Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)


sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Hei! Håper du har hatt en god helg! har vært en hektisk uke for meg, men kjenner jeg får litt KG-abstinenser nå :fnise:

Hvordan er formen, har det gått greit å jobbe redusert? Jeg har også kjent litt på kvalmen den siste uken, men den kommer bare i korte perioder, så jeg er tydeligvis heldig der! Håper d får en fin uke, og at kvalmen gir seg litt når du er forbi uke 8! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste nettopp hva du skrev inne hos Boobla, og måtte rett inn her og legge igjen en liten hilsen.

Det du skrev ga meg rett og slett tåkesyn (les: ble rødt til tårer)

Gratulerer så mye med graviditeten! :strix:

Ønsker deg en fortsatt fin 1.søndag i advent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Håper du har hatt en god helg! har vært en hektisk uke for meg, men kjenner jeg får litt KG-abstinenser nå :fnise:

Hvordan er formen, har det gått greit å jobbe redusert? Jeg har også kjent litt på kvalmen den siste uken, men den kommer bare i korte perioder, så jeg er tydeligvis heldig der! Håper d får en fin uke, og at kvalmen gir seg litt når du er forbi uke 8! Klem

Hei!

Jeg har hatt en fin og avslappende helg :) pyntet litt til advent og kost meg med kjære, hundene og familiebesøk. Trivelig :strix:

Formen har den siste uken vært helt grei, det fungerte utmerket å jobbe redusert, så jeg skal gjøre det frem til 10.12 :lur:

De siste dagene har jeg vært fryktelig stiv og støl i baken (rundt halebeinet og i øvre del av rumpa og korsryggen). Har ikke noe veldige problemer, men det gjør vondt enten jeg sitter, går eller står :gjeiper: Er sikkert helt normalt, og håper det er et sunt tegn på at det skjer noe inni meg.

I dag har jeg vært litt sentimental; kjenner jeg er så lykkelig... Første søndag i advent og jeg har en liten skapning i magen. Helt utrolig fint å tenke på. :strix:

Kos dere med første adventssøndag jenter; vi er heldige som er i denne epoken i livet :gravid:

:hoppe: 10 uker i morgen :hoppe:

:klemmer:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 10 UKER :hoppe:

Unnfangelsen finner sted omkring: 4. oktober 2010 :hjerte:

Hjertet begynner å slå: 29. oktober 2010 :hjerte:

Embryoet beveger seg: 22. november 2010 :hjerte:

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 29. november 2010 :hjerte:

Alle indre organer er ferdig formet: 29. november 2010 :hjerte:

Risikoen for spontanabort avtar: 13. desember 2010

Kvalmen avtar for de fleste: 20. desember 2010

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ul): 27. desember 2010

Fosteret svelger og tisser: 10. januar 2011

Tid for ultralyd: 17. januar 2011

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 24. januar 2011

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 7. februar 2011

Fosteret begynner å høre: 28. februar 2011

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 28. mars 2011

Mange fostre legger seg med hodet ned: 2. mai 2011

Svangerskapspermisjonen begynner: 8. juni 2011

Antatt termindato: 29. juni 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp hva du skrev inne hos Boobla, og måtte rett inn her og legge igjen en liten hilsen.

Det du skrev ga meg rett og slett tåkesyn (les: ble rødt til tårer)

Gratulerer så mye med graviditeten! :strix:

Ønsker deg en fortsatt fin 1.søndag i advent!

Hei :vinke:

Takk for det :strix: Har hatt noen nedturer i min "prosjekt-baby-karriere"; men er suuper lykkelig for at alt er som det er akkurat nå. Er nok en mening med det som butter litt i mot også. Jeg kan ikke skjønne noe annet :gjeiper:

Gratulerer så mye selv :) Gleder meg såå til en jul med en liten skjønning innabords :rødme:

Klem til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin uke! Har hatt litt "anti-gravid-uke", men føler meg veldig gravid (og lykkelig! :rødme:) når jeg leser her inne. Livet er fint (og litt palger tåler vi :fnise:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :vinke:

Innom med en liten rapport en lat lørdagsmorgen :) Formen er helt ok om dagen, har litt vondt i rygg og halebein og i hodet, men ikke noe ille. Kvalmen er mye bedre nå som jeg jobber redusert.

I dag skal kjære og jeg til Oslo, vi skal rusle litt i butikker og så ut og spise med et vennepar og deretter på A-ha konsert :yvonne: Det tror jeg blir en super-fin dag :)

Ha en fin 4.desember alle KG jenter!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 11 uker :strix:

Snart bare 1 uke til UL, kjenner jeg er heelt forelsket i den lille, gleder meg SÅÅÅ til å se :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 11 uker!

Tiden går rasende fort jo!

Ble gøy med ultralyd - skal på det selv nå førstkommende mandag. Selv om jeg har sett minien min tre ganger før gleder jeg meg noe helt sinnsykt!

Håper alt står bra til med deg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Skjer ikke så mye i denne sommerfugl-boka her om dagen :gjeiper:

Jeg føler meg i fin form og har tatt frem igjen prosjekt julekort.. Hadde som mål og lage alle vi trengte, og etter en oppsummering var det 19 stk :sjenert: Når jeg ble så dårlig gikk lufta litt ut av meg, men nå har jeg som mål å lage noen.... Har vel 4 stk så langt.

I morra er første milepæl nådd, jeg tar meg den frihet å juble litt på forskudd..........

