Gå til innhold

Hos Martin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men herregud, da.

Mot i brøstet hadde sine øyeblikk, når Karl skulle leke storkar eller når Karl ble sint. Det samme for øvrig med Karl & co. Men Hos Martin var virkelig elendig. Nils Vogt passer best til å spille en hissig wannabe-bigshot mens Sven Nordin kun passer til å spille lettere tilbakestående roller.

Anonymous poster hash: f1096...03b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg syns kafeen til Martin er så koselig :D

Anonymous poster hash: eaa77...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos Martin er en bra humorserie, men Holms er drit-dårlig!! De to seriene kan ikke sammenliknes. Jenta i Holms er jo helt talentløs. De kunne ha funnet en bedre barneskuespiller enn henne. Serien er i det hele tatt veldig tafatt. De humoristiske poengene treffer ikke i det hele tatt.

Ellers er jeg stor fan av Karl & co :biggrin: . Karl den III var derimot utrolig kjedelig. Karl var jo en helt annen type i den serien, enn i Karl & co, selv om han liksom skulle være den samme personen. I Karl den III, var han forvandlet til en kjedelig tørrpinne, og var ikke lenger den selvgode hissigproppen.

Mot i brøstet var også morsomt, men jeg ble litt lei den på slutten. De lagde jo utrolig mange episoder av den serien. Mot i brøstet ligger forresten ute på You Tube. Det samme gjør flere av Karl & co episodene.



Anonymous poster hash: 33080...39f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Hos Martin er helt greit, men gidder ikke se det nå. Holms er traaaaagisk! Det må være den dårligste norske serien noensinne.

Mot i brøstet og Karl & Co derimot var ganske morsomt. Enig i at Nils Vogt gjør seg best i komiserier. Rollen som Arnfinn i Cæsar er jo bare utrolig kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karl & Co, Mot i Brøstet og Hos Martin er morsomt! Elsker de seriene!

Holms derimot. Uff..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk synes Hos Martin er så mye bedre enn Holms? Ja, Holms er elendig, men Hos Martin er da omtrent like dårlig!

Anonymous poster hash: f1096...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

John Arne Riise er med i dagens Hos Martin-episode! Alle må følge med på TV2 fra kl. 18!

Ryktes at han tar av seg på overkroppen i løpet av episoden!!

Anonymous poster hash: f1096...03b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på serien i kjedsomme stunder. Selv om noe av humoren er klein, så har den sine øyeblikk og. Spesielt etter Schøyen og han nye kokken kom inn. Kokken er faktisk ganske hysterisk. Og det er nå faktisk ganske solide skuespillere. Grei tidtrøyte på kvelden iblant.

Holms kan jeg imidlertid styre meg for.

Noen ganger er det helt greit å se på de gode gamle seriene. Uansett hva man mener om f.eks. Karl & Co, så har den mange av de gode gamle komikerne. Mange av dem desverre ikke blant oss mer. Stand up Norge når de ikke til anklene en gang.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvorfor omtaler de boligen sin som leiligheten? De bor jo strengt talt i rekkehus

Anonymous poster hash: eaa77...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Men herregud, da.

Mot i brøstet hadde sine øyeblikk, når Karl skulle leke storkar eller når Karl ble sint. Det samme for øvrig med Karl & co. Men Hos Martin var virkelig elendig. Nils Vogt passer best til å spille en hissig wannabe-bigshot mens Sven Nordin kun passer til å spille lettere tilbakestående roller.

Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: f10968d6852159f481ba7a31b4

Må si når jeg så hos martin nå i sommer lo jeg så mye som jeg aldri har gjort av serien, den har virkelig blitt mye morsommere med årene og jeg ser nå at martin og lars er like seg selv i mot i brøstet. Favoritten min er når lars klikker

Hos Martin er en bra humorserie, men Holms er drit-dårlig!! De to seriene kan ikke sammenliknes. Jenta i Holms er jo helt talentløs. De kunne ha funnet en bedre barneskuespiller enn henne. Serien er i det hele tatt veldig tafatt. De humoristiske poengene treffer ikke i det hele tatt.

