Gå til innhold

Etnisk norske gutter blir tapere


Gjest lei mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Greit, så sønnen din vil bytte skole, bare på grunn av noen jenter som ikke liker han?

Sist, jeg skjekket gikk man på skole for å lære, ikke for å få kjæreste...

Hvis han ser på dette som et problem, kommer han ikke langt her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt hva som er så maskulint med innvandrergutter.

ære, krenkelse, skam, hevn, miste besinnelsen, ikke kunne ta ansvar for konsekvensene av egne handlinger, drama, behov for å ha en gjeng i ryggen/ikke kunne stå oppreist alene, sterk selvhevdelsestrang ofte på bekostning av andre, ikke forestillinger om å skulle kunne leve uavhengig og kunne forsørge seg selv, ikke noe bidrag til samfunnet - stort sett bare destruktivitet, ikke noe engasjement på vegne av noe utenfor seg selv, få sperrer overfor kriminell aktivitet, ingen krav til seg selv om å utvikle karakter og dannelse, åpenlys nedlatenhet overfor kvinner, kontrollbehov, ingen stolthet i å bygge styrke og utholdenhet - en tur i Nordmarka med litt mygg eller temperatur ned mot minusgrader hadde tatt livet av dem.

Alt dette er altså maskulinitet som visstnok tenner norske jenter. Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, sær problemstilling. Det er mange som ikke får kjæreste før fylte 20, uten å være utskudd. Sier som de andre her, kanskje sønnen kan finne seg en annen omgangskrets på fritiden i stede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokste opp på 60-tallet med den "klassiske" kjønnsforskjellen til mor gikk ut for å søke jobb i 1969, da var jeg 10 år gammel. Mor(f. 1929) og far (f. 1907) hadde snakket sammen, og kommet frem til at de trengte mer kroner for meg og min søster.

Mor ble ikke sett på som noe mindreverdig i min familie, ingen kvinner i min familie ble det. De var og er likeverdige, men forskjellige fra oss menn. I min første jobb fikk jeg for første gang oppleve den forskjellen vi alle snakker om fortsatt etter 30 år med lønnskamp !!!!! Er Storting og Regjering en gjeng med idioter på sikt ???? tenkte jeg allerede i 1979 !!!! p.g.a. diskusjoner innad i familien på dette springende punkt.

I dag er etnisk norske gutter mer opptatt av gadgets som iPods, iPhones, PS3 og andre elektroniske forstyrrelser som påvirker deres konsentrasjon og mentale dyp. Jeg har tre vennefamilier med "sentenåringer" som vet mindre enn hva vi visste som store barn. Jeg må moderere min norsk til det banale mot dem. De leser ikke eller ser nyheter eller holder seg informert om samfunnet. Som 17-åring leste vi aviser fordi det var "in" å opptre som voksen så fort som mulig.

Nå er andre saker som er viktig tydeligvis, og barna våre er dummere enn oss nå. Til en ny krig dukker opp og de må ta stilling igjen til demokratiets overlevelse osv. Ingen som kan historie nok til å vite hva som skjer, vil da krige for dette med ingen eller lite historisk kunnskap.

"History repeats itself" I vårt informasjonssamfunn vil de oppvoksende slekter bli så "dumme" at vi vil få en ny storkrig. Fordi folk da ikke bryr seg om annet enn hva de få, ikke hva de kan tilby samfunnet. Da bryter faenskapen løs igjen.

Store tanker på en "liten" tråd ....lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Greit, så sønnen din vil bytte skole, bare på grunn av noen jenter som ikke liker han?

Sist, jeg skjekket gikk man på skole for å lære, ikke for å få kjæreste...

Hvis han ser på dette som et problem, kommer han ikke langt her i livet.

Selvsagt skal man først og fremst lære når man går på skole. Men videregående er gjennom 3 + år, og er man ikke i et klassemiljø man trives i kan det fort bli kjipere enn nødvendig å komme seg på skolen om morningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt skal man først og fremst lære når man går på skole. Men videregående er gjennom 3 + år, og er man ikke i et klassemiljø man trives i kan det fort bli kjipere enn nødvendig å komme seg på skolen om morningen.

