Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

Herreguuud, du er så flink... jeg verken hekler, strikker eller handler inn!! ha ha ha :-)

MEEEN, i dag komme vogna vår på døra en gang mellom fem og ni i kveld :danse: Tjohooi...da har vi hvertfall vugge, vogn og bilsete + 3 plagg. Ha ha ha

3 plagg :fnise: haha, Koselig med vogn da!! Vogna vår kommer ikke inn til butikken før uka før termin!! Så stresser litt med det!

Jeg ligger langt bak på alt jeg vil gjøre da, pluss 100 % studier har jeg nok å henge fingrene i egentlig. Jeg har bare mistet litt motivasjon og prøver å gjøre litt hjemme for å "gjøre opp" på en måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 plagg :fnise: haha, Koselig med vogn da!! Vogna vår kommer ikke inn til butikken før uka før termin!! Så stresser litt med det!

Jeg ligger langt bak på alt jeg vil gjøre da, pluss 100 % studier har jeg nok å henge fingrene i egentlig. Jeg har bare mistet litt motivasjon og prøver å gjøre litt hjemme for å "gjøre opp" på en måte!

Jeg har jo egentlig ikke noe valg, er vel derfor jeg er så lite flink og lite stresset med alt.

Jeg får ikke lov til å stresse eller fysisk pushe meg, så da blir alt i slow motion. Gitt opp alle mål jeg hadde med denne graviditeten.

Ja, jeg ble jo så stresset av alt pratet her inne om leveringstid. Men, vi bestilte vogna på kjopbarnevagn.se i forrige uke, og på fredag var vogna i Norge og i kveld kommer den hit :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo egentlig ikke noe valg, er vel derfor jeg er så lite flink og lite stresset med alt.

Jeg får ikke lov til å stresse eller fysisk pushe meg, så da blir alt i slow motion. Gitt opp alle mål jeg hadde med denne graviditeten.

Ja, jeg ble jo så stresset av alt pratet her inne om leveringstid. Men, vi bestilte vogna på kjopbarnevagn.se i forrige uke, og på fredag var vogna i Norge og i kveld kommer den hit :danse:

He he, nei ikke jeg heller, men jeg blir stressa av å ikke ha alt klart - så jeg prøver å finne en balanse, men kjenner at den bekkenløsningen ikke gjør ting så mye bedre. Heldigvis ikke så lenge igjen! :)

Ååh, heldig!! Bare vi som er litt uheldig med tidspunkt (pga endringer på vogna!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå (ja, etter midnatt) er jeg 7 fullgåtte måneder....... Bare 2 små igjen. :gravid:

Kjenner vel at kroppen kanskje forbereder seg litt, har mye småvondter og ubehag i magen om dagen, men ikkenoe nevneverdig eller noe å lure på hva er. Sover mye mer, og er relativt utslitt om dagen!

Gleder meg bare til alt blir klart så jeg kan slappe litt av, fokusere på skole og uten alt dette babystresset over meg de siste ukene. :rolleyes:

Trusene mine har blitt for trange, så nå må jeg ut å kjøpe meg nye litt gode... Tenker å hamstre Pierre robert dameboxere/truser, har et par stykker og de er så fantastiiiske. Tenker det er godt å ha etter fødsel også, når jeg må ha elefant bind. :fnise:

Har omsider kommet meg til senga. Bekkenet er som det pleier - vond og brennende og magen har det mensvondt (bare at det er i hele magen, ikke der nede som det skal være!), så nå må jeg legge ammeputa mellom beina og sove det av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen ♡ håper du fikk sovet godt og at du våknet med et roligere bekken!

Ønsker deg en fin dag søte ♡

God morgen!

Håper du har mindre vondt i dag :)

God morgen til dere også :blomst:

Mye bedre i dag, så jeg får se om jeg får gjort noe fornuftig :laugh: Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er en travel dag! Kjørt til salongen til søsteren min noen mil unna og sitter nå i frisørstolen og gjør meg freeeeesh 😁

Etterpå skal jeg på bowenbehandling for bekkenet - gruer meg, det var så ubehagelig sist fordi jeg har så innmari vondt om dagen!!!

