Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

The Flash, Person of Interest, Arrow og The 100, kanskje blir det også Nashville før jeg legger meg. Må nesten det for å komme i mål denne uken... Neste uke er det heldigvis(?) færre programmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle 10 episodene av Chasing Life, handler om en kvinne i begynnelsen av 20 årene som bor hjemme med bestemoren, moren og lillesøsteren sin, og prøver å få en karriere som journalist, når hun tilfeldigvis får vite at hun har leukemi. Høres kanskje dystert ut, men det er det ikke. Hovedskuespillerinen er et ukjent fjes, og hun er virkelig forfriskende, nydelig og karismatisk. Så langt er jeg veldig imponert over denne oppløftende dramaserien, og jeg håper de fortsetter samme banen. Liker man feel good drama, er denne å anbefale!

Nå har jeg startet på game of thrones fra begynnelsen, første gang jeg har maraton så det er vel på tide. Mange småting man glemmer når det er et år mellom hver sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TBBT, How to get away with murder, Bones, A to Z, Elementary og selvfølgelig Beat for beat og Nytt på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...