Gå til innhold

Hvordan gå rett kledd i tights når man er i 30 årene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å gå med tights. Men på jobb, går jeg aldri med tights, vet ikke hva sjef/kollegaer hadde sagt om det. Gikk med shorts over tights engang, det passte veldig godt sammen, da fikk jeg beskjed at jeg ikke fikk gå slik flere ganger på jobb. Hjemme går jeg med tights skjørt og t-skjorte, eller lange overdeler, men liker ikke lange vide overdeler. Brruker også iblant tights, lange singleter og t- skjorte oppå der igjen.

Noen klager når jeg går med tights og sier at ingen bruker tights, at det kun er de på 14 år som bruker det. Men det vet og ser jeg rundtforbi at ikke stemmer.

Så hvordan gå rett kledd i tights når man er i 30 årene?

Anonymous poster hash: 874c2...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du fikk klager da du gikk med tights og shorts, er det vel kanskje slik at tights ikke er en del av hva som er "tilltatt" på jobben din?

Hva går dere vanligvis med på jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Teit jobb"

Tights funker vel bra, men det kan jo være smart å ha en romslig genser/jakke/noe-slikt over som dekker øvre deler av tightsen. Dvs rumpa og deromkring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å gå med bukser. Hater knapper og glidelåser. Elsker tights eller leggings som det så fint også heter. Bruker sorte i bomull, de som ser ut som jeans, de som er tynne i stoffet osv. Eier kun det :) Jeg bruker de i komboer hvor jeg har en kjole som er i en ok lengde, absolutt ikke noe som er for kort. Eller en genser over hvor jeg da har en singlett under som gjør at rumpa dekkes. Er ikke helt sjarmis å så trusa igjennom, selvom de fleste jeg bruker er så tykke at man egentlig ikke ser noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjelder jo ikke spørsmålet mitt ang jobb... Men generelt sett døgnet rundt, uansett hvor jeg befinner meg.

Jeg har gått i dongeritights noen ganger etter den episoder, men da var det med en lang stram overdel over og et romslig plagg oppå den igjen. Så det var jo penere antrekk.

Fikk sist kjeft av noen venner i sommer (i ferien) da jeg spurde hvilken lang singlet jeg skulle velge til tightsen jeg hadde på meg. De sa de ikke hadde valgt noen, for de brukte aldri tights, for det er jo ingen som bruker tights lenger. Jeg: Jo, det er jo mange som bruker tights. De: Ikke nå lenger. Jeg: Det har jeg sett. De: Ja, hvis du er 14 år. Jeg gikk allikevel med tights den dagen, med lang singlet som over del og en t-skjorte over singleten. Det var jo bare teit sa de, for da ble lag på lag.

Så hvordan er det rett å kle seg i tights, når man er i 30 årene?

TS

Anonymous poster hash: 874c2...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fin rumpe og bra musparti (ingen svær bollemus+hengemage) så spiller det ingen rolle hvilken alder du har om du bruker tights. Det er kroppsformen som er avgjørende.



Anonymous poster hash: 2e27f...5e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater å gå med bukser. Hater knapper og glidelåser. Elsker tights eller leggings som det så fint også heter. Bruker sorte i bomull, de som ser ut som jeans, de som er tynne i stoffet osv. Eier kun det :) Jeg bruker de i komboer hvor jeg har en kjole som er i en ok lengde, absolutt ikke noe som er for kort. Eller en genser over hvor jeg da har en singlett under som gjør at rumpa dekkes. Er ikke helt sjarmis å så trusa igjennom, selvom de fleste jeg bruker er så tykke at man egentlig ikke ser noe.

Takk for tips, men det som er dumt med tights er hvordan løse lomme problemet? Hvor skal jeg da klare å plassere mobil, nøkler, lommebok på meg? Nei, jeg bruker ikke veske og kommer aldri i verden til å ta i bruk veske. Er jo så mye enklere å ha ting på seg.

TS

Anonymous poster hash: 874c2...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, men det som er dumt med tights er hvordan løse lomme problemet? Hvor skal jeg da klare å plassere mobil, nøkler, lommebok på meg? Nei, jeg bruker ikke veske og kommer aldri i verden til å ta i bruk veske. Er jo så mye enklere å ha ting på seg.

TS

Anonymous poster hash: 874c2...c47

Når er jeg veldig glad i å bruke veske da, men pleier også å ha en jakke hvor jeg heller oppbevarer ting i :) På sommeren er det litt vanskelig da, siden man ikke går med jakke :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor alltid bruke tights? Det er tid og sted for alt. Selv bruker jeg tights kun hjemme/snarturer på butikken. Det passer seg ikke overalt heller. Her er en fin video om tights:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor alltid bruke tights? Det er tid og sted for alt. Selv bruker jeg tights kun hjemme/snarturer på butikken. Det passer seg ikke overalt heller. Her er en fin video om tights:

Haha thats my life :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes trist ut...

Altså, det er jo ikke slik livet mitt er, men jeg er mye gladere i å bruke leggings da jeg synes bukser er ukomfortable. Og for å forsvare meg eeeeeeeeenda litt til, så ser de fleste ut som bukser! :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil kropp for tights..

AmberRoseSpandex.png

Anonymous poster hash: 2e27f...5e4

Ser bukser så mye bedre ut i dette tilfellet da?

Anonymous poster hash: b0f78...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, det er jo ikke slik livet mitt er, men jeg er mye gladere i å bruke leggings da jeg synes bukser er ukomfortable. Og for å forsvare meg eeeeeeeeenda litt til, så ser de fleste ut som bukser! :lol:

;)

For min del velger jeg kjoler og skjørt med strømpebukser til når jeg skal noe. Behagelig, men ser ikke ut som en tenåring heller (som tights/leggings ofte gjør).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

For min del velger jeg kjoler og skjørt med strømpebukser til når jeg skal noe. Behagelig, men ser ikke ut som en tenåring heller (som tights/leggings ofte gjør).

Agree to disagree then? ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips og bilder, men noe av det er altfor damete etter min smak, jeg vil ikke se altfor damete ut. Ja, jeg vet jeg er dame. Men kunne gått slik som flere av bildene viser, men ikke alle.

Av og til vil jeg gå med tights og en bestemt topp/t-skjorte og da må jeg jo enten gå med tights og skjørt + tskjorten/toppen, eller tights med lang singlet med tskjorten/toppen over singleten. Hvordan høres det ut?

TS

Anonymous poster hash: 874c2...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips og bilder, men noe av det er altfor damete etter min smak, jeg vil ikke se altfor damete ut. Ja, jeg vet jeg er dame. Men kunne gått slik som flere av bildene viser, men ikke alle.

Av og til vil jeg gå med tights og en bestemt topp/t-skjorte og da må jeg jo enten gå med tights og skjørt + tskjorten/toppen, eller tights med lang singlet med tskjorten/toppen over singleten. Hvordan høres det ut?

TS

Anonymous poster hash: 874c2...c47

Det kommer an på hvor formel du må være på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...