Gå til innhold

En ny spire gror i Ninnin sin mage


Ninnin86

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen :)

En nygift Ninnin og hennes ektemann er i full gang med prøvingen! Første prøveperiode endte med NT og TR, så nå er vi på andre prøveperiode :)

Jeg er 11 DPO og vet dere hva? I morges tok jeg en CB-test, og den viste en svak svak strek!! Både min mann og jeg så det wub.gif MEN, jeg tør ikke håpe for mye helt enda! Men fingrene er krysset, og jeg tar en ny test i morgen!! Spennende wub.gif

Jeg skal oppdatere underveis, og håper på en spire i løpet av 2012 :)

:goodbye: for now :)

Endret av Ninnin86
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg snakket litt med min mann om testen jeg tok i morges, og han mente at streken var veldig tynn. Jeg ble litt redd for at det kunne ha vært en skyggestrek, så tenkte jeg måtte ta en ny test for å se om det ble skyggestrek på denne også.. Men det som dukket opp på testen var en tydelig kraftigere strek enn den som var i morges :jepp: Kjempespennende! Ny test skal tas i morgen :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, jeg er gravid, jo!! :hoppendeglad:

Tok en ny test i morges kl 0525 - Clearblue Digital - som viste "Gravid 1-2 uker" :rodmer:

Jeg løp rett inn på soverommet og vekket min mann! Han skulle jo egentlig ikke stå opp før ca 0630, men hadde ikke noe i mot å få denne nyheten servert på sengen ;) Vi feiret det hele med en kaffekopp!

Nå håper jeg bare at alt går bra, og at jeg kan bære frem barnet :) Vi har en spennende tid i vente, og jeg er overlykkelig! Skal bestille meg time og bekrefte det hele i løpet av neste uke :) Gleder meg!!

Ha en flott dag, alle sammen! :klemmer:

Endret av Ninnin86
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Sissa :)

Mener å ha sett at du er gravid også!! Gratulerer så mye :rodmer:

Vi har virkelig noe å se frem til nå!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant denne oversikten på babyverden i dag :rodmer: Vet det er tidlig, men klarte ikke å dy meg:

Unnfangelsen finner sted omkring: 11. februar 2012

Du er nå 3 uker og 5 dager på vei: 23. februar 2012

Hjertet begynner å slå: 7. mars 2012

Embryoet beveger seg: 31. mars 2012

Alle indre organer er ferdig formet: 7. april 2012

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 7. april 2012

Risiko for spontanabort avtar: 21. april 2012

Kvalmen avtar for de fleste: 28. april 2012

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 5. mai 2012

Fosteret svelger og tisser: 19. mai 2012

Tid for ultralyd: 26. mai 2012

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 2. juni 2012

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 16. juni 2012

Fosteret begynner å høre: 7. juli 2012

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 4. august 2012

Mange fostre legger seg med hodet ned: 8. september 2012

Svangerskapspermisjonen begynner: 15. oktober 2012

Termin: 5. november 2012

Endret av Ninnin86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Kvist :) Ja, dette er veldig spennende for oss, spesielt i og med at det er vår første :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag - 3+6 - ingen symptomer.. Tror jeg, da :klo: Det murrer kanskje litt i magen, akkurat som at jeg skal få mensen hvert øyeblikk, jeg er trøtt på kveldene (..men er jeg ikke alltid det :klo::fnise: ) og jeg er varm om natten! Det blir litt mer uvirkelig når symptomene ikke melder seg, føler ikke at det er noe der inne.. Men jeg har jo testet positivt flere ganger, og regner med symptomene melder seg etter hvert :fnise:

I morgen reiser vi på bryllupsreise til Salzburg i Østerrike!! Det skal bli kjempedeilig! :) Vi blir der i 5 dager, og skal bare kose oss! Har ingen spesielle planer, tar det som det kommer :) God mat og ingen alkohol blir det i alle fall :fnise:

Endret av Ninnin86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+0, og Ninnin og mannen tar med "babyen" til Salzburg på bryllupsreise :rodmer: Fortsatt ingen symptomer, og føler meg i kjempeform!!

