Gå til innhold

Huffameg


Gjest Pia 30.08.08

Anbefalte innlegg

Gjest Pia 30.08.08

Huff, fikk ikke tid til å lete etter henne i dag. Kjørte sakte forbi på vei hjem fra jobb, men så henne ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uffameg.. Stakkars pusen.. Fikk jo lyst å kjøre til drammen for å se etter henne... men det er litt langt ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08

Jada, jeg har vært å sett etter henne, men dessverre ikke funnet henne. Er redd for at ungene hennes kanskje har kommet (hun var sprekkeferdig, for å si det mildt), og håper bare hun fant ly til dem. Har regna godt her de siste dagene - men nå er det heldigvis opphold og sol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08
Det kan jo hende hun ligger i sofaen til matmor?

Det er jo ikke alle katter som er ute som er hjemløse!

Nei, selvfølgelig er det ikke det. Har jeg skrevet at det er helt sikkert at hun er husløs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vi kjørte gjennom byen tidligere idag, så så jeg noe som jeg trodde var en rød/hvit chihuahua som løp under en bil på en parkeringsplass. Jeg beordret gubben til å stoppe pronto, og løp bort for å se etter. Jeg fant ingen chihuahua, men under en bil satt en nyyydelig liten kattejente.

Hun kan ikke ha vært særlig gammel, sikkert rundt året vil jeg tippe. Syltynn og full av floker, og med den største babymagen jeg noen gang har sett. Vil tro hun får unger hvert øyeblikk. Prøvde å få tak i henne - lokket henne bort, og hun sto å snuste på fingrene mine og gnei seg mot en bil. Trodde jeg akkurat skulle få tak i henne, men hun glapp ut av grepet mitt, løp over gata og inn i en bakgård og forsvant under et gjerde.

Nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på henne :( Det ØSregner ute, og det har såvidt begynt å bli kaldere om natta, og snart får hun små og skulle ta vare på i tillegg til å fø seg selv. *snufs* Og hun var sånn en kjempepen pus også, hvis man så forbi hvor tynn hun var og alle flokene. Håper virkelig hun har et hjem et sted, men sjansen er nok liten. Huff... Måtte bare få litt utløp...

Ring og meldt fra til Dyrebeskyttelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08
Ring og meldt fra til Dyrebeskyttelsen :)

Hvis leser lenger opp har både jeg og AnnChristin86 svart på det der før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kasøblå
Pia 30.08.08 skrev:
Nei, selvfølgelig er det ikke det. Har jeg skrevet at det er helt sikkert at hun er husløs?

 

Klumper i pelsen kan føre til sår i huden pga at tette klumper gjør at huden ikke får puste. Og når noen stryker på de, river det i huden- derfor liker ikke katter som har mange klumper så veldig godt å bli stryka på

Endret av Kasøblå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08
Om denne katten bor noensteder hadde det kanskje vært et pluss om de hadde fått mer kunnskap om dyrehold.

Om katten har eiere, burde de få info om dette.

Evt fra dyrebeskyttelsen eller fra noen andre....

Klumper i pelsen- Det kan føre til sår i huden pga at tette klumper gjør at huden ikke får puste. Og når noen stryker på de, river det i huden- derfor liker ikke katter som har mange klumper så veldig godt å bli stryka på! dreads er best på Bob Marley

Det er jeg helt fullstendig klar over, og hadde jeg fått tak i katten hadde jeg satt inn en annonse i lokalavisen, og hvis det meldte seg noen eiere hadde jeg sagt ifra hvorfor jeg regnet med at denne katten ikke hadde noe hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...