Gå til innhold

Har bestillt tur til usa. Kjæresten min kan bli sendt hjem på grensa!


Heishåps

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan han ikke bare søke visum, så slipper dere å være redd for at han skal bli stoppet?

Anonymous poster hash: 36896...b32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kan han ikke bare søke visum, så slipper dere å være redd for at han skal bli stoppet?

Anonymous poster hash: 36896...b32

Vi har søkt ESTA og jeg har hørt at det er istede for visum nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki takk for svar! Men må man ikke fylle ut et skjema på flyet? Som gjør at de kan hake deg ut om du har gjort noe kriminelt?

Nei, man må ikke det lenger. Derimot så krysser man av for dette når man søker esta. Så enten så lyver han til deg ellers så lyver han i søknaden.

Anonymous poster hash: 89e2f...35d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har søkt ESTA og jeg har hørt at det er istede for visum nå.

Nei, det er feil. Man må ha visum om man har gjort noe kriminelt eller om man feks skal studere eller være i usa lenger enn 3 mnd.

Anonymous poster hash: 89e2f...35d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man må ikke det lenger. Derimot så krysser man av for dette når man søker esta. Så enten så lyver han til deg ellers så lyver han i søknaden.

Anonymous poster hash: 89e2f...35d

Okei takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han må søke om visum. Får han det ikke innvilget, så slipper han å bli stoppet på grensen, da slipper han ikke engang ombord på flyet :-/

Kontakt ambassaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Hva er forskjellen?

Sist jeg søkte på dette er visum søknaden mer omfattende. Jeg ville forsøkt å lage en avtale på den amerikanske ambasaden i oslo, de er veldig behjelpelige når du er der. Visum koster endel med en esta, men vil tro du er garantert innreise ned visum. Skulle tro det samme med Esta også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

hvorfor er ikke ESTA bra nok? må han ha visum i tillegg fordi han har en dom?

Mest sannysnlig ikke, men ville forsøkt å avtale et møte på ambassaden. De kan svare deg mye bedre enn oss. Men med visum tror jeg ikke de kan stoppe han på grensa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er ikke ESTA bra nok? må han ha visum i tillegg fordi han har en dom?

Han trenger ikke ESTA, men han trenger visum. Man trenger ikke begge deler. Grunnen til at det ikke er nok med esta er fordi han løy når han søkte esta. Hadde han gjort det riktig, ville han fått beskjed om å søke visum.

Det kan fortsatt hende han kommer inn i usa med esta, fordi det ikke er sikkert de vet noe ang dommen hans. Personlig hadde jeg ikke gamblet :-)

Anonymous poster hash: 89e2f...35d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har altså med god samvittighet krysset av "nei" på følgende spørsmål?

"Have you ever been arrested or convicted for an offense or crime involving moral turpitude (...)?"

Isåfall, vel, lyver han.



Anonymous poster hash: 32cf5...70d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har altså med god samvittighet krysset av "nei" på følgende spørsmål?

"Have you ever been arrested or convicted for an offense or crime involving moral turpitude (...)?"

Isåfall, vel, lyver han.

Anonymous poster hash: 32cf5...70d

Jeg har ikke ESTA papirene hans hær nå men jeg har selv lest gjennom det å vet at han ikke har løyet på noen av spørsmålene. Å tror du virkelig at politiet har hjulpet han å lyve på ESTA'en eller? Nei. Les gjennom tråden før du uttaler deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ESTA papirene hans hær nå men jeg har selv lest gjennom det å vet at han ikke har løyet på noen av spørsmålene. Å tror du virkelig at politiet har hjulpet han å lyve på ESTA'en eller? Nei. Les gjennom tråden før du uttaler deg.

Beklager å si det, men er han dømt og har fått innvilget esta så lyver han i søknaden. Tviler også på at han har vært hos politiet og fått hjelp.

Det er rett og slett umulig få innvilget esta uten at han lyver i søknaden.

Anonymous poster hash: 89e2f...35d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å si det, men er han dømt og har fått innvilget esta så lyver han i søknaden. Tviler også på at han har vært hos politiet og fått hjelp.

Det er rett og slett umulig få innvilget esta uten at han lyver i søknaden.

Anonymous poster hash: 89e2f...35d

Han fikk ESTA'en innvilget uten å lyve. Jeg har sett det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke ESTA papirene hans hær nå men jeg har selv lest gjennom det å vet at han ikke har løyet på noen av spørsmålene. Å tror du virkelig at politiet har hjulpet han å lyve på ESTA'en eller? Nei. Les gjennom tråden før du uttaler deg.

Ok. Da er det du som lyver til oss her i denne tråden. Du sier du har sett hans ESTA og fortsetter med

"(...) ingenting man skulle svare på dær hadde noe med hans dom å gjøre. "

Jo, det var spørsmål om det. Spørsmålet er gjengitt et par innlegg lenger opp i tråden, og når du påstår at det ikke sto der, da lyver du også.

(Eller du har, men det håper jeg da inderlig ikke, blitt vist en falsk utgave av ESTA av kjæresten din.)

Hvis du og kjæresten din vil ha hjelp i denne tråden, foreslår jeg at dere slutter å lyve.

Anonymous poster hash: 32cf5...70d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk ESTA'en innvilget uten å lyve. Jeg har sett det selv.

Så han svarte ja på spørsmålet gjengitt over her?

Anonymous poster hash: 32cf5...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Hvorfor skriver du her og der med Æ? (Hær og dær)



Anonymous poster hash: 910ef...f61
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tippr han lyver til deg når han sier politiet har hjulpet ham med å søke om ESTA.



Anonymous poster hash: d8a2f...98f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...