Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

Noen som har sett gårsdagens og dagens episode? Litt skuffet over at vi ikke fikk sett mer av bryllupet, men sånn er det vel når Kanye ikke ønsker å være like offentlig som Kim :P likte ikke kjolen hennes så godt da..

Men jeg blir helt satt ut av hvor mange som tilsynelatende er deres nærmeste venner og familie?! Altså.. Tror jeg leste en plass at det var 500 gjester i det bryllupet :o Virker så slitsomt å være dem noen ganger, synes alltid det er sånn 10 random folk som løper rundt i husene deres.



Anonymous poster hash: dad61...18a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skuffet over at vi ikke fikk se mer av bryllupet jeg også. Men syns kjolen hennes var nydelig! :biggrin: Men hva var det nye som skulle begynne? Khloe and Kourtney take Hampton var det det de sa? Eller er det en ny sesong med Kardashians? Lurer på hva som skjer med Scott.. Håper han får orden på ting igen og at han og Kourtney holder sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet over at vi ikke fikk se mer av bryllupet jeg også. Men syns kjolen hennes var nydelig! :biggrin: Men hva var det nye som skulle begynne? Khloe and Kourtney take Hampton var det det de sa? Eller er det en ny sesong med Kardashians? Lurer på hva som skjer med Scott.. Håper han får orden på ting igen og at han og Kourtney holder sammen.

Jeg synes også kjolen hennes var nydelig!!:-) Ja, neste som begynner er Kourtney and Khloe take the hamptons. Tror det begynner 14.sept:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også kjolen hennes var nydelig!!:-) Ja, neste som begynner er Kourtney and Khloe take the hamptons. Tror det begynner 14.sept:-)

Åh så bra det begynner allerede da! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet over at vi ikke fikk se mer av bryllupet jeg også. Men syns kjolen hennes var nydelig! :biggrin: Men hva var det nye som skulle begynne? Khloe and Kourtney take Hampton var det det de sa? Eller er det en ny sesong med Kardashians? Lurer på hva som skjer med Scott.. Håper han får orden på ting igen og at han og Kourtney holder sammen.

Wikipedia sier dette:

Main

[

Så de holder nok sammen, han er enda mye med dem på instagram i hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pink.Pearls

Jeg er også skuffet over at vi ikke fikk se mer av bryllupet.

Var det forresten andre som la merke til hva venninnene til Kim sa om henne og Kanye over middag? Kanye og Kim har tydeligvis hatt kontakt i flere år, når hun samtidig var sammen med Kris Humpfrey. Soleklart at sistnevnte forhold var for PR.

Jeg liker ikke Kanye en gang. Han virker så uuutrolig egoistisk og arrogant. Tror jo han eier hele verden. Get back to the getto niggah! :glare:

Endret av Pink.Pearls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også skuffet over at vi ikke fikk se mer av bryllupet.

Var det forresten andre som la merke til hva venninnene til Kim sa om henne og Kanye over middag? Kanye og Kim har tydeligvis hatt kontakt i flere år, når hun samtidig var sammen med Kris Humpfrey. Soleklart at sistnevnte forhold var for PR.

Jeg liker ikke Kanye en gang. Han virker så uuutrolig egoistisk og arrogant. Tror jo han eier hele verden. Get back to the getto niggah! :glare:

De har jo vært gode venner lenge da! Han er litt med i andre sesong av KUWTK til og med

Endret av teit1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Jeg er også skuffet over at vi ikke fikk se mer av bryllupet.

Var det forresten andre som la merke til hva venninnene til Kim sa om henne og Kanye over middag? Kanye og Kim har tydeligvis hatt kontakt i flere år, når hun samtidig var sammen med Kris Humpfrey. Soleklart at sistnevnte forhold var for PR.

Jeg liker ikke Kanye en gang. Han virker så uuutrolig egoistisk og arrogant. Tror jo han eier hele verden. Get back to the getto niggah! :glare:

De har jo vært venner lenge :) Mener han var med en episode i New York-serien eller tidlig i KUWTK, en av delene iallfall. Endret av _LilleMy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også skuffet over at vi ikke fikk se mer av bryllupet.

