Gå til innhold

Netflix Norge


sofie777

Anbefalte innlegg

For at en slik tjeneste skal være interessant må den være oppdatert og fullstendig. Jeg vil kunne se seriene mine dagen etter at de vises i USA og dersom det er slik at man på enkelte filmer ikke kan skru av underteksten er også det en voldsom ulempe.

Det er ikke sånn med Netflix USA heller at du kan se program dagen etter TV-premieren altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Det er ikke sånn med Netflix USA heller at du kan se program dagen etter TV-premieren altså.

Byebye netflix for min del da. Kan se serier i ganske bra kvalitet en dag etter de kommer ut i Usa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sånn med Netflix USA heller at du kan se program dagen etter TV-premieren altså.

Nei vel. Da er det uansett uinteressant for meg å slutte å laste ned.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vel. Da er det uansett uinteressant for meg å slutte å laste ned.

For min del er det ganske grei deal å vente en liten stund ekstra for å slippe å bryte loven.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det ganske grei deal å vente en liten stund ekstra for å slippe å bryte loven.

Enig! Og så er det så lett å se episoder og sesonger på rappen uten å måtte lete seg frem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man bruke den amerikanske?

Du må bruke proxy for å få amerikansk IP-adresse. F.eks. via en VPN-løsning

For min del er det ganske grei deal å vente en liten stund ekstra for å slippe å bryte loven.

Det er ulovlig å laste ned, men så vidt jeg vet er det ikke ulovlig å benytte seg av f.eks. VPN for å få tilgang til den amerikanske netflix.

Anonym poster: 364dbea36651b0f00af15b14aebc29ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må bruke proxy for å få amerikansk IP-adresse. F.eks. via en VPN-løsning

Anonym poster: 364dbea36651b0f00af15b14aebc29ba

Eh... Okay :klo:

Er det noe jeg må abonnere på eller er det bare en innstilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser på titler, ved siden av årstallet er det en boks det står enten "obs!" eller ett tall i. Hva betyr det? Er det altersgrense? Hvilken grense er i så fall obs da?

Anonym poster: 3afabc6b2a1cf5a6443177a989a2bcc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser på titler, ved siden av årstallet er det en boks det står enten "obs!" eller ett tall i. Hva betyr det? Er det altersgrense? Hvilken grense er i så fall obs da?

Anonym poster: 3afabc6b2a1cf5a6443177a989a2bcc0

Lurer egentlig jeg også på.

Anonym poster: 46cd6c33557e0734add2572afe5e6e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser på titler, ved siden av årstallet er det en boks det står enten "obs!" eller ett tall i. Hva betyr det? Er det altersgrense? Hvilken grense er i så fall obs da?

Anonym poster: 3afabc6b2a1cf5a6443177a989a2bcc0

Da er det litt rart hvis American Psycho har bare fått 15 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

For min del er det ganske grei deal å vente en liten stund ekstra for å slippe å bryte loven.

Du kan se det gratis på nett i veldig bra kvalitet en dag etter det kommer ut i Usa. Bare et lite tips. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan se det gratis på nett i veldig bra kvalitet en dag etter det kommer ut i Usa. Bare et lite tips. :)

Min kommentar var rettet til vedkommende som heller ville laste ned. :-)

Jeg har ikke behov for å se episoder så tidlig som mulig, men takk for tips likevel. Jeg tror netflix kan bli bra her også med litt tålmodighet, så jeg håper de overlever i Norge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kommentar var rettet til vedkommende som heller ville laste ned. :-)

Jeg har ikke behov for å se episoder så tidlig som mulig, men takk for tips likevel. Jeg tror netflix kan bli bra her også med litt tålmodighet, så jeg håper de overlever i Norge.

Det er ikke ulovlig å laste ned, bare å laste opp tingene.

Anonym poster: b07fa6ce926ced857b2c79a4ec2a6991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jøss, jeg er imponert over at Netflix lagrer prosessen i episodetittinga mi, så jeg kan fortsette å se en annen dag, selv om jeg har sett noe annet i mellomtiden. Jeg har sett litt Gossip Girl i det siste, og kan på Netflix se en oversikt over de episodene jeg har sett, og hvor mange minutter av de episodene jeg har sett. Går jeg inn på en episode jeg ikke har sett ferdig, får jeg valget mellom å fortsette, eller starte på nytt.

I tillegg til å se Netflix fra nettsiden deres, så kan jeg også se det fra Apple TV, og jeg er ganske imponert over videokvaliteten på begge. Litt rar lydkvalitet av og til, men det overlever jeg :)

En annen ting som er litt dumt, er at når jeg ser fra Apple TV, så må jeg velge tekst hver episode, det er altså ikke nok å velge tekst en gang. Ser jeg fra pcen, på nettsiden deres, blir det valgt norsk tekst automatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superfornøyd med Netflix. Mange gode filmer og serier å finne, og det for en latterlig lav månedspris. Det er vel også litt av cluet; prisen er lav fordi det (stort sett) ikke er det nyeste av det nye man finner der. En serie/dokumentar/film blir jo ikke mindre bra av at den er noen år gammel. Har jeg ikke sett den før er det nøyaktig like spennende å se som det f.eks er å se den nyeste episoden av Dexter (som de for øvrig har de fire første sesongene av på Netflix). Fungerer også utmerket på windowstelefoner - null hakking, og er utrolig brukervennlig for de som gjerne vil at det skal være enkelt.

Det jeg synes er negativt er at man ikke kan velge engelsk undertekst, samt at animerte filmer stort sett har norsk tale - FYSJ! Sikkert en fordel for de som har barn i huset, men jeg fortrekker engelsk tale.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget en litt kjedelig ting i dag; på iMac og Macbook er underteksten GUL! Er den det på PC og eller? På AppleTV og Wii er den vanlig hvit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget en litt kjedelig ting i dag; på iMac og Macbook er underteksten GUL! Er den det på PC og eller? På AppleTV og Wii er den vanlig hvit..

Ja, gul på pc også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...