Gå til innhold

London, tips?


mamma 84

Anbefalte innlegg

Skal til London med typen i desember, så lurer jeg på hva vi kan finne på der av saker og ting? :vin: Er det noen bra resturanger, hotell ect ect, må ikke være for dyrt heller, men samtidig bra :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spesifikt?

Det er massevis av restauranter, butikker, teatre osv. Ingen vits å gi råd med mindre du er helt spesifikk på interesser, prisklasse, tidsramme og prioriteringer.



Anonymous poster hash: 08dae...832
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eeeeeeelsker Phantom Of The Opera...sett den 5 ganger...*oops* (Ikke bare i London da..) :fnise:

Men hva liker du? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Chinatown (som er en opplevelse i seg selv) er det masse bra restauranter :nigo:

Er ikke chinatown kun en liten gate? Jeg har liksom aldri helt forstått greia med dette området...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til London med typen i desember, så lurer jeg på hva vi kan finne på der av saker og ting? :vin: Er det noen bra resturanger, hotell ect ect, må ikke være for dyrt heller, men samtidig bra :lillesky:

Ikke helt billig men en fantastisk opplevelse hvis du ikke har høydeskrekk. Middag i The Aqa Shard i 31 etg i The Shard. Koster en del penger, vi var to som spiste to retter og brus å drikke. Betalte ca 100 pund. Men med den fantastiske utsikten var det absolutt vel verdt pengene. Maten var og svært god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

British museum er fantastisk å få med seg! Der kan man gå i timesvis uten å rekke over alt. Gratis inngang (hm, i alle fall på søndager, da vi var der, mulig det gjelder ellers også).

Så er det flott å få med seg en musikal når man først er der. Prisen varierer etter hvilket teater man drar på, hvilken forestilling det er, hvilken dag, hvilken seterad man velger å kjøpe billetter på osv. Trenger ikke bli så dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Winder Wonderland i Hyde Park og julemarkedet langs Southbank. Bør oppleves.



Anonymous poster hash: d8a82...632
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk etter Den store London-tråden



Anonymous poster hash: 0239e...0ff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...