Gå til innhold

Overkroppen ødelagt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fødte for en uke siden og magen min har blitt så forferdelig bred? Deigete og utovermage forventet jeg, men den smale midjen min har blitt forandret til en tømmerstokk :( kan jeg forvente at den blir smal igjen? Ikke lett å gjemme bort kroppen nå på sommeren.

Anonymous poster hash: 047ff...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 uke!!!! Think About it!

Anonymous poster hash: 4c8fd...fdf

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 uke!!!! Think About it!

Anonymous poster hash: 4c8fd...fdf

Jeg vet, men bryr meg ikke at den ikke er flat lenger for vet det vil trekke seg inn, er bare redd den brede formløse formen er permanent, for babyen var ganske stor og har presset den utover i lang tid. Får mye medlidenhetskommentarer om midjen, ikke gøy :/

Anonymous poster hash: 047ff...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke være stolt over at magen har laget et lite menneske istedet? Og hva er det med dette trange nåløyet for utseende. Du er da vel bra nok som du er, selv med slapp mage.

Du må forøvrig vente minst 6 uker for at magen skal trekke seg sammen. For mange tar det lengre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fokuser på baby du nå. For de fleste tar det uker og gjerne mnd før alt er tilbake der det var.

Start opp med lange trilleturer i finværet og nyt dagene som nybakt mamma. Spis sunn, god og næringsrik mat.

"Prosjekt pre gravid mammakropp" kan du fokusere på etter 6 uker når renselse og ting og tang har landet litt. Da kan du starte opp med styrke og kardio og forme kroppen din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlidenhetskommentarer om midjen en uke etter fødsel? WTF? Tror heller dette er kommentarer fra folk som mangler litt møbler i den øverste etasjen. Med mindre de er i stand til å fylle opp plassen der oppe, anbefaler jeg deg å fokusere på babyen og ikke deres kommentarer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kroppen din er ikke ødelagt. Du har nettopp født et barn, for EN uke siden. Kroppen min var formløs å slapp i sikkert 6mnd etter fødsel hvertfall. Er bare å begynne å trene (når baby er 6uker) så vil kroppen begynne å gå tilbake til normalen. At folk engang gidder å ta seg tid til å kommentere kroppen din i det heletatt og hvertfall rett etter en fødsel er jo latterlig! Går utifra at de ikke selv har bært frem et barn og tror at alle er like heldige som fotballfruen.

Anonymous poster hash: f9185...98e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overkroppen din er ikke ødelagt. Du har akkuat født! Og hvis noen kommenterer slik du sier så hadde jeg kutta dem ut av livet mitt. Makan til frekkhet.

Anonymous poster hash: 7ebaa...6eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva feiler det folk som kommenterer kroppen din en uke etter fødsel? Eller i det hele tatt egentlig?

 

Det er et større spørsmål enn at kroppen din er forandret nå, for det er helt vanlig.



Anonymous poster hash: 872c2...2b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig få får tilbake sin vanlige form en uke etter fødsel. Ta tiden til hjelp - og gled det over det fantastiske faktum at kroppen din har bært fram og født et barn!

 

Jeg soler mammakroppen- og magen- min med stolthet.



Anonymous poster hash: 041ee...77a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den er ødelagt må du oppsøke legen din så fort som mulig så du ikke dør bort fra ditt nyfødte barn.

Det er mange komplikasjoner som kan skje med en ødelagt overkropp.

 

Høres ut som du har vært riktig uheldig her, har du store smerter og hva spesifikt er ødelagt? De fleste kvinner etter fødsel ender sjeldent opp med ødelagt overkropp, den har i mange tilfeller derimot forandret form.

 

Men hva har det å si om den har forandret form? Når man har satt et barn til verden burde barnet være første prioritet , ikke hvordan man ser ut kosmetisk, så lenge man er ved god helse og istand til å ivareta barnets behov så er det alt som teller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye negative svar til deg her. Det er vel ikke så rart at man håper at sånne forandringer ikke er varige - det betyr ikke at man er mindre glad i babyen eller en dårlig mor av den grunn..

Jeg mistet midjen min rett etter fødsel, men etter noen måneder var den tilbake :) Så du får nok igjen den samme kroppsformen etterhvert, så lenge du ikke veier mye mer enn før fødselen.

Anonymous poster hash: dc172...10f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...