Gå til innhold

Det nye jenta 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Caroline virker stiv og ensformig.

Hele konseptet skriker BILLIG, såg dere lyssettingen når de skulle si hvem som gikk videre?

Skygger som gav Caroline mørke ringer under øynene.

Og den feilfrie huden til Caroline, den er ikke det ;)

Har ikke så mye mot henne, men hun har sagt at hun aldri har hatt en kvise, og det er da vitterlig ikke sant :)

Anonymous poster hash: 6e7eb...99a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Caroline virker stiv og ensformig.

Hele konseptet skriker BILLIG, såg dere lyssettingen når de skulle si hvem som gikk videre?

Skygger som gav Caroline mørke ringer under øynene.

Og den feilfrie huden til Caroline, den er ikke det ;)

Har ikke så mye mot henne, men hun har sagt at hun aldri har hatt en kvise, og det er da vitterlig ikke sant :)

Anonymous poster hash: 6e7eb...99a

Haha, ja, jeg så det!

Jeg fatter ikke at noen faktisk gidder å melde seg på det der! Overfladisk og dårlig program. Kommer ikke til å gidde å følge med på det.

Anonymous poster hash: 0c58e...222

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette programmet er jo egentlig definisjonen på hva samfunnet vårt har blitt til i dag. Sosiale medier, rosabloggere som vil ha "kjendisstatus", selfies, motemotemote osv. Kleeeeint.

Anonymous poster hash: 1d5d6...a2b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ganske sikker på at dette programmet ikke var noe for meg, men kom plutselig innom og se noen minutter. Den mannlige programlederen fikk gåsehud og begynte nesten å gråte fordi han ble så rørt. Av hva da? Jo den ene deltagerne hadde "bekjempet" akneproblemene sine, og hadde en "apell" til andre jenter om at huden er ikke det viktigste. Altså hva gir du meg? Finnes det virkelig slike folk eller er det skuespill? Og ved siden av satt fotballfrua og konsa hardt på å ikke vise fjeset sitt rett forfra (Gud forby at vi skal se at ansiktet hennes er litt bredere enn gjennomsnittet og at hun har innovertenner)

Skiftet fort kanal for å si det sånn..,

Anonymous poster hash: 269ac...4a3

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programmet er jo selve symbolet på vår tids glatthet og overfladiskhet. Herregud, så mange teite unge damer det finnes der ute. Ingen skiller seg ut, og alle sier at de er sååå positive og 110% seg selv. Tenk, 110&% seg selv.... :murvegg: Alle er rosabloggere med interesse for mote og skjønnhet, og alle synes de er sååå spesielle. :klaske: Stort mer har de ikke å melde.

Men programlederne er jo i samme kategori som deltakerne. Tre fjoller samlet på et brett! Fotballfrua er slett ikke noe syn for øyet heller, til tross for et lass med sminke og kunstig hår. Hun har ikke noe pent ansikt. Underbitt, med smale lepper. Ser nesten ut som hun mangler tenner i overkjeven. Hun har også utrolig lang og spiss hake og uregelmessige øyne. De andre to er samme ulla. Lite pene og overfladiske som det går an å bli. Hvorfor får slike folk så mye oppmerksomhet? Det er ikke til å begripe!



Anonymous poster hash: 27944...c6a
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å se på programmet men det passer virkelig ikke for meg. Og jeg vil tro at jeg er i aldersgruppen, men dette er så kleint innimellom at jeg får lyst til å gjemme meg.

Alle jentene sier det samme. De er alle veldig utadvente, spesielle og kan tilby noe ekstra som ingen andre har. Alle er kreative og føler at de kan uttrykke seg bra med bilder. Og alle jentene vil inspirere andre.

Fotballfrue gjør forsåvidt et bedre bilde her enn på bloggen, men hun sitter i en stilling hele tiden føler jeg.

Jeg føler alle jentene er helt like..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt OT, men jobben har sperret for fotballfrue.no og alle url'er som har fotballfrue i seg. Hahaha. "Because of Adult/Mature content. "

Anonymous poster hash: d756b...0a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men jobben har sperret for fotballfrue.no og alle url'er som har fotballfrue i seg. Hahaha. "Because of Adult/Mature content. "

Anonymous poster hash: d756b...0a5

Hæ? Hahaha

Anonymous poster hash: 1d5d6...a2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programmet er jo selve symbolet på vår tids glatthet og overfladiskhet. Herregud, så mange teite unge damer det finnes der ute. Ingen skiller seg ut, og alle sier at de er sååå positive og 110% seg selv. Tenk, 110&% seg selv.... :murvegg: Alle er rosabloggere med interesse for mote og skjønnhet, og alle synes de er sååå spesielle. :klaske: Stort mer har de ikke å melde.