Ha en super helg, alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur Ninni :) Så fantastisk å reise på bryllupsreise med en liten spire i magen. Gleder meg til å følge dagboken din fremover. Og igjen, gratulerer så masse :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, jenter :) vi sitter på flyet nå! Liker at Norwegian har trådløst Internett :jepp: Skal kose oss masse! Nyte slappe dager i alpene!

Ha en strålende helg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4+1 og "alle tre" koser seg masse i Salzburg :jepp: ...selv om det regner... :regn: Men men, det stopper ikke oss! Idag skal vi gå på de fleste utsiktspunktene i byen her, og ja de er mange OG det er bratt :fnise: Da får man trent litt også :tommelopp:

Ikke mange symptomer å "skryte av" enda, men blir veldig trøtt tidlig på kvelden og det stikker litt nederst i magen fra tid til annen! Også hadde jeg jo IKM i går da, og det er vel det største tegnet (bortsett fra positiv test) hittil :rodmer:

Jeg har litt dårlig matlyst, da.. Er ofte sulten, men orker ikke veldig mye mat! Håper jeg får i meg den energien jeg trenger! Det jeg sliter mest med er kaffelysten :kaffekopp: Huff, jeg er jo så glad i kaffe! Har gått til innkjøp av kofeinfri hjemme, men det har de ikke så mye av på restauranter her i byen.. Jaja, få klare meg med en til to små kopper til frokost :)

Auf Wiedersehen, meine Freunde :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spire i magen! :)

Symptomene kommer nok raskere enn det du tror, så slapp av og kos deg så mye du kan før den tid. ;) Kan jo hende du er en av de heldige som ikke får noe særlig med symptomer også. :) Mine symptomer slo meg ut i uke 5-6.

Ha en fin søndag. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Angel-A, og gratulerer til deg også :) Halvveis du da! Herlig!

Jeg skal vel være glad symptomene ikke har kommet enda.. Men egentlig har det jo kommet noen! De som er vanlig helt i starten er jo her! Men tror kanskje ikke jeg ser på dem som symptomer, da jeg alltid har sett på symptomer som noe ubehagelig :klo::fnise: Og de få jeg har, er overraskende lite ubehagelige :) Så det er jo positivt! Men er forberedt på å bli kvalm og humørsyk etter hvert :fnise:

Nå nyter vi dagene i Østerrike, og har det helt toppers :) Mye godt alkoholfritt øl her :tommelopp:

Ha en fortsatt strålende søndag, Angel-A, og takk for at du tittet innom dagboken min! Hyggelig å hilse på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei :) 4+3, og fortsatt i Salzburg!

Her kan det meldes om 4 typer vær:

- Plaskregn

- Litt mindre plaskregn

- Overskyet med hint av regn

- Overskyet med hint av sol

Så jeg må innrømme at vi til nå har droppet skiene, da det ikke er så stas når det høljer ned :fnise: Men vi koser oss alikevel!! Det er utrolig mange "småfjell" inne i byen, og vi har gått opp på alle for å se på utsikten :) Ellers har vi sightset oss rundt i byen og sett på kirker, Mozarts fødested osv. Mye god mat er det også her :) Også er det jo SPA på hotellet :hoppendeglad: Så vi har fast rutine med bading - sauna - avslapping på "rolig-rommet" - før vi spiser middag :rodmer:

Ellers merker jeg at jeg fort blir veldig veldig sliten! Jeg er vant til å trene mye, og er egentlig i ganske god form, men nå er ikke kroppen med i det heletatt :fnise: Så det har blitt tidlige kvelder! Også tisser jeg jo et par ganger hver natt.. Siste runde er alltic ca kl 06, og da får jeg ikke sove igjen.. Så da er det bare å vente på at det skal bli lyst!

En dag til nå, så er det hjem igjen...

I går kunne jeg forresten ikke dy meg! Var på H&M en tur, snek meg inn i baby-avdelingen og kjøpte to bodyer og en fleecedress :rodmer: Det ble plutselig mye mer virkelig da :)

Ha en finfin tirsdag, alle sammen :goodbye:

Endret av Ninnin86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...