Gå til innhold

Lønnstrinn og lønnsramme


NatashaRomanoff

Anbefalte innlegg

Hei, smarte jenter her på KG!

Jeg har fått jobb i Oslo kommune. Og fikk nå papirene mine som jeg skal signere. Her står det under lønn at "Stillingen er plassert i lønnsramme 928.01 lønnstrinn 24, STKO 0962 Oslo Kommunes Lønnsregulativ"

Jeg er adjunkt altså.

Hva vil dette si? Jeg har funnet lønnstrinn 24 på norsk lektorlag sin side, og den er på 357 000 ca. Er det dette jeg skal tjene? Jeg skjønner ikke helt hva "Lønnsramme 928.01" betyr? Lønnstrinn 24 er iallfall den summen jeg skrev over. Finnes det flere forskjellige lønnstrinn 24? Innenfor forskjellige lønnsrammer? Forvirra!

Tusen takk for svar, godtfolk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lønnsramme 928.01 er sikkert bare koden kommunen bruker for å gi deg riktig lønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googlet statens lønnstrinn og fant denne linken:

http://www.regjeringen.no/nb/dep/fad/dok/lover-og-regler/retningslinjer/2011/lonnstabeller.html?id=438643

På den første linjen så finner du hovedlønnstabellen fra 1.mai 2011 (den blir jo oppdatert etter lønnsforhandlingene i år, og du vil få etterbetalt).

Der står det at lønnstrinn 24 er 281 700,-/året.

Sikker på at det ikke er 34 du mente? Den er på 319 500,-/året.

edit: ser du har funnet en egen tabell på norsk lektorlag sine sider. da er det nok denne du skal forholde deg til. ser at den er på 357.000 hvis du er ansatt av oslo kommune.

Endret av Solbærsaft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...