Gå til innhold

Dette er hvordan ateister på nettet ser ut


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvorfor får du lov til å generalisere ateister,

når andre her på nettet ikke fikk lov å generalisere sigøynere ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette bedre?

Ironisk nok siden homseparader i USA slenger kuken sin overalt :/

Men jeg synes dette er morsomt :P

tumblr_inline_mqpwi0BQsq1qz4rgp.png

tumblr_inline_mqpwlnTbGX1qz4rgp.png

It’s clearly run by fundies tho

(seriously it’s really innaccurate, I just think it’s funny).

tumblr_mqpiqzCcyR1s8l42no1_500.png

tumblr_mqpiqzCcyR1s8l42no2_500.png

UGH WE ARE SO OPPRESSED LESS POPULAR THAT HITLER LITERALLY OPPRESSION FROM FUNDIES UGH

Kilde: http://euphoricatheist.tumblr.com/

Endret av Jempansi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironisk nok siden homseparader i USA slenger kuken sin overalt :/

Grunnen til det er jo at de har blitt slengt kuken på i alle år, så nå svarer de på det. En parade i ny og ne er ingenting sammenlignet med trakasseringen og forfølgelsen homofile har opplevd i alle år.

Men jeg synes dette er morsomt

Hva er det, og hvilken relevans har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iallfall amerikanske ateister... uff :/

3v5nd8.jpg

Er du kristen? Er ikke overrasket. Religøse er øfte de mest fordømmende som finnes. Kan han noe for hvordan har ser ut? Tenk om du hadde hudproblemer som det og ble hengt ut på nettet?

Anonymous poster hash: 4eaeb...d73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du kristen? Er ikke overrasket. Religøse er øfte de mest fordømmende som finnes. Kan han noe for hvordan har ser ut? Tenk om du hadde hudproblemer som det og ble hengt ut på nettet?

Anonymous poster hash: 4eaeb...d73

Alle mennesker er vel mer eller mindre fordømmende. Det viktigste er at vi tar oss selv i det. Syns langt ifra at kristne er verst, isåfall har de en vei å gå før de kan slå seg selv på brystet og tro de kan komme inn i himmelriket. Min erfaring er at ALLE mennesker dømmer, mer eller mindre. Men det er min erfaring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mennesker er vel mer eller mindre fordømmende. Det viktigste er at vi tar oss selv i det. Syns langt ifra at kristne er verst, isåfall har de en vei å gå før de kan slå seg selv på brystet og tro de kan komme inn i himmelriket. Min erfaring er at ALLE mennesker dømmer, mer eller mindre. Men det er min erfaring.

Noen har guts nok til å stå for sine meninger og syn. Andre unnskylder seg bare ved å vise til sin religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen har guts nok til å stå for sine meninger og syn. Andre unnskylder seg bare ved å vise til sin religion.

Dem om det. Men i det hele så opplever jeg at mennesker uansett tro/standpunkt må dømme andre hvis de skiller seg ut eller mener noe annet enn dem. Mennesker er dømmende uansett, sånn vi er. Vi må rett og slett ta oss i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iallfall amerikanske ateister... uff :/

3v5nd8.jpg

Ehh????

Anonymous poster hash: 8c40c...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes dette er morsomt :P

(...)

Kilde: http://euphoricatheist.tumblr.com/

Jeg så denne møkka for første gang da jeg fulgte linken din, og jeg lurer på om det er skrevet av folk som virkelig er kristne eller av ateister som er ute etter å svertne kristne. Det er svært sjelden jeg ser noen bryte så ettertrykkelig med de kristne grunnverdiene om menneskeverd og nestekjærlighet som denne idoten (disse idiotene?) her. Jeg, som aldri har vært religiøs, føler meg nesten from i sammenligning.

For øvrig syntes jeg ikke det var spesielt morsomt at Hitler var mindre upopulær enn ateisme. Det var bare trist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...