Gå til innhold

Kattene mine har blitt adoptert!


Gjest Emmanuelle

Anbefalte innlegg

Gjest LanaLane

Har skrevet en del her om de 2 kattene jeg er fosterhjem for. Den ene har jeg hatt i 6 mnd, den andre i bare 3-4 uker.

I går ble de adoptert. Og jeg begynte å grine med en gang de var ute av døra. Samboeren min syntes jeg var søtest i verden akkurat da, så noe var jo bra med det. Fikk melding av dama som hadde adoptert dem i morges der hun sa at det hadde gått kjempefint med dem i bilen, at det virket som at de trivdes allerede og at det var tydelig at vi hadde tatt godt vare på dem. Men det er jo så trist!

Babyene mine(iallefall hun vi hadde hadd i 6 mnd)er borte! Skal ta inn 2 nye neste helg, men det kommer ikke til å erstatte de to. Er både glad og trist på en gang. De får et stor hus, fin hage og muligheten til å være ute så mye de vil(jeg bor jo i leilighet i tjukkeste oslo med verdens største kattetrussel, trikken, utafor døra) så dette er jo den absolutte luksus for dem.

Får nå muligheten til å ta inn 2 av de over 100 hjemløse kattene som venter på plass i fosterhjem, så det hjelper litt å vite at jeg gir noen andre sjanse til et bedre liv når 2 forlater meg.

Ville bare fortelle det. Anbefaler alle å være fosterhjem uansett hvor vondt det gjør når tiden i fanget ditt er slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katter som flytter ut er tungt ja :(

Jeg må bare si at jeg takker deg rett og slett for at du er fosterhjem til stakkars pusene! Hadde det ikke vært for at jeg har to fra før skulle jeg og åpnet dørene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er en kjempefin ting du gjør! :) Men jeg føler med deg i savnet.. Selv egner jeg meg elendig som fostermor, for hver gang jeg har prøvd det, så har de blitt værende... :sjenert: Jeg har derimot meldt meg som "pusepasser" for folk som skal på ferie o.l. Så er det bare om å gjøre at Sjefskatten selv gir sin tillatelse..

Aurora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg skjønner hvordan du har det! Er selv fosterhjem for en liten pus som skal vekk herfra på tirsdag og jeg gruer meg helt enormt. Begynner nesten å grine bare ved tanken... Han har jo liksom blitt ungen min :cry: Men man må vel bare huske hvorfor man gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det dere gjør er veldig bra! :klappe: Jeg har selv adoptert en katt og også fjernadoptert en via DOOA. Dette med hjemløse katter er blitt en hjertesak for meg denne sommeren (det står litt mer om det i dagboka mi - se linken under), og jeg må bare si takk for at dere tar inn noen små stakkarer i fosterhjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...