Men når jeg er ferdig der må jeg kaste meg i bilen og dra rett på forelesning som egentlig starter kl 14, men jeg rekker ikke før 15! Og der skal jeg bli til kl 18!!!

Tipper jeg er litt kje i kveld, men jeg har så mye å gjøre!

.... Og gjett hva jeg for første gang i mitt liv har sett på TRE dager på rad? Big brother. Det er så ræva, men jeg bare sitter å stirrer og bare "jaja underholdning, jeg føder før det er ferdig"....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du ta deg tida til å puste litt innimellom også da :) Lykke til på behandling og forelesning :)
Og koooos deg hos frisør :nigo:

Jeg har faktisk også sett big brother de siste to dagene :sjenert: Ble bra oppgitt i går når de gråt fordi de ikke fikk ha med seg all sminka osv xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du ta deg tida til å puste litt innimellom også da :) Lykke til på behandling og forelesning :)

Og koooos deg hos frisør :nigo:

Jeg har faktisk også sett big brother de siste to dagene :sjenert: Ble bra oppgitt i går når de gråt fordi de ikke fikk ha med seg all sminka osv xD

Tar pause når jeg kommer hjem i kveld (jeg kjøpte dream is i går, såååe😁) taakk, må passe på og få fresha meg før han kommer, rekker vel en time til om noen uker også 😃

Jaaaa vet!! Skulle jeg vært innesperra i 100 dager hadde jeg ikke vært så opptatt av å sminke meg hele tiden! Måtte le av hu som greeeen fordi det var så vanskelig allerede og slitsomt å være inne i huset, etter TJUEFIRE TIMER.... Da kan du bare pelle deg hjem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaa, jaa :P Også skjønte jeg ikke behovet for å ta med seg sminke inn i det hele tatt med tanke på hvor liten baggasje de fikk inn :P Tror jeg heller hadde tatt litt mer klær da :P

Dreeaaam, dream, dream dreeeeam :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaa, jaa :P Også skjønte jeg ikke behovet for å ta med seg sminke inn i det hele tatt med tanke på hvor liten baggasje de fikk inn :P Tror jeg heller hadde tatt litt mer klær da :P

Dreeaaam, dream, dream dreeeeam :nigo:

Eeeeeenig!! Kjipt å sitte med én truse og en haug med sminke 😂

Ååååå gleder meg til dreeeeaaaaam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanken på å sove i rom med 14 andre i 100 dager.... Nei takk. :P

Signerer. Og alt de kan finne på om natten......rett ved siden av deg. Ække så fan av å bli filma mens jeg dusjer og bæsjer heller, såååe tror jeg dropper å melde meg på :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var liten og fikk se de første sesongene av BB (skjønner ikke at mamma lot meg få lov :fnise: )

så var min største drøm og mitt eneste mål her i livet å bli 18 og melde meg på.
Men når jeg ble 18 så ble det ikke sendt på tv lenger.. Og nå.. vel, nå frister det ikke mye lenger :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var liten og fikk se de første sesongene av BB (skjønner ikke at mamma lot meg få lov :fnise: )

så var min største drøm og mitt eneste mål her i livet å bli 18 og melde meg på.

Men når jeg ble 18 så ble det ikke sendt på tv lenger.. Og nå.. vel, nå frister det ikke mye lenger :ler:

:skratte: når du var liten.......... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eeeeeenig!! Kjipt å sitte med én truse og en haug med sminke

Ååååå gleder meg til dreeeeaaaaam

HAhaah, de får sminke på seg resten av undertøyet :P

Ellers enig med alt over om BB xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, første sesongen var vel i 2001? :P Var ikke gamle jenta da :P

........................................Da var jeg seriøst sånn 8-9 år :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...