Gå til innhold

Hemorider..


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest au da
Er ikke det de utvendige som kommer og går,men s de innevendige hemoridene må man fjerne kirurgisk?! :roll:

Jeg hadde en utvendig på en størrelse med en sviske og den ble fjernet kirurgisk, jeg fikk narkose og de kuttet den av. Jeg fikk tilbud om 14 dagers sykmelding men så ingen grunn til å ta lengre enn en uke, noe som viste seg å holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Lill_*
Hei har slitt med dette i over 3 år men tør ikke gå til legen, syntes det er kjempepinlig:(Men alle sier de gjør vondt det har jeg ikke vært plaget med men de er jo mange og ganske store, ødelegger mye for meg:(

Jeg har samme problem! Syns det er vanvittig flaut, tør ikke gå til legen med det.. :-( Har hatt det i snart 4 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei!

Noen flere enn meg som har vert/er plaget av hemorider etter fødselen??

Har prøvd alcos anal i over en måned, men har ikke hjulpet meg. Kan heller ikke prøve sheriproct da denne ikke kan brukes under amming.

Må jeg til legen? :roll: orker ikke gå slik å klø, og det gjør også veldig vondt å gå på toalettet... Noen som har vært til legen med dette problemet, og hva gjorde han?? Ellers andre tips? (vet at man ikke skal trykke på do, være ren osv..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...