Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?


lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stram, gammel dongeribukse fra Vero Moda, hvit singlet fra Vila, hvit/mønstrete topp fra Tommy Hilfiger, svart cardigan fra B Young og svarte Puma fotballsko (grus) som jeg bruker som joggesko - og som kun kostet 100 kr på Obs. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mønstrete, tykk strømpebukse, en lang singlet med en stor hvit t-skjorte fra bikbok over, brun lang cardigan og et langt gullsmykke med stort anheng. Skal snart på skolen :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dongeribukse fra Vero Moda

Puma fotballsko

Hvit singlet fra Vila

Hvit langermet t-skjorte

Grønn kortarmet college jakke.

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart tights, lilla langermet tynn topp og en svart strikket tunika/kjole over. Jeg har også et sjal i lilla-nyanser.

Har vært på kafe med en venninne - og skal snart videre på jobb, derfor har jeg ikke joggebukse, som jeg vanligvis pleier å ha når jeg er hjemme.

Endret av Anaconda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nike joggebukser, en lang, sort linne med en tskjorte over og et skjerf.

Sitter å slapper av etter en god middag og har ingen planer. Hadde jeg hatt det så hadde jeg nok hatt på meg de samme klærne uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra nederst til øverst:

Tynne ullsokker i sort, en marineblå guttbukse (type hverdagsdressbukse, Pierre Robert hipster, sort lang singlet, cardigan med litt overdrevne puffermer, tre metallarmbånd i gull og sort (leopardmønster), et lite smykke med sorte steiner, lesebrillene mine (som jeg elsker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blå olabukse, en stripete sokk og en svart, rosa hotpants med matchende BH, turkis tettsiddende topp og lang tettsittende ull-genser med "henge-hals". Har på meg knehøye støvletter med 10cm hel når jeg er ute å går idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nattøy (sett med rød truse og hvit singlet med hovedsaklig rødt motiv), beigestripete sokker og fargerike ullsokker og hvit badekåpe. Skal snart legge meg. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nesten nettopp kommet hjem fra trening; Nike Just Do It-capribukse, grå bomullssokker fra H&M, lilla og sort truse fra KappAhl, beige sports-bh fra Lindex, svart t-skjorte med reklame fra treningssenteret jeg trener på, og en basic svart hettejakke fra H&M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønne sokker, svarte Puma fotballsko, dongeribukse fra Vero Moda, turkis stringtruse, lang svart singlet, gullkardigan fra KappAhl og grå og svart push up BH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tykke ullsokker, bootcut dongeribukse, mørke-blå t-skjorte, svart og hvit flannelskjorte fra herreavd på HM.

+ undertøy

gullring med en skiferstein i, gullhjerte-anheng og armbånd i gull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...