Gå til innhold

Hvordan gå rett kledd i tights når man er i 30 årene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kommer an på hvor formel du må være på jobb.

Jeg skulle aldri nevnt det om jobb.... La meg si det sånn da: Hvordan høres det ut å gå slik på fritiden, når jeg er på butikken, når jeg er på besøk osv, altså til alle døgnets tider, i helger osv... Altså ikke på jobb....

TS

Anonymous poster hash: 874c2...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle aldri nevnt det om jobb.... La meg si det sånn da: Hvordan høres det ut å gå slik på fritiden, når jeg er på butikken, når jeg er på besøk osv, altså til alle døgnets tider, i helger osv... Altså ikke på jobb....

TS

Anonymous poster hash: 874c2...c47

Da er det jo bare å gå kledd som du selv vil :) gi bæng i hva folk mener om deg. Ser det ok ut i dine øyne så burde det være nok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo bare å gå kledd som du selv vil :) gi bæng i hva folk mener om deg. Ser det ok ut i dine øyne så burde det være nok.

Ok, er det jeg gjør, jeg går kledd i det jeg vil uansett hva folk rundt meg sier. Men føler at veldig mange er i mot tights.... Så derfor bruker jeg det ikke så ofte som jeg egentlig vil. Enkelte ganger er det uansett veldig vanskelig å bruke tights, siden jeg er avhengig av lommer.

TS

Anonymous poster hash: 874c2...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, er det jeg gjør, jeg går kledd i det jeg vil uansett hva folk rundt meg sier. Men føler at veldig mange er i mot tights.... Så derfor bruker jeg det ikke så ofte som jeg egentlig vil. Enkelte ganger er det uansett veldig vanskelig å bruke tights, siden jeg er avhengig av lommer.

TS

Anonymous poster hash: 874c2...c47

Man får ikke flere problemer enn de man lager sjøl.

Anonymous poster hash: 4381b...46d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Vennene dine kommenterer at du er for fjortis, på jobb har du fått påpakning og du synes forslagene her var "for damete" selv om du jo ER dame.

Basert på dette spør jeg: er du helt sikker på at du ikke skal vurdere stilen din i litt kritisk lys?

Vi må alle justere litt under veis i livet. Jeg opplevde også en liten personlig "kneik" da jeg gikk ut i det seriøse arbeidslivet og ikke kunne kle meg som en student lengre. Men det måtte til.

Jeg har fått mye hjelp av å høre på venner. Jeg vet at de vil mitt beste, og er derfor bevist på å ikke gå i forsvarsposisjon når de nevner noe.

En annen jeg har fått mye hjelp av er ei som jobber i en klesbutikk like ved meg. Hun har veldig god stilsans, og klarer å finne ting jeg ikke ville tenkt på selv men ender opp med å elske. Jeg passer på å komme på formiddagen når det er få i butikken (har fleksible arbeidstid) og hun har tid til meg :)

Anonymous poster hash: 17508...f6a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat samme problem TS! Liker ikke damete kjoler/tunikaer, foretrekker tights, lang singlet over og en løs topp/t-skjorte med cardigan til. Og jeg har også skjønt at tights er et forhatt antrekk, men de er jo så gode!

Jeg har noen enkle stretch-skjørt som jeg tar over noen ganger, men da ser jeg ut som en tenåring i klesveien. Sliter med å finne måter å bruke tights på som viser at jeg er voksen, men samtidig ikke kjerring. Støvletter og boots gjør mye med antrekket, men jeg sliter med dårlige ledd (knær etc) så skal helst bruke joggesko hele tiden. Det er helt umulig å få det til å se stilig ut.



Anonymous poster hash: 05e7f...26e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feil kropp for tights..

AmberRoseSpandex.png

Anonymous poster hash: 2e27f...5e4

Hva skal hun da ha på seg når hun er ute å trener? Nei, dette er ikke feil i det hele tatt. Dama har slank midje og runde lår, og kan utmerket godt jogge rundt i tights. Mønsteret kan man vel mene mer om, noen liker det, andre ikke.

Hilsen mann

Anonymous poster hash: 8445b...741

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker helst ikke tights. Synsikke det er fint . Men jeg bruker tights til å forlenge kjole/skjørt sesongen.Bruker tights kun på grunn av å holde varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Takk for tips, men det som er dumt med tights er hvordan løse lomme problemet? Hvor skal jeg da klare å plassere mobil, nøkler, lommebok på meg? Nei, jeg bruker ikke veske og kommer aldri i verden til å ta i bruk veske. Er jo så mye enklere å ha ting på seg.

TS

Anonymous poster hash: 874c2...c47

alle jenter bruker veske. Er bare menn som stapper ting i lommene
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights er harry!!!!! Ingen som er over 20 år bør bruke tights.

Anonymous poster hash: bb7f6...ed9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Jeg skal ikke si hva jeg mener om tights, det er sikkert best om det forblir usagt. Men jeg kan på en måte skjønne deg ts, for tights er absolutt behagelig. Men om det er på grunn av komfort - det er faktisk utrolig mange komfortable bukser, tro det eller ei. Superstretch-buksene fra bikbok ble redningen min ihvertfall. De er HELT fantastiske. Og det føles nesten som å ha på seg tights, bare at du faktisk ikke har på det tights, men bukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg syns tights er greit men rumpa bare må dekkes til. Syns det kan være greit til noen skjørt og kjoler selv om jeg igrunn syns strømpebukser er bedre til skjørt og kjoler

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ifølge KG er dødssynd nr 1 å gå med tights. :sjokkert:



Anonymous poster hash: 13be7...8b2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil kropp for tights..

AmberRoseSpandex.png

Anonymous poster hash: 2e27f...5e4

Why?

Anonymous poster hash: 910c8...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg går i hva jeg vil. Jeg har ikke skrevet noe om min stil, så nei, jeg kommer aldri til å vurdere stilen min i kritisk lys. Jeg er ikke interresert i å få noe motehjelp, jeg hater mote og all den fikseringen det er på mote og klær. Jeg vil være meg selv og gå i det jeg vil, ikke i klær andre sier jeg må gå i.

Kan dere vennligst forklare meg hvorfor tights er et forhatt klesplagg, hvorfor det er så grusomt stygt, hvorfor det er så harry, hvorfor det er dødsynd nr 1 å bruke?

Nei, tar ikke bilde.

Nei, alle jenter bruker ikke veske. Jeg har aldri brukt veske og skal heller aldri bruke veske. Hvorfor bruke det, når man kan slippe?

Ja, problemet med tights er jo at rumpen må dekkes til, og da ser ikke jeg noe andre muligheter enn å enten bruke skjørt over og t-skjorte/topp på overkroppen eller lang singlet over med t-skjorte/topp på overkroppen. Liker ikke cardigan.

TS

Anonymous poster hash: 874c2...c47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte kvinner bruker ikke tights, det er bare fjortiser/jenter som gjør.



Anonymous poster hash: 104cd...c05
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte kvinner bruker ikke tights, det er bare fjortiser/jenter som gjør.



Anonymous poster hash: 104cd...c05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte kvinner bruker ikke tights, det er bare fjortiser/jenter som gjør. Anonymous poster hash: 104cd...c05

HVORFOR??? Kan du vennligst forklare meg HVORFOR det er så galt?

Men jeg ser jo rundt meg at det er mange voksne som bruker tights også.

TS

Anonymous poster hash: 874c2...c47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...