Gå til innhold

change bh'er med ødelagt bøyle!


Susa

Anbefalte innlegg

Skriv en klage på servicen til hovedkontoret. Det gjorde jeg for noen år siden, de gikk rett på saken sendte den videre til den butikken det gjaldt. Der ville butikksjefen vite hvilken ansatt der var osv, og jeg fikk en beklagelse og vite at den ansatte var blitt satt på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vel vært igjennom de fleste blemmene i løpet av årenes løp tenker jeg, så noe håper jeg at jeg har lært og funnet ut av.

Mindre er ofte mye vanskeligere enn større, - desverre!

Mari Jo har et suprt utvalg, men desverre ikke mindre enn 65.

I 65 byr de på en slik overflod

Simone Perle starter på 65, men de er romslige i omkrets og jeg smetter glatt inn i en 65 av deres BH'er.

Lise Charmel starter på 65 og er helt normale i omkrets (sammenliknet med f.eks. Marie Jo)

Marlie Dekkers starter på 65 og er rimelig normal i omkrets.

60 er, av en eller annen ulogisk grunn like problematisk å finne i dag som 70 med større cup enn B var for 30 år siden.

Men, Freya har, - her er utvalget i omkrets 28 (som tilvsarer 60) og de starter på C cup i 28.

Cury Kate har også, her er utvalget slik det foreligger hos en av forhandlerne (Brastop), ulempen/eller fordelen er at Curcy kate starter på D cup.

Freya selges her hjemme, desverre uten at jeg har god oversikt over hvilke butikker som fører, men jeg vet at de vil være Undertøysspesialister.

Jeg har bikini far Freya, og har her inne lest veldig gode anmeldelser av Freya, så jeg vil mene de er verd å gå gode for.

Kurvy Cate kjenner jeg ikke, men det er det sikkert andre som gjør og som kan gi respons :)

Ble det til litt hjelp dett, Kladd?

Jeg prøver for jeg har vært den som nær gråtende av oppgitthet for 30 år siden ikke klarte å finne noe sted som kunne selge med en BH som passet puppene mine.

Jeg unner ikke noen andre den opplevelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tusen, tusen takk for tips!

Freya tror jeg de selger på en undertøysbutikk her i byen, men sist jeg var der var jeg raskt ut døra pga frekke ansatte og litt for stive priser etter min smak. Men jeg begynner jo å innse at om jeg skal ha noe som passer, må jeg punge ut..

Er veldig frustrerende å ikke finne noe som passer ja. Klær har jeg lært å leve med at ikke passer, men undertøy som slenger er jo bare ubehagelig!

Min ubetingede fornøyelse :takke:

Slik kundebehandling skal det ikke være. Frekke ansatte er døden for en butikk, jeg forstår ikke at de tør.

Hevnen kan jo være ganske sukkersøt da; Man går inn og bruker all hjelp de kan by på til man finner en modell som sitter perfekt.

Så takker man pent for god hjelp, og sier man må hjem og tenke litt på det.

Vel hjemme søker man opp samme merke og modell på nettet, sjekker prisen og hvis rimeligere så kjøper man fra nettet.

Ja, undertøy som er alt for løst rundt er ubehagelig og slitsomt. Og så føler man aldri at noen av klærne utenpå undertøyet virkelig passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Virker som om du er bevandret i ulike undertøysmerker: Du har ikke kommet over merker som selger mindre strørrelser?

Jeg sjekka ut de du nevner (unntatt Lise Charmel, virker som om nettsiden deres er nede...), men de fører ikke mindre størrelser enn 70, mens jeg må ha 60DD/60E... Er så å si umulig å finne i en fysisk butikk. Change er det eneste stedet jeg har funnet det, men jeg har også erfaring med dårlig kvalitet på bh-er derifra.

LaLina har

60 og 65 😊

Endret av Runforit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi se om jeg har like mye uflaks som dere andre med "Sofia". Siden jeg har gått ned noen størrelser i klær så mistenker jeg at det samme kan gjelde BH'er, og siden jeg også bor i den ultimate småby der det er langt til skikkelige undertøysforretninger så passet jeg på å stikke innom Change da jeg var i Trondheim i ferien. Kom ut med nytt mål, og en "Sofia" :ler: . Kom nå til å tenke på denne tråden så måtte sjekke tråd og BH for å se hva jeg hadde fått med meg....

Krysser fingre for at jeg har mer flaks, for med langt til undertøysforretning, så hadde det vært greit med en norsk nettbutikk. Litt mer krøkkete med de utenlandske dersom jeg havner over tollgrensen. Blir fort dyrt da.

Jaja, uansett hvordan det går eller ikke går så fikk jeg nå revidert størrelsen i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...