Ellers er jeg stor fan av Karl & co :biggrin: . Karl den III var derimot utrolig kjedelig. Karl var jo en helt annen type i den serien, enn i Karl & co, selv om han liksom skulle være den samme personen. I Karl den III, var han forvandlet til en kjedelig tørrpinne, og var ikke lenger den selvgode hissigproppen.

Mot i brøstet var også morsomt, men jeg ble litt lei den på slutten. De lagde jo utrolig mange episoder av den serien. Mot i brøstet ligger forresten ute på You Tube. Det samme gjør flere av Karl & co episodene.

Anonymous poster hash: 33080...39f

Enig karl den tredje sugde, karakteren hans er mer lik som den på hotel cæsar når han først var med. Hun var ikke så dårlig da. Jeg så på holms i sommer og ser det ikke er like morsomt som jeg husket men jeg syns fortsatt det er koselig å se på bare fordi jeg får litt gammeldags følelse som med mot i brøstet og karl og co. Hun resepsjonist dama er jo morsom :)

Hos Martin er helt greit, men gidder ikke se det nå. Holms er traaaaagisk! Det må være den dårligste norske serien noensinne.

Mot i brøstet og Karl & Co derimot var ganske morsomt. Enig i at Nils Vogt gjør seg best i komiserier. Rollen som Arnfinn i Cæsar er jo bare utrolig kjedelig.

Den er ikke så dårlig da, de som spiller foreldrene er gode og respekterte skuespillere. Jeg syns rollen som arnfinn er grei men har duppet av det siste året, nå skal han snart dø i serien siden han er døende

John Arne Riise er med i dagens Hos Martin-episode! Alle må følge med på TV2 fra kl. 18!

Ryktes at han tar av seg på overkroppen i løpet av episoden!!

Anonymous poster hash: f1096...03b

Det var hege karakteren som tok av seg på overkroppen til john sin forskrekkelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 år senere...
På 13.2.2015 den 12.44, Gjest Jacklost skrev:

Dumt at dem ikke viser serien på tv mer men jeg har jo den på dvd så :) Noen andre her som har serien på dvd?

Har de gitt ut dette mølet på DVD??!

Anonymkode: acafb...410

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.7.2014 den 0.15, AnonymBruker skrev:

Det går ikke an å bli verre enn Holms! Gud bedre så dårlig!

 

Anonymous poster hash: 60138...f76

Enig...Holms er det dårligste jeg har sett av norsk humor serie....så dårlig at det var flaut å se på.
Hos Martin var helt ok imo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2017 den 11.36, AnonymBruker skrev:

Har de gitt ut dette mølet på DVD??!

Anonymkode: acafb...410

Var det noe vits i å bumpe en 2 år gammel tråd?

Men ja det har de, er stolt eier av Hos Martin og Karl og Co på DVD :) Og de selges for overraskendes mye på Finn med og folk kjøper så er mye verdi i dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Var det noe vits i å bumpe en 2 år gammel tråd?

Men ja det har de, er stolt eier av Hos Martin og Karl og Co på DVD :) Og de selges for overraskendes mye på Finn med og folk kjøper så er mye verdi i dem

Dette må vel være kødd?

Anonymkode: acafb...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette må vel være kødd?

Anonymkode: acafb...410

At dem selges for gull på Finn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

At dem selges for gull på Finn?

At folk er villige til å betale mye for å kjøpe noe sånt ræl på Finn.

Anonymkode: acafb...410

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

At folk er villige til å betale mye for å kjøpe noe sånt ræl på Finn.

Anonymkode: acafb...410

Det er ræl for deg men underholdning for dem :) Der er mange serier andre liker som jeg synes er ræl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Det er ræl for deg men underholdning for dem :) Der er mange serier andre liker som jeg synes er ræl :)

Som hva da?

Anonymkode: acafb...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...