Men programlederne er jo i samme kategori som deltakerne. Tre fjoller samlet på et brett! Fotballfrua er slett ikke noe syn for øyet heller, til tross for et lass med sminke og kunstig hår. Hun har ikke noe pent ansikt. Underbitt, med smale lepper. Ser nesten ut som hun mangler tenner i overkjeven. Hun har også utrolig lang og spiss hake og uregelmessige øyne. De andre to er samme ulla. Lite pene og overfladiske som det går an å bli. Hvorfor får slike folk så mye oppmerksomhet? Det er ikke til å begripe!

Anonymous poster hash: 27944...c6a

Hvis det er noen som er overfladisk her, er det da vitterlig deg selv? Hvem sitter og skriver slike ting om andre personer? Jeg er overhodet ikke fan av FF, så det er ikke der jeg kommer fra, men jeg blir bare helt satt ut. Hva har utseendet til programlederne uansett å si? Prøver du å fortelle at programmet er dårlig fordi du synes programlederne er stygge?

Jeg synes for øvrig hun andre programlederen (ikke FF) er sinnsykt pen og har særpreg! Så alle har forskjellige meninger. Men som sagt, det skal da ikke ha noe å si.

Anonymous poster hash: 14baa...87d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lyst til å linke til denne

Greit nok, fjorårets sesong, men synes hun tar konseptet på kornet :fnise:



Anonymous poster hash: d6572...188
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 4 er tilgjengelig på detnye.no nå.

Komisk hvor sjokkert FF blir når det viser seg at en av deltagerne IKKE har en blogg.. Hva faen liksom, hva bruker hun tiden til da?? :fnise:



Anonymous poster hash: 2d4b7...243
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er noen som er overfladisk her, er det da vitterlig deg selv? Hvem sitter og skriver slike ting om andre personer? Jeg er overhodet ikke fan av FF, så det er ikke der jeg kommer fra, men jeg blir bare helt satt ut. Hva har utseendet til programlederne uansett å si? Prøver du å fortelle at programmet er dårlig fordi du synes programlederne er stygge?

Jeg synes for øvrig hun andre programlederen (ikke FF) er sinnsykt pen og har særpreg! Så alle har forskjellige meninger. Men som sagt, det skal da ikke ha noe å si.

Anonymous poster hash: 14baa...87d

Jeg henger meg opp i utseendet deres, fordi de selv tydeligvis mener at dette er det viktigste her i verden. De lever og ånder for utseende, trening, sminke og klær. Deres eget fokus handler om det ytre hele veien. De leder et program på tv, der de selv sitter og vurderer andres utseende. Derfor mener jeg at det må være greit at andre vurderer deres utseende også, siden de synes dette er så innmari viktig.

Anonymous poster hash: 27944...c6a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Det er da ingen av de som har kommentert slike ting om andre som det du gjør om FF? De har jo såvidt sagt et eneste negativt ord om noen av detakerne, så den unnskyldningen din for å være en kjerring funker ikke...



Anonymous poster hash: 14baa...87d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lyst til å linke til denne

Greit nok, fjorårets sesong, men synes hun tar konseptet på kornet :fnise:

Anonymous poster hash: d6572...188

Ååååååh Brita! !!!! Hun skulle skrevet om denne sesongen også!!!!:D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når legges episodene ut? Finner bare 1 og 2, jeg...

Syns det var mange skikkelig pene jenter med.



Anonymous poster hash: bca08...94b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når legges episodene ut? Finner bare 1 og 2, jeg...

Syns det var mange skikkelig pene jenter med.

Anonymous poster hash: bca08...94b

De ligger ute på klikk.no.

Anonymous poster hash: 15a9e...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ligger ute på klikk.no.

Anonymous poster hash: 15a9e...b1d

Er det tre programledere?

Anonymous poster hash: 00093...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Er det tre programledere?

Anonymous poster hash: 00093...b40

Kun fotballfrue som er programleder, de andre vet jeg ikke hva er. Dommere kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...