Gå til innhold

Skal vi danse 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja jeg har ikke mest noe intervju av Linnea. Men hun endte vel sånn midt på treet hun og- kanskje ikke tilfeldig ;)

Klart det er opp til hver enkelt hvor mye de får tid til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sa ikke Linni hun danset 12 timer daglig, og hun kom på 3.plass??



Anonymous poster hash: 5020f...9ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fam Irvoll har sagt at de trener 2-3 timer om dagen og at hun holder på å dø av det!

De som vinner programmet pleier alltid å gjøre en god førstefigur, dans må man ha litt følelse for.

Heia Fam, Linnea og Agnethe!



Anonymous poster hash: 09483...b09
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er nok opp til hver enkelt og resultatet blir nok også deretter.

Håper Agnete går til topps! :-D

Det er som du sier opp til hver enkelt hvor mye en legger i treningen Jeg trodde oppriktig at FF ville legge "all tid" i treningen, ikke bare 3 t daglig, som noen skriver her at hun har sagt hun bruker(aner ikke hvor mye tid hun bruker på dette). Faktum er at dommerne ser ting som vi vanlige ikke ser, slik som "fotarbeidet", bl.a. om man har vekten på hel eller tå, osv. De gir karakter etter dette. De av "folket" som stemmer, gir nok stemmer etter hjertet, og det er sikkert veldig mange som trykker FF til sitt hjerte og stemmer henne frem, selv om hun ikke alltid har riktig "fotarbeide":-)

Til helga blir det en ny dans, rytmisk, så da blir det spennende om FF klarer både å slippe seg løs, vrikke på rumpe/hoftee og i tillegg ha riktig "fotarbeide. Mye å holde styr på, så det må kanskje mer enn 3 t trening hver dag? Forøvrig ble jeg veldig positivt overrasket over Per Heimly. Synes at Kine Hellebust fremstod veldig sympatisk. Agnete var superflink.

Anonymous poster hash: abcab...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må huske på at dette er en konkurranse også, sier man at man er så himla opptatt på andre kanter mens man "bare" trener 3 timer om dagen vil man få mye kred hos seerne hvis man danser bra. Men det gjør ikke at man vinner SVD. Roar Strand kan jo trene 8 timer om dagen, tror han kan vinne også.

Vals regnes for å være en lett dans, og i tillegg kan man ha lange kjoler som kan skjule feil som seere ikke klarer å legge merke til. Paso doble krever hofte, rytmikk og sensualitet, så det er mye mer utfordrende. I tillegg skal man ha korte kjoler. Fam gjorde faktisk en utrolig bra jobb.



Anonymous poster hash: 09483...b09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fortsatt det er like creepy å se på Kine Hellebust, jeg. Traumene fra Randi og Ronny sitter i. :fnise:

Og hvorfor har hun blitt så mye eldre, mens jeg er like ung?



Anonymous poster hash: 5dce0...53f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer dere virkelig ikke å la være?! Alle har fått med seg hva dere mener om Fotballfrue, og det her begynner å bli dørgende kjedelig! Helt utrolig hvor besatt enkelte her inne er av henne. Håper hun danser helt rått neste uke, men da er det nok andre ting enn danseferdighetene som blir dratt opp. Forstår at abstinensene melder seg etter et par dager uten en FF-nedrakkings tråd her inne, men det her handler om Skal vi danse. Ikke om håret, ikke om mannen, ikke om bloggen til Fotballfrue! Ei heller FF-idol, eller Fotballfrueforkjempere. Er det mulig! Mistenker en viss KG-bruker som burde ha søkt hjelp for lengst.

Sånn, måtte bare få ut litt frustrasjon, ikke at det hjelper...

Heier på Per Heimly! Ble overrasket, hadde ikke forventet det i det hele tatt!

Anonymous poster hash: d7fd3...2b8

Enig, jeg blir helt svimmel av å lese alt maset og kjaset om Fotballfrue, skulle tro programmet het "Fotballfrue danser". Det har blitt til en slags besettelse hvor folk er helt ville etter henne, uansett hvor mye de hater henne. Å ja, jeg ser ironien i at jeg nevner henne i mitt innlegg her nå også, men regner med at folk ser poenget.

Anonymous poster hash: ac9f3...1ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende at det bare er positivt for hennes deltagelse at hun blir diskutert. Det skaper oppmerksomhet rundt henne og navnet hennes, og gjør at folk som kanskje ikke var oppmerksom på henne blir det. Ergo kan det generere flere stemmer ;) Og selvom hun skulle vært uten alt skitsnakket så blir hun nok glad for de ekstra stemmene (og ekstra klikk på bloggen.)

