Gå til innhold

Bryllupsreise i Europa (august)- tips?


taliee

Anbefalte innlegg

Er så mange fine steder å velge mellom! Vi er på utkikk etter både sol, strand og kultur :)

Så hva er ditt beste tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar :) tar gjerne imot noen som har reist på stedene selv, vil helst prøve å unngå verste turistfellene/charterturene. Har kun en uke, så derfor vil jeg holde meg innenfor Europa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er sånn overveldende turisme på de stedene jeg nevnte. Noe er det alltids, men kommer jo litt an på hva man gjør der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Kroatia er fint. Vi var selv på malta, og jeg skal aldri tilbake dit igjen. Nåt jeg er ute å reiser er det to ting som er viktig god mat og god service. Fikk ingen av delene på malta. Vi fant heller ingen strender i nærheten der vi var, og måtte ta buss rundt halve øya, malta er mye klipper og stein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Generelt er det jo mye turister i Europa. Spesielt om du ønsker kultur i tillegg, men da slipper du kanskje charterturistene :P

Kroatia kan kanskje være det beste tipset, men det er en del turisme i strandbyene der også. Det går an å sjekke ut øyene i Kroatia. Jeg har bare vært på en av dem (som nok kan bli litt for kjedelig igjen), men du kan jo gjøre litt research på det. Det er vel ikke nødvendigvis så mye kultur akkurat på øyene, men mye på fastlandet, og det er jo som regel bare en båttur eller ferjetur unna. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...