Gå til innhold

Lilja forever -flere filmer som dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett filmen mange ganger før, og så den igjen i kveld. Den er bare såå trist! Gjør at jeg setter veldig pris på mitt liv iafall, og viser hvor langt folk er villig til å gå for å få et bedre liv.

Den er visst basert på en sann historie fra virkeligheten, og det er virkelig trist.

Er det forresten noen som vet om lignende filmer, om fattigdom etc?



Anonymous poster hash: 5e28c...baf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den filmen gjør meg rasende, på menn!!! Som faktisk er så stokkende dumme og tjener penger på dette + kjøper en kropp. Det er så eitrende forkastelig at jeg ser blodrødt av raseri. Ble mannehater av den filmen og ville bare spy av hele greia. Stakkars jenter om lever slik. Samme om de gjør det frivillig og,frivillig kjøttstykke gjør de seg til, en tømmestasjon for menn, for noen usle kroner. INGEN penger i verden er verdt det. En kropp er såååå privat og bare en eier den, nemlig DEG. Ingen skal kjøpes eller selges. INGEN!!! Elsk deg/dere selv!!!



Anonymous poster hash: 8dd71...71d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den filmen gjør meg rasende, på menn!!! Som faktisk er så stokkende dumme og tjener penger på dette + kjøper en kropp. Det er så eitrende forkastelig at jeg ser blodrødt av raseri. Ble mannehater av den filmen og ville bare spy av hele greia. Stakkars jenter om lever slik. Samme om de gjør det frivillig og,frivillig kjøttstykke gjør de seg til, en tømmestasjon for menn, for noen usle kroner. INGEN penger i verden er verdt det. En kropp er såååå privat og bare en eier den, nemlig DEG. Ingen skal kjøpes eller selges. INGEN!!! Elsk deg/dere selv!!!

Anonymous poster hash: 8dd71...71d

Og dette skjer med 10 000 vis av jenter over hele verden hvert år...blir helt matt....og sjeleglad for å bo i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den filmen gjør meg rasende, på menn!!! Som faktisk er så stokkende dumme og tjener penger på dette + kjøper en kropp. Det er så eitrende forkastelig at jeg ser blodrødt av raseri. Ble mannehater av den filmen og ville bare spy av hele greia. Stakkars jenter om lever slik. Samme om de gjør det frivillig og,frivillig kjøttstykke gjør de seg til, en tømmestasjon for menn, for noen usle kroner. INGEN penger i verden er verdt det. En kropp er såååå privat og bare en eier den, nemlig DEG. Ingen skal kjøpes eller selges. INGEN!!! Elsk deg/dere selv!!!

Anonymous poster hash: 8dd71...71d

Mange menn som ikke kjøper sex, hvorfor hate alle menn pga noen idioter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Requiem for a dream

Har alltids syntes at disse to filmene er helt jævlig, ordentlig feelbad-movies (men allikevel veldig bra).



Anonymous poster hash: 8c54e...2bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilja forever er en av de filmene som har gjort sterkest inntrykk på meg. Ble så lei meg da hun ikke spurte politiet om hjelp i slutten av filmen, det kunne jo ha reddet henne. (Men hun var jo åpenbart livredd dem). Helt grusomt å tenke på at dette er en sann historie, og at det finnes mange slike skjebner der ute. Snakk om å bli sviktet av alle, til og med sin egen mor. Men hun hadde jo han kompisen, men han døde vel? Huff, for en trist film!

Anonymous poster hash: 1557a...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolket det som om hun døde. De har jo vinger på slutten? En rå og fantastisk film. Var ikke klar over at den er basert på en virkelig historie, tenkte dog at mange jenter kommer inn i lignende skjebner. Se også Trade, den er veldig bra. Christiane F, human traficking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...