Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Finnes det folk over 13 år som følger med på dette? Seriøst??

Hvorfor gå inn på tråden kun for å skrive dette? Hvis ingen over 13 år hadde sett på så hadde det heller ikke vært et program.

Anonymous poster hash: bfa6a...fb8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var utrolig mye reklamer! Arghh

Anonymous poster hash: 0ab4e...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BB har utspilt sin rolle, syns jeg. Det var gøy bare første sesongen, samt da en jeg kjenner var med.. Farmen derimot blir jeg aldri lei av. Lærerikt og interessant konsept.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BB har utspilt sin rolle, syns jeg. Det var gøy bare første sesongen, samt da en jeg kjenner var med.. Farmen derimot blir jeg aldri lei av. Lærerikt og interessant konsept.

Farmen er jeg lei! Samt 71 grader nord og alt for norge. Smaken er som baken, jeg har venter lenge på ny big brother.

Anonymous poster hash: e0c83...9b0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BB har utspilt sin rolle, syns jeg. Det var gøy bare første sesongen, samt da en jeg kjenner var med.. Farmen derimot blir jeg aldri lei av. Lærerikt og interessant konsept.

Farmen er jeg lei! Samt 71 grader nord og alt for norge. Smaken er som baken, jeg har venter lenge på ny big brother.

Anonymous poster hash: e0c83...9b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gå inn på tråden kun for å skrive dette? Hvis ingen over 13 år hadde sett på så hadde det heller ikke vært et program.

Anonymous poster hash: bfa6a...fb8

Ufattelig at voksne folk syns det er underholdende å se på fremmede krangle, drikke og ha seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig at voksne folk syns det er underholdende å se på fremmede krangle, drikke og ha seg.

Jeg syns det er mer spesielt at voksne mennesker trykker seg inn på tråder de åpenbart vet hva handler om, bare for å spre kvalme over hvor latterlig og teit et TV-program er, og å sende ut diverse bemerkninger og generaliseringer om personene som måtte se på dette programmet.

Du kan ikke putte mennesker som ser på Big Brother inn i en typisk "boks" og ramme den inn med fordommene dine. Preferanser om hva man liker å se på TV og ikke, handler ingenting om personlighet. Noen av oss har faktisk høye utdannelser, gode jobber, er rolige og vennlige, og mistrives sammen med åpenbart fulle og partyglade mennesker - og likevel kan det hende at vi sitter foran skjermen og ser Big Brother en sen søndagskveld.

Så disse antydningene om at Big Brother-programmet bare er for 13-åringer, og at man følgelig er veldig barnslig, teit eller hvilket enn ord du skulle ønske å bruke, dersom man ser på det - er bare ganske meningsløs.

Det samme gjelder forøvrig også de som stadig trykker seg inn i tråder om Paradise Hotel, ene og alene for å kommentere noe à la: "Herregud for et drittprogram! Bare idioter som ser på det.". Seriøst, skjerp dere.

Anonymous poster hash: 10a82...233

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig at voksne folk syns det er underholdende å se på fremmede krangle, drikke og ha seg.

Folk må da få lov til å like og se på hva man vil. Å rakke ned på det andre liker syns jeg er mer ufattelig at voksne gjør.

Anonymous poster hash: bfa6a...fb8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det folk over 13 år som følger med på dette? Seriøst??

Hvorfor klikker du deg inn på tråder kun for å spre kvalme om temaet? Det er ikke første gangen

Anonymous poster hash: bfa6a...fb8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er mer spesielt at voksne mennesker trykker seg inn på tråder de åpenbart vet hva handler om, bare for å spre kvalme over hvor latterlig og teit et TV-program er, og å sende ut diverse bemerkninger og generaliseringer om personene som måtte se på dette programmet. Du kan ikke putte mennesker som ser på Big Brother inn i en typisk "boks" og ramme den inn med fordommene dine. Preferanser om hva man liker å se på TV og ikke, handler ingenting om personlighet. Noen av oss har faktisk høye utdannelser, gode jobber, er rolige og vennlige, og mistrives sammen med åpenbart fulle og partyglade mennesker - og likevel kan det hende at vi sitter foran skjermen og ser Big Brother en sen søndagskveld. Så disse antydningene om at Big Brother-programmet bare er for 13-åringer, og at man følgelig er veldig barnslig, teit eller hvilket enn ord du skulle ønske å bruke, dersom man ser på det - er bare ganske meningsløs.Det samme gjelder forøvrig også de som stadig trykker seg inn i tråder om Paradise Hotel, ene og alene for å kommentere noe à la: "Herregud for et drittprogram! Bare idioter som ser på det.". Seriøst, skjerp dere. Anonymous poster hash: 10a82...233

Helt enig. Jeg selv er laaangt over 13 år. Jeg har en krevende jobb, barn, hus og hage. Om kvelden når huset er rydda og barna i seng og jeg har litt tv-tid, trenger jeg noe hjernedødt å se på, slik at hjernen kan hvile. Big brother ble valget i går. I dag blir det 71 Nord. Orker virkelig ikke se nyheter, debattprogrwmmer og triste dokumentarer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne en ikke se BB gratis på nettet? Får bare opp at en må kjøpe abo jeg.

Anonymous poster hash: 606d3...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er litt kjedelig at alle er unge, hadde vært morro med litt miks av alder.

Det er vel en grunn at folk over 30 ikke melder seg på noe sånt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er jeg den eneste om ikke kommer inn på bigbrother.no? Får bare advarsel



Anonymous poster hash: 8961d...528
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste om ikke kommer inn på bigbrother.no? Får bare advarsel

Anonymous poster hash: 8961d...528

Prøv flere nettlesere, evt tøm loggen og restart. Jeg fikk det absolutt ikke til å virke på chrome, men internet explorer virker :)

Anonymous poster hash: ff056...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste om ikke kommer inn på bigbrother.no? Får bare advarsel

Anonymous poster hash: 8961d...528

Virker hos meg... (Bruker Opera nettleser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...