Gå til innhold

Hotell i New York?


Nikoline123

Anbefalte innlegg

Skal til New York i høstferien og jeg lurte på om noen har et tips til hoteller?

Det er jo dyrt i NY, men finner jeg et ok rom med to dobbeltsenger til ca 20 000?

Hovedmålet med reisen er jo shopping så hotellet trenger ikke å være supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier ikke noe om hvor mange netter du skal være borte. Så da er det litt vanskelig å vite hvilken prisklasse man skal foreslå.

Er det hele høstferien eller bare deler av den? Skal de 20.000 dekke 3 netter eller 7 liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe da kommer du lagt med 20.000kr

Jeg har aldri vært der før, men reiser straks. Vi skal bo på Trump Soho (5stjerner tror jeg) og betaler vel rundt 14 for 4 netter.

Det er ikke to dobbeltsenger i det rommet da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal til New York i høstferien og jeg lurte på om noen har et tips til hoteller?

Det er jo dyrt i NY, men finner jeg et ok rom med to dobbeltsenger til ca 20 000?

Hovedmålet med reisen er jo shopping så hotellet trenger ikke å være supert :)

Til den prisen får dere ganske mye, for eksempel et flott rom på Park Lane Hotel med Central Park og Fifth Avenue som nærmeste nabo. Utsikt over parken og dobbeltsenger får dere også der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Affinia Manhatten er veldig bra. Vis a vis Madison Square garden. Be om et rom høyt oppe, gjerne hjørnerom. Store rom (vi hadde en liten leilighet), og svært bra service. Gratis vin i lobbyen mellom kl 17-18.

Husker ikke pris, men det var rimeligere enn standard skulle tilsi.



Anonymous poster hash: db596...168
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolle

Har vært i NYC to ganger, og skal snart på min tredje tur. Siden du ikke har vært der før og har begrenset m tid, er mitt aller beste tips å bo mellom ca 40th str og frem til der Central Park starter på 57 el 59 str (husker ikke nå). Et sted mellom 5th Ave og 10th Ave kanskje. Da bor du midt i det de aller fleste turister er intr i å se, og kan gå til det meste uten å bruke for lang tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde i Brooklyn sist sommer, og det var veldig kult å oppleve noe annet enn Manhattan. Tok en halv time med subway inn til sentrum. Artig område med italiensk, kinesisk, cubansk og spransk i vinduer og restauranter. Prisene er noe lavere enn på Manhattan, rundt 150 dollar pr natt, så vidt jeg husker:

http://www.hotelbpmbrooklyn.com/index.php/rooms

Bo billig og ha enda mere penger å shoppe for!

Endret av reiseglad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...