Gå til innhold

Seksuelt+ mann, nymfoman?


Gjest Gjest_Sander_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sander_*

Jeg er en mann på 34år. Har samboer. Trener og er aktiv.

Problemet er at jeg er ekstremt seksuelt positiv person. Elsker sex, men med mitt behov blir det onani. Utroskap er uaktuelt. MÅ ha orgasme en gang om dagen, som oftest blir det rett etter jeg våkner(samboer reiser tidlig). Eller i dusjen (eller begge deler). Og når jeg er hjemme igjen kanskje før jeg legger meg. Minimum en gang om dag. Er jeg hjemme alene, og har sengen en time alene er det lett å få 10 orgasmer på rad(etter 4 blir de lettere og jeg kan egentlig ta ubegrenset. Snitt kan jeg fort ha 3 om dagen. Resten av dagen går jeg da i lykkerus nærmest.

Samboeren min har vel bare oppdaget 1/10 av potensialet. Er det unormalt å ha så mye "drive"? er jeg nymfoman? burde jeg tone det ned? Samboeren min er mere sex en gang i måneden, ikke noe onani og prøver ikke å få orgasme engang(og sier hun aldri har fått) og er mere shopping gal. Burde jeg finne noen som er like aktiv? hva hadde du gjort om du oppdaget at samboeren din onanerte SÅ ofte. Jeg er iallefall rådvill og litt redd for hva hun synes, og hva jeg burde gjøre.

Jeg er en seksuelt positiv person som bor sammen med en seksuelt negativ person som jeg er veldig glad i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

"Overkåte" menn kalles satyrer. Kvinner i tilsvarende situasjon kalles nymfomane. Greitt å kunne de korrekte betegnelsene når man først skal bruke fremmedord :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok helt normalt....men det kan nok være på sin plass å jobbe med forholdet...det kunne jo være at samboeren din ville hatt sex mer enn en gang i måneden også...det kan jo være at du ikke har oppdaget potensialet hennes heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeansgutt21
Jeg er en mann på 34år. Har samboer. Trener og er aktiv.

Problemet er at jeg er ekstremt seksuelt positiv person. Elsker sex, men med mitt behov blir det onani. Utroskap er uaktuelt. MÅ ha orgasme en gang om dagen, som oftest blir det rett etter jeg våkner(samboer reiser tidlig). Eller i dusjen (eller begge deler). Og når jeg er hjemme igjen kanskje før jeg legger meg. Minimum en gang om dag. Er jeg hjemme alene, og har sengen en time alene er det lett å få 10 orgasmer på rad(etter 4 blir de lettere og jeg kan egentlig ta ubegrenset. Snitt kan jeg fort ha 3 om dagen. Resten av dagen går jeg da i lykkerus nærmest.

Samboeren min har vel bare oppdaget 1/10 av potensialet. Er det unormalt å ha så mye "drive"? er jeg nymfoman? burde jeg tone det ned? Samboeren min er mere sex en gang i måneden, ikke noe onani og prøver ikke å få orgasme engang(og sier hun aldri har fått) og er mere shopping gal. Burde jeg finne noen som er like aktiv? hva hadde du gjort om du oppdaget at samboeren din onanerte SÅ ofte. Jeg er iallefall rådvill og litt redd for hva hun synes, og hva jeg burde gjøre.

Jeg er en seksuelt positiv person som bor sammen med en seksuelt negativ person som jeg er veldig glad i!

Opplever mye av det samme, har en ekstremt sexuell lyst og har ofte mer enn 10 orgasmer hver dag. Blir irritabel og ute av meg hvis jeg ikke får mange orgasmer! Har endel med dama, men hender jeg har sex med menn og får ofte mine sterkeste orgasmer da, spes hvis dama suger meg samtidig! Men må i tillegg onanere endel også! rekorden er 29 orgasmer på en dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Opplever mye av det samme, har en ekstremt sexuell lyst og har ofte mer enn 10 orgasmer hver dag. Blir irritabel og ute av meg hvis jeg ikke får mange orgasmer! Har endel med dama, men hender jeg har sex med menn og får ofte mine sterkeste orgasmer da, spes hvis dama suger meg samtidig! Men må i tillegg onanere endel også! rekorden er 29 orgasmer på en dag:)

Høres som du går på kokain, ikke bra i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jeansgutt21
Høres som du går på kokain, ikke bra i lengden.

Går ikke på kokain nei! Trener mye og i god fysisk form og veldig store sexuelle behov og får lett mange og sterke orgasmer og klarer ikke å la være:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...