Gå til innhold

Airbnb


Isvann

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med airbnb?

Jeg sendte inn reservasjon, men denne verten avslo. og jeg hadde jo allrede betalt. Fekk mail om at pengene var reservert. Men har enda ikke fått pengene inn på konto, det er 4 dager siden! Noen som har erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal bestille selv nå. Har ikke vært bort i det før, men ta kontakt med verten! Utrolig kjipt at det ble sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har hørt med mange som har gjort det, som sier det er trygt. Airbnb er jo en seriøs nettside, men jeg ville lest gjennom terms and conditions? Gjør det først, så har du arrgumenter hvis noe skulle skjære seg :-) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt airbnb ingen problem men det er jo mange aktører som legger ut enheter til leie. Lurt å sjekke referanser før man bestiller, men airbnb er seriøs side ja. Sjekk om du finner kontaktperson til enheten du bestilte. Hvis ikke rapoter til airbnb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med airbnb?

Jeg sendte inn reservasjon, men denne verten avslo. og jeg hadde jo allrede betalt. Fekk mail om at pengene var reservert. Men har enda ikke fått pengene inn på konto, det er 4 dager siden! Noen som har erfaringer?

Du har sikkert fått tilbake pengene nå? Hvis ikke, så ta kontakt med banken din, så ordner de det.

Jeg bestilte ett opphold hos en vert i sommer, men vedkommende var for sen å svare, så dermed ble bestillingen automatisk kansellert av airbnb. Pengene fikk jeg tilbake etter ca en uke.

Det er lurt å ta kontakt med verten før du bestiller opphold, så du slipper å være uten de pengene i ca en uke, hvis ikke oppholdet går i boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at pengene går ikke til verten før du har ankommet stedet. Det er airbnb som sitter på pengene, og de vil betale pengene til verten en eller to dager etter ankomst.

Hvis bestillingen blir kansellert så går pengene tilbake til deg, men du må muligens ta kontakt med banken din for å fjerne autorisasjonen .

Ingen fare for å bli svindlet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...