Gå til innhold

IKKE BESTILL SLIMATREX/VITALIFEDETOX O.L.


Gjest Annananmus

Anbefalte innlegg

Jeg i min godtroenhet bestilte dsse produktene etter å ha lest en falsk artikkel(innså jeg i etterkant) om en kombo av disse. Søkte først på nettet etter f.eks. forumer som omtalte disse, men fant ingen og heller ingen advarsler mot det og gikk i fella. Etter et nytt søk, spesialsøk denne gangen, fant jeg et svenskt forum(http://www.familjeli.../m69603800.html) som ga et forstyrrende bilde av produktene jeg hadde bestilt og angret umiddelbart på det jeg hadde gjort. Tror dette er relativt nytt i Norge, med har tydeligvis spredd seg i Sverige allerede. Prøver derfor å advare også på en norsk nettside; IKKE BESTILL DISSE PRODUKTENE! Tror jeg har kommet meg unna, men må bare vente og se om jeg hører noe mer fra dem. Dette er bløffsider designet for å presse penger ut av folk som de ut i fra det svenske forumet har lyktes i ved flere tilfeller!

Håper dette kan rettlede andre som kommer borti dette. Det svenske forumet og blogglinken i den(http://stoppablufforetagen.blogg.se/) kan også hjelpe endel med å takle det dersom man har gått i fella.

Håper jeg når ut til noen og hjelper villredene sjeler som jeg selv var for noen timer siden! :)

Hei:) Men er det ikke bare å ringe dit og si opp abonnomentet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

irriterende tråd :P Kan den ikke slettes? Den dyttes opp hver dag, jo.

Anonym poster: 94a9d4d241117d559512f9d6ca68ccf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

irriterende tråd :P Kan den ikke slettes? Den dyttes opp hver dag, jo.

Anonym poster: 94a9d4d241117d559512f9d6ca68ccf5

Enig. Og mystisk nok er den bare fylt med gjesteinnlegg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifax

Hei!

Ser folk kritiserer at det er fylt med gjesteinnlegg på dette temaet, men det kan komme av at dette kommer som treff nummer èn når man søker på SlimaTrex på google.no... Jeg googlet iallfall dette produktet etter å ha sett reklame for det på facebook og da lyser overskriften mot det med store bokstaver: IKKE BESTILL SLIMATREX/VITALIFEDETOX O.L. Hvis man har vært så godtroende at man går i fella og deretter googler produktet, så er det ganske naturlig at man triller inn her. På dette tidspunktet ser jeg at 11 gjester leser dette emnet og 0 brukere leser. ^^

Hilsen Gjest ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosetorne

Gjest susanna, gjest rebecka, gjest aina, gjest camilla, gjest helen;

Vi lover å ikke bestille, mot at denne tråden ikke oppdateres hver dag av en gjest+navn.

Endret av Rosetorne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanna

Jeg i min godtroenhet bestilte dsse produktene etter å ha lest en falsk artikkel(innså jeg i etterkant) om en kombo av disse. Søkte først på nettet etter f.eks. forumer som omtalte disse, men fant ingen og heller ingen advarsler mot det og gikk i fella. Etter et nytt søk, spesialsøk denne gangen, fant jeg et svenskt forum(http://www.familjeli.../m69603800.html) som ga et forstyrrende bilde av produktene jeg hadde bestilt og angret umiddelbart på det jeg hadde gjort. Tror dette er relativt nytt i Norge, med har tydeligvis spredd seg i Sverige allerede. Prøver derfor å advare også på en norsk nettside; IKKE BESTILL DISSE PRODUKTENE! Tror jeg har kommet meg unna, men må bare vente og se om jeg hører noe mer fra dem. Dette er bløffsider designet for å presse penger ut av folk som de ut i fra det svenske forumet har lyktes i ved flere tilfeller!

