Gå til innhold

Hes pus... syk?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Pusen min har nesten mistet stemmen, hun høres ut som en sau nesten, hun "breker" når hun mjauer. Hun maler når jeg koser med henne, har god apetitt og det virker som hun har det bra. Men kan det være noe galt med henne siden stemmen har endret seg så mye, over natta? Noen som har vært borti dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pusen min har nesten mistet stemmen, hun høres ut som en sau nesten, hun "breker" når hun mjauer. Hun maler når jeg koser med henne, har god apetitt og det virker som hun har det bra. Men kan det være noe galt med henne siden stemmen har endret seg så mye, over natta? Noen som har vært borti dette?

Kan være en løpetid periode. Monser kan oppleve sånn for de brøler sånn når en hokatt har løpetid. Kan være humoristisk. Men dette er en hokatt- så jeg vet ikke. Tørr ikke å si noe sikkert. Hør heller med vetrinær i tlf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være en løpetid periode. Monser kan oppleve sånn for de brøler sånn når en hokatt har løpetid. Kan være humoristisk. Men dette er en hokatt- så jeg vet ikke. Tørr ikke å si noe sikkert. Hør heller med vetrinær i tlf!

Ja tror nesten jeg må det, har vært inne på tanken at det kan være løpetid, men jeg steriliserte henne for noen uker siden... takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være en løpetid periode. Monser kan oppleve sånn for de brøler sånn når en hokatt har løpetid. Kan være humoristisk. Men dette er en hokatt- så jeg vet ikke. Tørr ikke å si noe sikkert. Hør heller med vetrinær i tlf!

Katten min mistet stemmen pga tannsten som hadde gitt infeksjon. Ta henne til dyrlegen og sjekk tennene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...