Var det forresten andre som la merke til hva venninnene til Kim sa om henne og Kanye over middag? Kanye og Kim har tydeligvis hatt kontakt i flere år, når hun samtidig var sammen med Kris Humpfrey. Soleklart at sistnevnte forhold var for PR.

Jeg liker ikke Kanye en gang. Han virker så uuutrolig egoistisk og arrogant. Tror jo han eier hele verden. Get back to the getto niggah! :glare:

De har vært venner i mange år, som de over her og sier. Men det har jo blitt nevnt flere ganger i serien (og i intervjuer med Kim og Kanye) at Kanye har vært forelsket i Kim før, og at hun alltid har vært "the one" for han. Så det er jo egentlig en ganske fin historie for Kanye sin del - endelig fikk han sin store kjærlighet liksom!

Anonymous poster hash: dad61...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så bra det begynner allerede da! :danse:

Ja :biggrin: jeg er også utrolig skuffet over at vi ikke fikk se bryllupet!! :( Synes det er egoistisk av Kourtney å bli gravid, uten at Scott vet noe på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Ja :biggrin: jeg er også utrolig skuffet over at vi ikke fikk se bryllupet!! :( Synes det er egoistisk av Kourtney å bli gravid, uten at Scott vet noe på forhånd.

Visste han ingenting om det? :sjokkert: Har ikke sett så langt. Synes hun er skikkelig fæl mot han til tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste han ingenting om det? :sjokkert: Har ikke sett så langt. Synes hun er skikkelig fæl mot han til tider...

Nei, ikke slik de viste det i episoden hvertfall.. Ser ut som hun bare propper ut flere unger, uten at han vil ha fler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Nei, ikke slik de viste det i episoden hvertfall.. Ser ut som hun bare propper ut flere unger, uten at han vil ha fler :P

Veldig egoistisk om det er situasjonen, ja... Da de så på hus sa hun vel at hun ville ha 5 unger til, det var jo tull, men han så ikke så begeistret ut for det akkurat :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _LilleMy

Nei, ikke slik de viste det i episoden hvertfall.. Ser ut som hun bare propper ut flere unger, uten at han vil ha fler :P

Edit: dobbelpost. Endret av _LilleMy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig egoistisk om det er situasjonen, ja... Da de så på hus sa hun vel at hun ville ha 5 unger til, det var jo tull, men han så ikke så begeistret ut for det akkurat :P

Nei, han ble ikke glad da hun frotalte at hun er gravid i den siste episden. Det er så egoistisk av henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pink.Pearls

For å være helt ærlig så tror jeg det meste er staget. Jeg tror neppe Scott og hele familien ikke visste noe om hennes graviditet før vi så henne (gjenn)fortelle det i tv-serien. De må jo ha noe å lage serie om.

Man kan lett se at Khloe visste om det fra før i vært fall, for hun reagerte omtrent ikke.

Endret av Pink.Pearls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig så tror jeg det meste er staget. Jeg tror neppe Scott og hele familien ikke visste noe om hennes graviditet før vi så henne (gjenn)fortelle det i tv-serien. De må jo ha noe å lage serie om.

Man kan lett se at Khloe visste om det fra før i vært fall, for hun reagerte omtrent ikke.

Ja, godt mulig. Håper det med graviditeten er staget hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Jeg er også skuffet over at vi ikke fikk se mer av bryllupet.

Var det forresten andre som la merke til hva venninnene til Kim sa om henne og Kanye over middag? Kanye og Kim har tydeligvis hatt kontakt i flere år, når hun samtidig var sammen med Kris Humpfrey. Soleklart at sistnevnte forhold var for PR.

Jeg liker ikke Kanye en gang. Han virker så uuutrolig egoistisk og arrogant. Tror jo han eier hele verden. Get back to the getto niggah! :glare:

Virker ikke helt som om du har fakta på plass.

Som noen har skrevet over så har det kjent hverandre i flere år, og det har jo blitt sagt at Kanye har vært interessert i Kim lenge, men hun var opptatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, godt mulig. Håper det med graviditeten er staget hvertfall.

Det er nok det. Føler det er litt feil tidspunkt å bli gravid på når han var såpass deprimert og forholdet deres ikke var helt tipp topp. Samtidig blir nok barnet veldig elsket og ønsket (på sikt hvertfall). Kanskje også en baby vil få han til å se lysere på ting igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...