Håper dette kan rettlede andre som kommer borti dette. Det svenske forumet og blogglinken i den(http://stoppablufforetagen.blogg.se/) kan også hjelpe endel med å takle det dersom man har gått i fella.

Håper jeg når ut til noen og hjelper villredene sjeler som jeg selv var for noen timer siden! :)

Hei!

Jeg leste nettopp om disse produktene, og vurderer enda om jeg skal bestille eller ikke. Har lest mye positivt og sett mange med gode resultater. Men testet du pillene? VIl gjerne være sikker før jeg kjøper noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg i min godtroenhet bestilte dsse produktene etter å ha lest en falsk artikkel(innså jeg i etterkant) om en kombo av disse. Søkte først på nettet etter f.eks. forumer som omtalte disse, men fant ingen og heller ingen advarsler mot det og gikk i fella. Etter et nytt søk, spesialsøk denne gangen, fant jeg et svenskt forum(http://www.familjeli.../m69603800.html) som ga et forstyrrende bilde av produktene jeg hadde bestilt og angret umiddelbart på det jeg hadde gjort. Tror dette er relativt nytt i Norge, med har tydeligvis spredd seg i Sverige allerede. Prøver derfor å advare også på en norsk nettside; IKKE BESTILL DISSE PRODUKTENE! Tror jeg har kommet meg unna, men må bare vente og se om jeg hører noe mer fra dem. Dette er bløffsider designet for å presse penger ut av folk som de ut i fra det svenske forumet har lyktes i ved flere tilfeller!

Håper dette kan rettlede andre som kommer borti dette. Det svenske forumet og blogglinken i den(http://stoppablufforetagen.blogg.se/) kan også hjelpe endel med å takle det dersom man har gått i fella.

Håper jeg når ut til noen og hjelper villredene sjeler som jeg selv var for noen timer siden! :)

fikk akkurat en reklame fra sia til de på facebook, kopierte denne og la den ut på sia til de, den blir nok fjernet. men sikkert noen som får det med seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg i min godtroenhet bestilte dsse produktene etter å ha lest en falsk artikkel(innså jeg i etterkant) om en kombo av disse. Søkte først på nettet etter f.eks. forumer som omtalte disse, men fant ingen og heller ingen advarsler mot det og gikk i fella. Etter et nytt søk, spesialsøk denne gangen, fant jeg et svenskt forum(http://www.familjeli.../m69603800.html) som ga et forstyrrende bilde av produktene jeg hadde bestilt og angret umiddelbart på det jeg hadde gjort. Tror dette er relativt nytt i Norge, med har tydeligvis spredd seg i Sverige allerede. Prøver derfor å advare også på en norsk nettside; IKKE BESTILL DISSE PRODUKTENE! Tror jeg har kommet meg unna, men må bare vente og se om jeg hører noe mer fra dem. Dette er bløffsider designet for å presse penger ut av folk som de ut i fra det svenske forumet har lyktes i ved flere tilfeller!

Håper dette kan rettlede andre som kommer borti dette. Det svenske forumet og blogglinken i den(http://stoppablufforetagen.blogg.se/) kan også hjelpe endel med å takle det dersom man har gått i fella.

Håper jeg når ut til noen og hjelper villredene sjeler som jeg selv var for noen timer siden! :)

Du nådde ut til meg.

Holdt på å gå i fellen selv, takk!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest Mariann

Bestilt men ikke tastet inn noen kort info... Betyr vel da at jeg ikke er interessant ....?? Noen som veit om jeg har inngått abonnement da?? Veldig redd for å få fakturaer:-(

Dårlig i engelsk så vil ikke ringe de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte å fant fort ut at dette ikke var fullt så lurt jeg skrev da en Mail til begge "firmaene" som viser seg å være det samme : jeg har akkurat bestilt vare av dere, jeg leser nå at dere driver svindel. jeg gir dere kun en Advarsel! Hvis dere tar så mye som en tier over frakt som er 35 norske kroner fra min konto, så skal jeg ene å alene finne dere om ingen andre klarer koste hva det koste vil husk dette er kun en å den eneste ADVARSELEN dere får ser fram til å høre fra dere! Ca 2min etterpå er det kommet Mail om at begge produktene er Kanselert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje Elisabeth

Er så usikker på om jeg har startet noe abonnement da heg ikke har tastet inn noe kort informasjon... Noen som vet???