Men hvis det er kun fordi han ikke får seg dame i klassen trenger han virkelig en "realitycheck". Jeg har aldri hatt type som har gått i klassen min, ikke på skolen min en gang. Men jeg har da ikke hatt det vondt på skolen fordi om. Hvis det er snakk om at gutten ikke har venner i det hele tatt er saken en annen, men slik som jeg for min del har oppfattet det er det jo bare fordi han ikke får seg dame liksom :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, så sønnen din vil bytte skole, bare på grunn av noen jenter som ikke liker han?

Sist, jeg skjekket gikk man på skole for å lære, ikke for å få kjæreste...

Hvis han ser på dette som et problem, kommer han ikke langt her i livet.

Sønnen lærer nok mye bedre dersom han trives. Uansett vil han gjøre det bedre på en vestkantskole enn på en gettoskole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det er kun fordi han ikke får seg dame i klassen trenger han virkelig en "realitycheck". Jeg har aldri hatt type som har gått i klassen min, ikke på skolen min en gang. Men jeg har da ikke hatt det vondt på skolen fordi om. Hvis det er snakk om at gutten ikke har venner i det hele tatt er saken en annen, men slik som jeg for min del har oppfattet det er det jo bare fordi han ikke får seg dame liksom :klø:

Det var akkuratt det jeg tenkte! Jeg forstår selvfølgelig at han vil bytte skole, hvis han ikke har venner, men det er jo ikke det som er problemet, i følge moren. Jeg skjønner ikke hvorfor han MÅ ha kjæreste på skolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var akkuratt det jeg tenkte! Jeg forstår selvfølgelig at han vil bytte skole, hvis han ikke har venner, men det er jo ikke det som er problemet, i følge moren. Jeg skjønner ikke hvorfor han MÅ ha kjæreste på skolen...

Det at han ikke får seg kjæreste er bare et symptom på den holdningen han møter fra hvite jenter og utenlandske gutter. Hvorfor i h** skal han bruke ungdomstiden sin til å bli hunset av invandrergjenger og ignorert av asylmadrasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg synes er litt rart og selvmotsigende er at i en annen tråd som omhandler flørting/sjekking av kvinner mener nesten alle kvinnene at norske menn ikke skal flørte siden det bare blir flaut. Mens i denne tråden fremstilles norske menn som passive og veike.

Jeg er en gutt og født i 85, må si jeg har vokst opp med et rart forhold til kvinner. Vet ikke hva det kommer av, men skal love deg at vi er flere der ute som ikke helt vet hvordan man skal oppføre seg.

Selv har jeg vokst opp i en veldig kvinnedominert familie, og i tillegg har nesten alle lærerne på skolen vært kvinner. Er oppdratt til å være ydmyk og respektfull overfor kvinner. Skal ikke generalisere her, bare gi mitt syn på saken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg synes er litt rart og selvmotsigende er at i en annen tråd som omhandler flørting/sjekking av kvinner mener nesten alle kvinnene at norske menn ikke skal flørte siden det bare blir flaut. Mens i denne tråden fremstilles norske menn som passive og veike.

Jeg er en gutt og født i 85, må si jeg har vokst opp med et rart forhold til kvinner. Vet ikke hva det kommer av, men skal love deg at vi er flere der ute som ikke helt vet hvordan man skal oppføre seg.

Selv har jeg vokst opp i en veldig kvinnedominert familie, og i tillegg har nesten alle lærerne på skolen vært kvinner. Er oppdratt til å være ydmyk og respektfull overfor kvinner. Skal ikke generalisere her, bare gi mitt syn på saken:)

Kvinner ER selvmotsigende. Bare vend deg til det. Hør på hva de sier, men ikke forvent at det de sier har noe å gjøre meg hva de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg synes er litt rart og selvmotsigende er at i en annen tråd som omhandler flørting/sjekking av kvinner mener nesten alle kvinnene at norske menn ikke skal flørte siden det bare blir flaut. Mens i denne tråden fremstilles norske menn som passive og veike.

