Gå til innhold

Taxi fra JFK til NYC


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er en familie på 4 som snart skal til New York. Vi tenker evt. å ta en taxi fra flyplassen til sentrum. Vi kommer imidlertid til å ha med totalt 4 store kofferter i tillegg til håndbagasje. Jeg lurer derfor på om det vil være plass til all bagasjen i en taxi? Noen som vet hvor store taxiene er?

Anonymous poster hash: f9958...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere finner maxitaxi.



Anonymous poster hash: 59190...f79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BonBon

Med mindre dere får tak i maxitaxi så blir det vanskelig. Dere kan enten leie bilservice hvor dere oppgir mengde bagasje, ta subway til manhattan evnt to taxier. Som regel så er det plass til 2-3 store kofferter i bagasjerommet, noen lar dere ha en i baksete men det høres ut som dere har med mye håndbagasje.

Ellers så vil jeg bare tipse om at dere mest sannsynelig vil shoppe en del. ikke ta med så mye bort, bruk et par bagger istedet for to av koffertene og pakk baggene i koffertene på veien bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

Det er på grunn av den planlagte shoppingen vi har fire store kofferter. De kommer nok til å være temmelig tomme på veien over. Jeg mistenkte nok at en taxi ikke er et alternativ så da dropper vi det.

Anonymous poster hash: f9958...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi booket en limosin fra flyplassen, faktisk. Kostet litt mer, men innmari kult!



Anonymous poster hash: 29f27...90e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere bestilt hotell? I tilfelle kan du vurdere å kontaktet hotellet for å høre om de samarbeider med noen som kan hente dere. Har aldri gjort dette selv ved ankomst New York, men benytter meg ofte av denne tjenesten ved hjemreise. Selv hadde jeg bare satset på å få tak i en stor nok taxi ved ankomst. Det finnes tusenvis av taxier i området og jeg kan ikke forstå noe annet enn at dere får tak i en maxitaxi på JFK.



Anonymous poster hash: 2d2ba...fed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...