Gå til innhold

Ny skokolleksjon, Bianco,


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Whitestripes

Enig. Jeg har et par kliss lik som de på det nederste bildet til høyre. Kjøpte de på Eurosko i fjor høst, og ga bare 500,- for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi Bianco er ett dyrere merke (uvisst hvorfor) og enda dyrere når det er frontet av en C-kjendis.

Jeg støtter ikke en talentløs blogger-personlighet, som kun bruker navnet sitt for alt det er verdt.



Anonymous poster hash: 4cad8...779
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke imponert for å si det sånn. Kjøpte en knallfin motorsykkelstøvel der for 2 år siden (på knallsalg!) til 150 kr, førpris rundt 800 kr. De skoene der var ordinære.

Jeg som til vanlig er en skofantast :P

Red: måtte legge til noe mer.

Endret av Jolene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er merkelig, det er som om hun skal finne opp kruttet på nytt. Du finner jo helt like modeller over alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffende kolleksjon! Er jo ingenting nytt her?! Camilla Pihl har god smak, så hadde forventet noe mer enn dette. I tillegg er det dyrere enn andre sko som igrunn er helt like og av samme kvalitet. Kjipt.

Anonymous poster hash: d35b8...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla Pihl er en god blogger og veldig inspirerende gjennom bloggen sin, men akkurat denne kolleksjonen var ikke revolusjonerende eller noe unik. Sett lignende overalt i flere sesonger nå. Og til den prisen der kan jeg like så greit slenge på en 1000 lapp til og kjøpe italiensk produserte boots som utsende messig og kvalitets messig er langt bedre en Bianco kvalitet. Sorry Camilla, men dette her var skuffende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalitetsmessig er Bianco utrolig dårlig. Syntes det er helt utrolig at noen av disse skoene kommer ut til rundt 2000 kroner stykket. Nei, styr unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalitetsmessig er Bianco utrolig dårlig. Syntes det er helt utrolig at noen av disse skoene kommer ut til rundt 2000 kroner stykket. Nei, styr unna.

Kjøper stort sett alltid Bianco jeg, aldri hatt noen problemer med dem. Det eldste paret mitt er over 10 år gammelt og vært MYE i bruk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalitetsmessig er Bianco utrolig dårlig. Syntes det er helt utrolig at noen av disse skoene kommer ut til rundt 2000 kroner stykket. Nei, styr unna.

Nå vet ikke jeg om alt fra Bianco, men jeg har iallfall slitt vanvittig mye med ryggen de siste årene (prolapser osv) såpass at jeg ikke har kunnet følge fag osv. på skolen pga ryggen. I fjor kjøpte jeg et par støvletter på Bianco til 1500 kr (aldri brukt så mye penger på sko før) og det åpnet seg faktisk en helt ny verden for meg. Herregud så mye bedre ryggen min ble, kunne gå på skolen og ta eksamen og alt mulig fordi ryggen ble så utrolig mye bedre. Så de støvlettene var iallfall helt fantastisk. Ekte skinn også.

Selv om dyrt ikke alltid betyr bra så skal jeg aldri kjøpe et par sko til under 1000 kr igjen.

Anonymous poster hash: 4ca78...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg om alt fra Bianco, men jeg har iallfall slitt vanvittig mye med ryggen de siste årene (prolapser osv) såpass at jeg ikke har kunnet følge fag osv. på skolen pga ryggen. I fjor kjøpte jeg et par støvletter på Bianco til 1500 kr (aldri brukt så mye penger på sko før) og det åpnet seg faktisk en helt ny verden for meg. Herregud så mye bedre ryggen min ble, kunne gå på skolen og ta eksamen og alt mulig fordi ryggen ble så utrolig mye bedre. Så de støvlettene var iallfall helt fantastisk. Ekte skinn også. Selv om dyrt ikke alltid betyr bra så skal jeg aldri kjøpe et par sko til under 1000 kr igjen. Anonymous poster hash: 4ca78...390

I så fall bør du prøve Ecco! Bedre kvalitet enn Bianco, fantastiske såler. De har mange "kjerringsko", men de har fine ballerinas, pumps og støvletter også

Anonymous poster hash: 693c2...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste nye er vel at en toppblogger, i 2014,

går for et billig salgstriks fra 90-tallet.