Jeg er en gutt og født i 85, må si jeg har vokst opp med et rart forhold til kvinner. Vet ikke hva det kommer av, men skal love deg at vi er flere der ute som ikke helt vet hvordan man skal oppføre seg.

Selv har jeg vokst opp i en veldig kvinnedominert familie, og i tillegg har nesten alle lærerne på skolen vært kvinner. Er oppdratt til å være ydmyk og respektfull overfor kvinner. Skal ikke generalisere her, bare gi mitt syn på saken:)

Jammen det er jo sånn du skal være. Du skal være ydmyk og respektfull overfor kvinner. I tenårene må du leve med at jentene foretrekker innvandrergutter og i tjueårene må du leve med at de foretrekker badboys. Men hold ut. Når jentene har fått et barn eller to med ulike badboys kommer du inn i bildet. Da skal du steppe inn og være pappa for disse barna og snill og kjærlig og ydmyk ektemann og forsørger resten av livet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ciao Bella!!!

Jammen det er jo sånn du skal være. Du skal være ydmyk og respektfull overfor kvinner. I tenårene må du leve med at jentene foretrekker innvandrergutter og i tjueårene må du leve med at de foretrekker badboys. Men hold ut. Når jentene har fått et barn eller to med ulike badboys kommer du inn i bildet. Da skal du steppe inn og være pappa for disse barna og snill og kjærlig og ydmyk ektemann og forsørger resten av livet. :)

Ja, virker ikke som om jenter i 20-årene er helt fan av den trygge og rolige typen :) Ble slutt med kjæresten min for en uke siden, hun mente jeg var for tøffel.

Nå har jeg ihvertfall akkurat fått meg en reisejobb som innebærer mye reising til Brasil og østen, så kanskje det finnes kvinner i andre kulturer som verdsetter en trygg og kjedelig mann. Blir ihvertfall spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym gjest

ære, krenkelse, skam, hevn, miste besinnelsen, ikke kunne ta ansvar for konsekvensene av egne handlinger, drama, behov for å ha en gjeng i ryggen/ikke kunne stå oppreist alene, sterk selvhevdelsestrang ofte på bekostning av andre, ikke forestillinger om å skulle kunne leve uavhengig og kunne forsørge seg selv, ikke noe bidrag til samfunnet - stort sett bare destruktivitet, ikke noe engasjement på vegne av noe utenfor seg selv, få sperrer overfor kriminell aktivitet, ingen krav til seg selv om å utvikle karakter og dannelse, åpenlys nedlatenhet overfor kvinner, kontrollbehov, ingen stolthet i å bygge styrke og utholdenhet - en tur i Nordmarka med litt mygg eller temperatur ned mot minusgrader hadde tatt livet av dem.

Alt dette er altså maskulinitet som visstnok tenner norske jenter. Grøss.

Desverre har du misforstått,Gjest. Det er utseendet. Norske gutter er ikke tiltrekkende nok, når det står em mørkhåret fyr med mørkt utfordrende blikk der og "krever" oppmerksomheten din og "respekt".

Ungjentene detter om av sånt, så blasse, blåøyde, forsagte norske gutter har ingen sjanse. Før etterpå, når de norske jentene er ferdige med horefasen de må igjennom for å teste ut foreldrenes tålmodighet...

Da en de etnisk norske bar nok i bøtter og spann, og jentene finner de seg en etnisk nordmann som stemmer FRp og griller på gassgrill i hagen om sommeren, slik at de kan oppdra barna sine nøyaktig slik de selv ble oppdratt.

Så denne flørten med innvandrerguttene er bare en flørt, til jentene er ferdige med å "leke risikoadferd". Da vil de finne seg noe trygt, og velger etnisk norske menn.

At en norsk gutt er så sutrete at han vil bytte skole for å få det som han vil, er jo nettopp den "koden" innvandrerguttene har knekket. De spør ikke. De krever. Og jentene faller som sagt for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym gjest

Ja, virker ikke som om jenter i 20-årene er helt fan av den trygge og rolige typen :) Ble slutt med kjæresten min for en uke siden, hun mente jeg var for tøffel.

