Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Runforit

Endelig (et år for sent?) fant jeg Chelseaboots som jeg likte: 14v0466.jpg Kjøpte også denne kåpa, men er litt usikker på om jeg skal ha den eller ikke: http://bikbok.com/no/Categories/Collection/Jackets-blazers/L-Suits-Various/OB-Kate/p/7157972-990-Black Anonymous poster hash: 50f46...4bc

Klassisk, røff og fin og perfekte sammen med skoene:)

Kjøp den! Kjøp den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte disse for noen uker siden, hadde glemt de helt! Kjøpte de på den lokale sportsbutikken og fikk de til 100 (!) kroner!

Helly Hansen Skuld

8801484865566_1085160_1_29454_jpg.jpg?3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjempefin! hvordan er den i størrelsen? :)

Takk :) Romslig! Jeg kjøpte medium og da har jeg mye å gå på, og jeg er ingen tynn jente.

Anonymous poster hash: 942a6...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en tur innom Nelly. :ler:

Du må ha et enormt klesskap! :D

Anonymous poster hash: 1875e...5ca

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha et enormt klesskap! :D

Anonymous poster hash: 1875e...5ca

Fysisk er det dessverre for lite, men det har mye innhold.. :sjenert:

Må egentlig rydde og kaste/gi vekk en del snart. Er masse der som jeg ikke bruker lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysisk er det dessverre for lite, men det har mye innhold.. :sjenert:

Må egentlig rydde og kaste/gi vekk en del snart. Er masse der som jeg ikke bruker lengre.

Kanskje du kan lage en liten "gis bort"-tråd her :lur:

Anonymous poster hash: d0a19...b18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig (et år for sent?) fant jeg Chelseaboots som jeg likte: 14v0466.jpg

Kjøpte også denne kåpa, men er litt usikker på om jeg skal ha den eller ikke:

http://bikbok.com/no/Categories/Collection/Jackets-blazers/L-Suits-Various/OB-Kate/p/7157972-990-Black

Anonymous poster hash: 50f46...4bc

Hvordan er den i stoffet? Er den tykk? :)

Så en på Gina som var veldig tynn som jeg kunne tenkt meg, men de hadde ikke str min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er den i stoffet? Er den tykk? :)

Så en på Gina som var veldig tynn som jeg kunne tenkt meg, men de hadde ikke str min :(

Jeg som posta over. Den er ganske tykk i stoffet, så jeg må nok vente litt med å bruke den. Siden det er polyester er jeg dessuten litt redd for at den blir klam, så jeg er fortsatt usikker på om det blir retur eller ikke.

Om du har lyst på en som er tynn i stoffet, så jeg en som var så og si prikk lik som denne på .Object i går, men i "blazer-stoff". Husker ikke merket, desverre. (Kanskje Vila, Object eller Selected Femme.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som posta over. Den er ganske tykk i stoffet, så jeg må nok vente litt med å bruke den. Siden det er polyester er jeg dessuten litt redd for at den blir klam, så jeg er fortsatt usikker på om det blir retur eller ikke.

Om du har lyst på en som er tynn i stoffet, så jeg en som var så og si prikk lik som denne på .Object i går, men i "blazer-stoff". Husker ikke merket, desverre. (Kanskje Vila, Object eller Selected Femme.)

Okei, tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Romslig! Jeg kjøpte medium og da har jeg mye å gå på, og jeg er ingen tynn jente.

Anonymous poster hash: 942a6...af1

takk for svar :) jeg er lita og tynn så redd for at jeg kommer til å drukne i den:p har ikke fått prøvd den da de er utsolgt for min størrelse her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

takk for svar :) jeg er lita og tynn så redd for at jeg kommer til å drukne i den:p har ikke fått prøvd den da de er utsolgt for min størrelse her

Jeg har prøvd den og så ut som en unge som prøver mammas klær. Bruker xs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte disse for et par uker siden. Betalte bare 199 for alle tre. Cardigan fra Red Label.
RL_Nette_grey_jpg.jpg
Topp fra Saints and Mortals. Både hvit og svart!
SM_Leaf_920_jpg.jpg
SM_Leaf_Black_jpg.jpg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...