Gå til innhold

Den store Paris tråden!


frksølekopp

Anbefalte innlegg

Kan være grøsselig kaldt i april, var der et år og vi holdt på å fryse oss fordervet. Iskald vind, og vi hadde sett for oss varmt og vårlig vær Men kanskje vi var bare ekstra uheldige. Måtte kjøpe oss varmere klær, men det er jo bare koselig å shoppe i Paris da!

Men vi hadde en super langhelg likevel, besøkte bl.a. La Géode, en super kino, anbefales! :laugh:

Fantastisk opplevelse å sitte i en kulekino, vi så f.eks. elverafting og det føltes virkelig som vi var med nedover elva, vi ble så vilt begeistret at vi dro tilbake dit dagen etter også.

Paris er bare fantastisk, har vært der flere ganger og blir aldri lei.

http://en.parisinfo.com/paris-museum-monument/71198/La-G%C3%A9ode

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det 2015, og da kan jeg si at i år skal jeg til Paris :)

Tror ikke det blir før nærmere jul da, har lyst til å få med meg julemarkedene på Champs Elysees. Og jul i Disney, selvsagt, det er magisk!



Anonymous poster hash: 2fabe...df2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen gode restaurant-tips? Har aldri vært der før og lite lysten på å spise dårlig og dyr turistmat ( som jeg hører er ganske vanlig?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg ønsker og tips til restauranter :D og er det noen som vet om en side hvor det går an å bestille bord på forhånd?



Anonymous poster hash: e14f9...a16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ingen flere som har noen gode tips om Paris?

Bør man bestille billetter til severdigheter som Eiffeltårnet, Louvre og slikt på forhånd eller gjør man det like greit når man er der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen flere som har noen gode tips om Paris?

Bør man bestille billetter til severdigheter som Eiffeltårnet, Louvre og slikt på forhånd eller gjør man det like greit når man er der?

Det kan være lurt, for det var evig lang kø at vi droppa det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...