Nå har jeg ihvertfall akkurat fått meg en reisejobb som innebærer mye reising til Brasil og østen, så kanskje det finnes kvinner i andre kulturer som verdsetter en trygg og kjedelig mann. Blir ihvertfall spennende å se!

De kommer nok til å verdsette pengene dine, og spille skuespill om at de "elsker deg" for å trygge sin egen framtid. Fornuftsekteskap kalles det for dem, mens du tror det er "the real thing"... Lykke til...Så lenge du er happy, og hun fornøyd, så spiller det vel ikke noen rolle om hun faktisk bryr seg eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det føles sånn :(

Min sønn ønsker å skifte skole til en skole i oslo vest fordi jentene på skolen stort sett bare er interesserte i innvandrergutter.

Jeg tenkte.. kan det være sant? Jeg har snakket med andre og funnet ut at ihvertfall er ikke min sønn unik. Jeg ble også tipset om denne artikkelen:

Min lenke

Og jentene fra disse innvandrermiljøene holdes både kulturelt og religiøst vekk fra norske gutter. Vi er iferd med å skape et samfunn der de etnisk norske guttene er taperne :tristbla:

Merkelig jeg oppfatter det helt omvendt. Norske jenter foretrekker norske gutter. Mulig det er annerledes på østkanten og i "ghettomiljøer", men alle jentene jeg kjenner foretrekker norske gutter, og kan til nød date utenlandske dersom de er meget godt ntegrert. Muslimer er uinteressant for det fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre har du misforstått,Gjest. Det er utseendet. Norske gutter er ikke tiltrekkende nok, når det står em mørkhåret fyr med mørkt utfordrende blikk der og "krever" oppmerksomheten din og "respekt".

Ungjentene detter om av sånt, så blasse, blåøyde, forsagte norske gutter har ingen sjanse. Før etterpå, når de norske jentene er ferdige med horefasen de må igjennom for å teste ut foreldrenes tålmodighet...

Da en de etnisk norske bar nok i bøtter og spann, og jentene finner de seg en etnisk nordmann som stemmer FRp og griller på gassgrill i hagen om sommeren, slik at de kan oppdra barna sine nøyaktig slik de selv ble oppdratt.

Så denne flørten med innvandrerguttene er bare en flørt, til jentene er ferdige med å "leke risikoadferd". Da vil de finne seg noe trygt, og velger etnisk norske menn.

At en norsk gutt er så sutrete at han vil bytte skole for å få det som han vil, er jo nettopp den "koden" innvandrerguttene har knekket. De spør ikke. De krever. Og jentene faller som sagt for dette.

Ingen vil vel ha ei som brukte ungdommen som hore for innvandrergutter. Dersom de har valgt gutten bort så vet han hvaslags jenter det er. Han har selvfølgelig ingen interesse av å ha noe med de jentene å gjøre senere i livet. La gutten flytte til der han trives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer nok til å verdsette pengene dine, og spille skuespill om at de "elsker deg" for å trygge sin egen framtid. Fornuftsekteskap kalles det for dem, mens du tror det er "the real thing"... Lykke til...Så lenge du er happy, og hun fornøyd, så spiller det vel ikke noen rolle om hun faktisk bryr seg eller ikke.

Ekteskap mellom norske menn og utenlandske kvinner varer ikke noe kortere enn ekteskapene mellom norske kvinner og utenlandske menn.

Mye bedre å være sammen med ei fin latinodame enn å omgås vemmelige og nedlatende norske hurper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekteskap mellom norske menn og utenlandske kvinner varer ikke noe kortere enn ekteskapene mellom norske kvinner og utenlandske menn.

Mye bedre å være sammen med ei fin latinodame enn å omgås vemmelige og nedlatende norske hurper.

Nei, de varer lengre sikkert. Fordi damen har jo giftet seg til økonomisk trygghet uten noen illusjoner on ekte kjærlighet og sånnt romantisk tull. Så da finner hun seg i alt mulig dritt som "norske hurper" ikke ville gjort.Fordi den utenlandske damen vet at dette er et fornuftsekteskap hun har gått inn i bevisst, mens ektemannen lever i en illusjon og tror de er "lykkelige"... :filer:

Desperate menn er uintelligente sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...