Har heller ikke fått noe mail eller lignende som bekrefter startet abonnement .

Og om man ikke betaler fakturaer som kommer. Vil det da gå til inkasso( lite trolig et svindel selskap bruker inkasso for å kreve inn penger tenker jeg....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvilket nummer ringte du?

Jeg fant det på websiden deres, men den er nå fjernet. :fnise:

De har nok tjent mer enn nok penger på alle oss som skulle

bli slanke før sommeren. :gravid:

Kommer nok snart ut med et enda bedre og mer

fantastisk produkt for oss lettlurte.

Er nok bare til å innse at kosthold om mosjon er det som skal til..... :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Off! Dette man kaller etterpå klok.... Jeg har prøvd mye rart, søiter med stoffskiftet, noe disse også hjalp til med. Tenkte å lese om noen som hadde prøvd dette å opplevd at stoffskiftet ble bedre nå. Men takk gud kom jeg inn på denne linken!. Jeg har bestilt BEGGE varene... Men som jeg skjønte her gjelder det å sperre kortet mitt?... Off, lettet meg litt av å se at det bare ikke er meg som gikk i fella. Men har dere opplevd å få disse varene i posten egentlig? Bestile selv på morgen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gjorde det samme nå, men har ikke betalt noe, eller gitt noe kortnr.. Kun adresse og Mail.. Hva skjer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karianne

Men vet dere at produktene ikke fungerer også? Er dette svindel samme som med pengene de trekker uten samtykke? Av ren nysgjerrighet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest desperat_gjest

hvordan kan dere være så sikker på om det er svindel?
jeg bestilte produktet 05 juni og fikk de 12 juni. de holdt leveringsfristen til meg.
jeg begynte på de i går og oppdaget denne siden i går kveld.
hvis det er sant at de svindler er jeg glad jeg ikke er den eneste som er så god troende.

noen som vet om de tabelettene ikke er bra å bruke?
noen som har prøvd de?
jeg vet ikke om jeg tror på dere som sier det er svindel eller at produktene funker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Jeg i min godtroenhet bestilte dsse produktene etter å ha lest en falsk artikkel(innså jeg i etterkant) om en kombo av disse. Søkte først på nettet etter f.eks. forumer som omtalte disse, men fant ingen og heller ingen advarsler mot det og gikk i fella. Etter et nytt søk, spesialsøk denne gangen, fant jeg et svenskt forum(http://www.familjeli.../m69603800.html) som ga et forstyrrende bilde av produktene jeg hadde bestilt og angret umiddelbart på det jeg hadde gjort. Tror dette er relativt nytt i Norge, med har tydeligvis spredd seg i Sverige allerede. Prøver derfor å advare også på en norsk nettside; IKKE BESTILL DISSE PRODUKTENE! Tror jeg har kommet meg unna, men må bare vente og se om jeg hører noe mer fra dem. Dette er bløffsider designet for å presse penger ut av folk som de ut i fra det svenske forumet har lyktes i ved flere tilfeller!

Håper dette kan rettlede andre som kommer borti dette. Det svenske forumet og blogglinken i den(http://stoppablufforetagen.blogg.se/) kan også hjelpe endel med å takle det dersom man har gått i fella.

Håper jeg når ut til noen og hjelper villredene sjeler som jeg selv var for noen timer siden! :)

hei. jeg har gått i den fellen, men prøver å ringe nr som er oppgitt for å stoppe dette, men nummeret er ikke i bruk, hva skal jeg gjøre? harbestilt slimatrex og detox :S hjeeelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...