Gå til innhold

OSLO! hjelp:) Romantisk...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjæresten min kommer til Oslo for første gang. Vi har bodd sammen i USA, og han har aldri vært i skandinavia tidligere. Blir nok flere turer, men har lyst til at disse dagene skal bli koselige og romantiske.

Tips til spisesteder og hva vi kan gjøre? Vi har en uke her hjemme.

Været er litt kjedelig....

Tenkte å bestille bord på Nodee, samt ta en tur innom nye Østbanehallen..gå en tur i frognerparken...flere tips mottas med ett stort smil:) Jeg er ikke så oppdatert på Oslo lenger dessverre...



Anonymous poster hash: ae254...dd6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vis han operaen. Gå på kafé på Grünerløkka. Se solnedgangen fra Aker Brygge/Tjuvholmen.

Ta bane 1 mot Frognerseteren, er jo veldig fin utsikt derfra:) Ellers er det fin utsikt fra Ekebergrestauranten også. Ellers er det bare fint å gå en tur i området Frogner/Uranienborg. Dere kan jo gå gjennom der når dere skal til Frognerparken. Er jo så mange fine bygårder i det området:)



Anonymous poster hash: 3d974...eae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis han operaen. Gå på kafé på Grünerløkka. Se solnedgangen fra Aker Brygge/Tjuvholmen.

Ta bane 1 mot Frognerseteren, er jo veldig fin utsikt derfra:) Ellers er det fin utsikt fra Ekebergrestauranten også. Ellers er det bare fint å gå en tur i området Frogner/Uranienborg. Dere kan jo gå gjennom der når dere skal til Frognerparken. Er jo så mange fine bygårder i det området:)

Anonymous poster hash: 3d974...eae

Oslo er en fin by! :-)

Endret av juicyfruity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å besøke Emanuel Vigelands museum - veldig vakkert, magisk og hele rommet er fylt med erotiske malerier og har en ekstrem akustikk.
Har du god råd så spis på Ekebergrestauranten eller Festningen restaurant. Flotte alternatvier.

Eller hva med en av restaurantene i Operapassasjen? Bl.a Grilleriet kan anbefales. Enjoy :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Takk for gode tips:)

Ja, vi spiser gjerne på operaen, det var faktisk en god idee!:)



Anonymous poster hash: ae254...dd6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Überromantisk: På Klosteret restaurant har de bare levende lys - og gregoriansk musikk.

Har ikke vært der selv dog..



Anonymous poster hash: 364c1...1f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få med dere solnedgangen fra Grefsenkollen. Var der på lørdag og bevitnet den flotteste solnedgangen jeg har sett på lenge :)

Endret av lysløypa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Überromantisk: På Klosteret restaurant har de bare levende lys - og gregoriansk musikk.

Har ikke vært der selv dog..

Anonymous poster hash: 364c1...1f2

det skal jeg sjekke ut:) takk!

Anonymous poster hash: ae254...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt en tur til Mathallen. Jeg har vært der en del ganger nå og syns det er kjempekoselig å gå og titte i alle de små butikkene som finnes der, og så kan man jo smake på mye rart også som kanskje er helt nytt for kjæresten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Überromantisk: På Klosteret restaurant har de bare levende lys - og gregoriansk musikk.

Har ikke vært der selv dog..

Anonymous poster hash: 364c1...1f2

takk for utrolig godt tips :-) var der for noen dager siden og det var en fantastisk opplevelse!

Anonymous poster hash: ae254...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
On 23.2.2015 at 9:03 PM, AnonymBruker said:

Überromantisk: På Klosteret restaurant har de bare levende lys - og gregoriansk musikk.

Har ikke vært der selv dog..

 


Anonymous poster hash: 364c1...1f2

 

enig

Anonymkode: 65977...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...