Men jeg er enig i at mye (det meste) av snakket er fullstendig 'unødvendig' og bare teit ;)

Spent på neste episode. Fikk bare sett de 3 første nå på lørdag siden 9åringen insisterte på MGP Jr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den dårligste var Idar Vollvik og har ikke behov for å se ham der også, så for meg så kan han gå ut. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den dårligste var Idar Vollvik og har ikke behov for å se ham der også, så for meg så kan han gå ut. :)

Det er ikke automatisk den som får færrest poeng av dommerne som ryker ut først. Husk at seerne har stor makt her med hvem de gir stemmer til. Idar Vollvik kan kanskje ta seg opp i neste dans, hvem vet. Jeg tror mange vil stemme frem FF, og etter hva jeg forstår, så satser hennes "management" på å bygge en slags ny merkevare og gå bort fra Fotbllfrue-stempelet. Hvis hun lykkkes frem til toppen, blir det kanskje slik for henne som med Lene Aleksandra. Det blir uansett spennende å følge programmet.

PS. Jeg bruker ikke penger på noen, men ser på programmet fordi det er underholdende.

Anonymous poster hash: abcab...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke automatisk den som får færrest poeng av dommerne som ryker ut først. Husk at seerne har stor makt her med hvem de gir stemmer til. Idar Vollvik kan kanskje ta seg opp i neste dans, hvem vet. Jeg tror mange vil stemme frem FF, og etter hva jeg forstår, så satser hennes "management" på å bygge en slags ny merkevare og gå bort fra Fotbllfrue-stempelet. Hvis hun lykkkes frem til toppen, blir det kanskje slik for henne som med Lene Aleksandra. Det blir uansett spennende å følge programmet.

PS. Jeg bruker ikke penger på noen, men ser på programmet fordi det er underholdende.

Anonymous poster hash: abcab...129

Har sett alle sesongene (uten å bruke penger utenom kanskje i finalen), så jeg vet dette :) Men det er min mening og ut fra det jeg har sett, så tror jeg (om det skjer eller ikke, er ikke så viktig) at det er Idar V. som går først ut. Har ikke fulgt med på FF og for å være ærlig er jeg lei det ensidige fokuset på henne her i denne tråden. Det er (som en annen sa) en tråd for hele konkurransen og alle deltagerne, ikke bare FF. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett alle sesongene (uten å bruke penger utenom kanskje i finalen), så jeg vet dette :) Men det er min mening og ut fra det jeg har sett, så tror jeg (om det skjer eller ikke, er ikke så viktig) at det er Idar V. som går først ut. Har ikke fulgt med på FF og for å være ærlig er jeg lei det ensidige fokuset på henne her i denne tråden. Det er (som en annen sa) en tråd for hele konkurransen og alle deltagerne, ikke bare FF. :)

Ja det har du rett i. Det er en tråd for hele skal vi danse. Men du skriver om Idar Vollvik, og jeg skriver om FF, det som du mener gjelder for meg, gjelder vel for deg også? Forøvrig har jeg tidligere skrevet om både Per Heimly, Kine Hellebust og Agnete. Har du? Jeg har ikke uttrykt, som du, at den eller den er dårligst(så vidt jeg husker), eller at den eller "bare kan gå ut for min del". Jeg synes at alle skal få en sjanse til å vise hva de klarer å prestere, så to danser er for lite etter min mening. Er dette godt nok?

Anonymous poster hash: abcab...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager er du så sint på meg? Jeg skriver bare min mening som alle andre og det må jeg da få lov til. En person kan selvfølgelig få fremheves i et innlegg. Jeg kan skrive at Agnethe er god eller at Kine Hellebust er bedre enn forventet, men hengte meg bare på den nevnte andre personen som mente at det var nok snakk om FF utenom det som har med dansen i seg selv å gjøre.

Skriv med fullt navn om du vil angripe oss som sier vår mening åpent og ærlig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor i alle dager er du så sint på meg? Jeg skriver bare min mening som alle andre og det må jeg da få lov til. En person kan selvfølgelig få fremheves i et innlegg. Jeg kan skrive at Agnethe er god eller at Kine Hellebust er bedre enn forventet, men hengte meg bare på den nevnte andre personen som mente at det var nok snakk om FF utenom det som har med dansen i seg selv å gjøre.

Skriv med fullt navn om du vil angripe oss som sier vår mening åpent og ærlig!

Fullt navn??

Anonymous poster hash: 78cc4...480

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager er du så sint på meg? Jeg skriver bare min mening som alle andre og det må jeg da få lov til. En person kan selvfølgelig få fremheves i et innlegg. Jeg kan skrive at Agnethe er god eller at Kine Hellebust er bedre enn forventet, men hengte meg bare på den nevnte andre personen som mente at det var nok snakk om FF utenom det som har med dansen i seg selv å gjøre.

Skriv med fullt navn om du vil angripe oss som sier vår mening åpent og ærlig!

Sint? Nei det er jeg da ikke, Jeg mener heller ikke å angripe noen. Du skriver jo din mening, f.eks. at du er lei det ensidige fokuset på FF i denne tråden. FF er med i SVD, så hvis jeg føler for å skrive noe om henne i tråden "Skal vi danse 2014", så må jeg vel få lov til det, selv om du er lei? Jeg skrev jo ikke noe om verken hår, midje, bilderedigering, reklame eller alt det som skrives i andre tråder?Jeg beklager hvis du ble såret. Jeg er sikker på at FF går videre i dag. Så får vi begge "heie" vi på den vi synes er best i kveld, jeg skal i alle fall det:-)

Anonymous poster hash: abcab...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...