Gå til innhold

Hvilket land som du aldri har vært i ønsker du mest å reise til?


Gjest Rhaegar Targaryen

Anbefalte innlegg

new Zealand, Argentina, Canada, Japan, Korea



Anonymous poster hash: 46f97...01c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært i USA enda, så det kunne jeg tenke meg. Står vel øverst på lista foreløpig, etter det kommer de arabiske emiratene - Dubai og Abu dhabi blandt annet. Har vært på flyplassen i abu dhabi flere ganger i forbindelse med mellomlanding. Ellers har jeg vært i Uganda, Kenya, Tjekkia, Frankrike, Storbritannia, Monaco, Japan, og jeg har bodd i Australia et års tid for oen år siden.



Anonymous poster hash: f73c0...d24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært i ganske mange "spennende" land så langt som bl.a Kina, Japan, Nord-Korea, Thailand osv.. så jeg slår til med noe skikkelig "kjedelig" og tamt!

Jeg vil gjerne til USA, men dit blir det tur neste år for det er allerede bestemt. Neste ønskedestinasjon må bli Storbritania, da mest England og Skottland, men vil også til Cardiff i Wales siden jeg har bekjente som studerer der og sier det er en fin by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg har ikke vært i USA enda, så det kunne jeg tenke meg. Står vel øverst på lista foreløpig, etter det kommer de arabiske emiratene - Dubai og Abu dhabi blandt annet. Har vært på flyplassen i abu dhabi flere ganger i forbindelse med mellomlanding. Ellers har jeg vært i Uganda, Kenya, Tjekkia, Frankrike, Storbritannia, Monaco, Japan, og jeg har bodd i Australia et års tid for oen år siden.

Anonymous poster hash: f73c0...d24

Hvis du har reist en del, tror jeg du kan bli skuffet over Emiratene. Lite sjarm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

1. Argentina
2. Japan
3. Australia

Jeg er veldig glad i Europa også da, men jeg har ikke reist mye utenfor Europa (kun USA og Marokko) så det hadde vært veldig spennende å se disse landene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil oppleve mest mulig av Asia, så i hvert fall Kina og Fillipinene.

Ser du skriver land, men legger til Bora Bora og Maldivene fordet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil oppleve mest mulig av Asia, så i hvert fall Kina og Fillipinene.

Ser du skriver land, men legger til Bora Bora og Maldivene fordet:)

Maldivene er da et land :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA, utelukkende på grunn av Alaska!
Og jeg fikk opp øynene for Russland etter et samarbeid med noen Russere i forbindelse med jobb. Så Russland kunne jeg også tenkt meg å opplevd :)

Endret av Nosoul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...