For ingenting sier " kjøp mine sko " bedre

enn å posere kliss naken

kun iført sine egendesignede sko :opplyser::balltre:



Anonymous poster hash: ca177...bbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er merkelig, det er som om hun skal finne opp kruttet på nytt. Du finner jo helt like modeller over alt.

Der sa du det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall bør du prøve Ecco! Bedre kvalitet enn Bianco, fantastiske såler. De har mange "kjerringsko", men de har fine ballerinas, pumps og støvletter også

Anonymous poster hash: 693c2...66b

Ja vet du jeg kjøpte Ecco ballerinasko nå i sommer og de var ikke gode på foten min. Det var altfor lite støtte, men det verste av alt var at de var så harde i skinnet at de skar seg inn i foten min. Så har ikke klart å gå de inn i det hele tatt. Men skal ta på meg våte sokker og prøve å gå de til. Men skinnet er jo helt hardt på de så de skjærer inn i foten når jeg går. Både fremme og bak. Mulig sålen føles bedre om jeg får gått de litt inn. Har bodd i noen sandaler med litt kilehæl fra Gabor i sommer.

Jeg husker ikke helt hvordan det skal være, men det skal være så og så mange centimeter bygd opp bak i skoen i forhold til fremme eller noe. De støvelettene jeg kjøpte på Bianco var iallfall helt perfekt i forhold til det.

Anonymous poster hash: 4ca78...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja vet du jeg kjøpte Ecco ballerinasko nå i sommer og de var ikke gode på foten min. Det var altfor lite støtte, men det verste av alt var at de var så harde i skinnet at de skar seg inn i foten min. Så har ikke klart å gå de inn i det hele tatt. Men skal ta på meg våte sokker og prøve å gå de til. Men skinnet er jo helt hardt på de så de skjærer inn i foten når jeg går. Både fremme og bak. Mulig sålen føles bedre om jeg får gått de litt inn. Har bodd i noen sandaler med litt kilehæl fra Gabor i sommer.

Jeg husker ikke helt hvordan det skal være, men det skal være så og så mange centimeter bygd opp bak i skoen i forhold til fremme eller noe. De støvelettene jeg kjøpte på Bianco var iallfall helt perfekt i forhold til det.

Anonymous poster hash: 4ca78...390

Synd du ikke likte Ecco, jeg bruker kun det og er superfornøyd. Fikk tips en gang om å væte skinnsko i impregneringsspray og så gå med de. Da skulle de bli gode. Har ikke testa, men funker sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet godt tips er å væte ullsokker/tjukke sokker for så å gå med skoene så lenge du orker. Gjør dette litt hver dag, og skoene er videt ut på no time! Fungerer i hvertfall alltid for meg, såfremt hele skoen er i skinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på sokker og presse foten ned i skoen og varme opp med hårføner funker også kjempebra! Fikk tipset av en skomaker :).

Anonymous poster hash: d3185...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at at skoene kommer i skinn, derav høy pris. Hvis du har kjøpt like sko på en eller annen skobutikk til 500 - 800 kr kan jeg garantere deg at det ikke er samme kvaliteten i materialene. Tipper også at de legger på et par hundre kroner siden de er designet av Camilla Phil.

Dedsignmessig så var det ikke akkurat braking news, men det tipper jeg heller ikke de skulle være. Camilla Phil er godt oppe i tredveårene, og jeg tipper målgruppen for kolleksjonen er damer/jenter i tredveårene.

Jeg synes skoene er klassiske og pene, akkurat som jeg liker de. Og jeg er 32, og anser meg selv å ha en klassisk stil.

Hippe klær av siste skrik får jentene i begynnelsen av 20-årene ta seg av, for det toget har jeg hoppet av. Jeg synes det ofte ser patetisk ut med jenter på min alder som går rundt i siste skrik og tror de er megahippe og kule. Akkurat som de ikke vil innse at man ikke er i første halvdel av tjueårene lenger.



Anonymous poster hash: 7b8a4...84a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...