Gå til innhold

Flightfinder.no?


camillete

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har erfaring med flightfinder.no?

Reiser med de om 3 uker, satser på det går smertefritt ;)

Anonymous poster hash: 15588...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke gi en lyd etter reisen hvordan d gikk?

Vi skal reise itil new york til nyttår. :danse:

Det kan jeg gjøre :)

Hjemme 1. Desember ca.

Anonymous poster hash: 15588...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er mitt svar til deg! vi reiser med flightfinder denne gang fordi de tilslutt ordnet opp... dette er vår historie

Bare en advarsel til dere. Mulig det fungerer fint hvis man skal en liten tur her uten fly bytte., Men avanserte turer med mange flybytter bør man ikke benytte disse internettbyråene da de har fraværende kundeservice. så spar dere for bekymringer og mye stress. Dette er hva som skjedde med oss...

I Juli 2014 bestilte vi en tur til Australia med Flightfinder for en tur nå kommende Desember/januar. Alt så bra ut og vi fikk en flyplan som så grei ut. Oslo - amsterdam - abu dhabi . singapore. brisbane...

3 uker senere etter at vi hadde bestilt biletter fikk vi beskjed om at flyet oslo amsterdam hadde kanselert ruten. Vi fikk beskjed om at vi kunne ordne opp i det selv eller betale 200 kr pr person for at de skulle ordne opp i problemet. vi valgte derfor først å prøve å ordne opp i det selv. Vi ringte flyselskapene men de kunne ikke hjelpe oss. vi måtte ta kontakt med flightfinder, de var de eneste som kunne gjøre forandringer. Så da så vi oss nødt til å betale de 400 kr for at de skulle hjelpe oss.

Vi betalte og sendte mail til dem om at vi ønsket at de skulle hjelpe oss med ombooking. Ingen ting skjedde. Vi prøvde å ringe men kom da selvfølgelig bare til en telefonsvarertjeneste på svensk som ba oss bruke internettet. Uten å gi beskjed til oss på forhånd. ikke en mail eller telefon forandret de bookingen tll 2 DAGER senere med en helt idiotisk flyplan som betydde at i stedet for å komme fram til Australia morgenen 2 januar så kom vi fram på kvelden 4 Januar. Så de stjal plutselig 3 dager uten å si fra. Ikke et eneste pip kom det fra dem om at de hadde gjort om bookingen til noe som passet oss.

Vi prøvde å kontakte, mase og ringe MANGE GANGER om en alternativ som fungerete for oss. som regel fikk vi ikke svar, de ganger vi fikk svar var det bare en automatisk generert svar om at de skulle fikse problemet. men ingenting skjedde.

TIl slutt kontaktet vi banken som kontaktet Mastercard for å få tilbakeført transaksjonen fordi de hadde levert en vare som ikke var tilfredstillende.

Vi måtte vente ca 2 mnd på at mastercard skulle begynne på saken. (de har sikkert lang behandlingstid pga mye å gjøre) Etter at de hadde begynt å jobbe med saken nå i oktober så har flightfinder faktisk bestemt seg for å gjøre noe med saken. siden de ble truet med å miste pengene...

så nå etter 4 måneder etter problemet oppstod har de faktisk ordnet opp og vi får reise den 31 like vel... Men det måtte en drastisk rasling med sablene fra mastercard for at de skulle få ut fingern.

VI KOMMER ALDRI I VERDEN TIL Å REISE MED DEM IGJEN !!!!!

Bruk ikke et internettreisebyrå hvis de ikke har et velfungerende kundeservice. Det kan du spare deg mye stress og bekymringer for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Nå er jeg hjemme!

Hadde absolutt ingen problemer med Flightfinder på reisen min. Men så gjorde jo jeg slik de sendte i mailen og sa jeg skulle gjøre også. Tipper de som klager på Flightfinder er de samme som klager på Ryan air.....

Anonymous poster hash: 15588...04c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vel, jeg har reist mange ganger med Ryanair og alltid vært fornøyd. Nå har jeg derimot booket en reise til Sør-Afrika med flightfinder, for to uker siden. I dag får jeg mail om at reisen er blitt endret, vi må nå vente 6 timer i Frankfurt istedet for én time. Prøver å ta kontakt med flyselskapene, som sier vi må ta kontakt med flightfinder. Den opprinnelige flyvingen er fortsatt tilgjengelig, men av en eller annen grunn har de fjernet oss fra den og satt oss på en som går mange timer senere. Er dette lov?? Det er jo overhodet ikke det vi betalte for, og jeg har veldig liten lyst til å betale 2x149,- til flightfinder for å få snakke med de!



Anonymous poster hash: cb7a9...36e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har reist mange ganger med Ryanair og alltid vært fornøyd. Nå har jeg derimot booket en reise til Sør-Afrika med flightfinder, for to uker siden. I dag får jeg mail om at reisen er blitt endret, vi må nå vente 6 timer i Frankfurt istedet for én time. Prøver å ta kontakt med flyselskapene, som sier vi må ta kontakt med flightfinder. Den opprinnelige flyvingen er fortsatt tilgjengelig, men av en eller annen grunn har de fjernet oss fra den og satt oss på en som går mange timer senere. Er dette lov?? Det er jo overhodet ikke det vi betalte for, og jeg har veldig liten lyst til å betale 2x149,- til flightfinder for å få snakke med de!

Anonymous poster hash: cb7a9...36e

Det høres jo helt vilt ut! Det kan jo ikke være lov, eller?

Anonymous poster hash: 15588...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er vi tilbake fra vår usa tur.

Bestilte gjennom flightfinder, men betalte d tillegget for å få hjelp om noe skjedde.

Hele turen gikk knirkefritt.

Bruker nok de igjen.

Veldig god info hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi tilbake fra vår usa tur.

Bestilte gjennom flightfinder, men betalte d tillegget for å få hjelp om noe skjedde.

Hele turen gikk knirkefritt.

Bruker nok de igjen.

Veldig god info hele veien.

Så bra! Fornøyd jeg også, og vi gadd ikke betale det gebyret en gang. Er jo bare å gå inn på nettsiden til flyselskapet en gang eller to før avreise og se at det ikke er gjort noen endringer :)

Anonymous poster hash: 15588...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...