:strix: :strix: 12 UKER :strix: :strix:

Jeg har ferie til uka, og det skal bli veldig fint.. Skal ut på litt da, men bare koselige ting som Oslo-tur med en venninne, UL og forberedelse til julebord med gode venner.

Tror jeg får en alle tiders adventsuke :rødme:

Ha en fin 3. søndag i advent KG-jenter.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :hoppe:

Da har jeg sett den lille sommerfuglen :rødme: Den var drøyt 6 cm og sprellet med armer og ben :rødme: Så merkelig og fiint og rørende å se den lille ligge der og sprelle....

En stor opplevelse for oss som aldri har vært med på dette før :strix: Heeelt satt ut jeg nå :yvonne:

Er så glad for at :hjerte: banket og at alt så heelt normalt ut :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Innom og titter litt hos deg, håper det er i orden!:) Du er noen dager foran meg i løypa, er 11+5 her, greit å følge med noen som har litt mer erfaring :fnise:

Så koselig med UL! :) Vurderer en tidlig UL her også, har vært en del bekymret, og hadde vært godt å få en bekreftelse på at alt er i orden!:)

Håper du har en fin torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :)

Innom og titter litt hos deg, håper det er i orden!:) Du er noen dager foran meg i løypa, er 11+5 her, greit å følge med noen som har litt mer erfaring :fnise:

Så koselig med UL! :) Vurderer en tidlig UL her også, har vært en del bekymret, og hadde vært godt å få en bekreftelse på at alt er i orden!:)

Håper du har en fin torsdag! :klem:

Hei!

Det er selvfølgelig helt i orden, har ikke fått helt dreisen på denne dagboka :gjeiper: Er ikke så ofte inne og oppdaterer akkurat..

Ja, det var veldig fint med en tidlig UL.. angrer ikke på det akkurat. Anbefales om du er litt usikker og bekymret. Jeg var det og gruet meg skikkelig for å gå inn. Har hatt litt brunlig utflod et par dager i uke 5 og uke 6, og var litt redd siden det er første gangen jeg er gravid :sjenert:... Var redd jeg skulle være knust når jeg gikk ut igjen. Men den gang ei, var heller verdens lykkeligste :rødme:

Da han startet opp og sa at Oii, her var det action ble jeg veldig lettet, så zoomet han inn på hjertet som dundret og slo, så begynte jeg bare å le. Det var nok min reaksjon på at det heldigvis var liv der inne :hjerte: Han så på nakkefold og nesebein, og alt så fint ut. Vi så 5 fingre og bein og armer som sprellet som bare det. En veldig stor opplevelse :strix: Tror også at kjære fikk et mer reelt forhold til at det faktisk er noe der. Han var overveldet :yvonne:

Ha en fin torsdagskveld du også :klemmer:

Ååååååå :rødme: Så herlig å høre at dere hadde en god opplevelse på ul :)

Jaaaaaa :rødme: Tårene begynte å trille da jeg så det kravlet og sprellet på skjermen.. Et magisk øyeblikk for en førstegangs-mamma :rødme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaa :rødme: Tårene begynte å trille da jeg så det kravlet og sprellet på skjermen.. Et magisk øyeblikk for en førstegangs-mamma :rødme:

Sånn hadde jeg det også da jeg var på tidlig UL. Det var akkurat som om alle bekymringer forsvant og jeg ble noen kilo lettere da jeg så at det faktisk var liv i magen!

Det er rett og slett vanskelig å beskrive hvor god den følelsen er! :rødme:

Ønsker deg en fin fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da han startet opp og sa at Oii, her var det action ble jeg veldig lettet, så zoomet han inn på hjertet som dundret og slo, så begynte jeg bare å le. Det var nok min reaksjon på at det heldigvis var liv der inne :hjerte: Han så på nakkefold og nesebein, og alt så fint ut. Vi så 5 fingre og bein og armer som sprellet som bare det. En veldig stor opplevelse :strix: Tror også at kjære fikk et mer reelt forhold til at det faktisk er noe der. Han var overveldet :yvonne:

Det høres heelt fantastisk ut :rødme: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Innom en sen fredagskveld med en liten oppdatering. Sitter her og stirrer og stirrer på det fiine bildet vi fikk på UL.

Kjenner jeg er stolt og lykkelig for å bære på en liten klump som er så fiiiin :rødme: Selv om den bare er noen cm så ser jeg at det er et menneske :strix: Tror dette kommer til å bli en fin jul.. Den siste uten en liten skatt :yvonne:

God natt, og ha en fin helg jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi også et sånt fint et bilde av vår lille krabat her hjemme :rødme: Helt utrolig, hvor "stor" den lille er! Ser jo helt tydelig at det er et lite menneske! Vi er heldige sommerfuglen :jepp:

Og tenk det, til jul neste år så har vi nurkene våre hos oss!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi også et sånt fint et bilde av vår lille krabat her hjemme :rødme: Helt utrolig, hvor "stor" den lille er! Ser jo helt tydelig at det er et lite menneske! Vi er heldige sommerfuglen :jepp:

Og tenk det, til jul neste år så har vi nurkene våre hos oss!! :hjerte:

Hei :vinke:

Jammen er vi heldige :rødme: Neste jul har vi bebiser ja, det blir koselig :strix: Da har vi noen søte små som er snaut 6 mnd, fint å tenke på :yvonne:

Nå har jeg hatt 2 fridager pluss helgen, nå er det siste innspurt før juleferie.. Det skal bli godt :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...