Gå til innhold

Finne på i Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er student i Oslo, og neste helg kommer den ganske mye eldre storesøsteren min og hennes to barn på besøk (de er gutter på 15 og 7). Har dere forslag til hva vi kan gjøre? De har ikke vært mye i Oslo, så typiske Oslo-ting er fint (behøver ikke å være turist i Oslo for viderekommende-opplegg).

:)



Anonymous poster hash: dd8ef...ece
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar :)

Ja, har tenkt på teknisk museum. Føler det er noe som passer alle aldersgrupper. Ulempen er at det er ganske langt unna da. Jeg bor i sentrum, så har egentlig gåavstand til det meste, og da er det litt kjipt å måtte dra så langt når det er mye å gjøre i nærområdet.

Reptilparken kan vi kanskje sjekke ut! Den yngste gutten er litt pysete, så vet ikke om han ønsker det, men skal høre med dem. Det var et godt forslag i hvert fall!

Har dere noen andre tips? :)



Anonymous poster hash: dd8ef...ece
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå tur langs akerelva oppover mot hønselovisas hus. Ta mase bilder og få eventuelt den minste til å plukke ting fra naturen som han kan spare på. Avslutt på en koselig restaurant på Grunerløkka.

Dra på spøkelsesvandring på Akershus festning,sikkert gøy for den eldre gutten og.

Kjør veterantrikken hvis de er her i helga.

Dra på shopping på storo senter,eventuelt karl johan og oslo city.

Vis frem frognerparken,operaen etc. Hyggelig å gå på feks cafe etter en rundtur.

Nobels fredssenter på nationaltheateret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...