Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Batman Forever. Den hadde ikke holdt seg kjempegodt, egentlig. :P

Den var jo ganske tvilsom til å begynne med. Den kunne vært ganske bra, for den hadde en tilknytning til den opprinnelige tegneserieestetikken som var ganske kul. Det gjelder vel alle de første Batman-filmene. Men George Clooney i sin verste ER-periode kunne aldri bli en god Batman. Han var rett og slett for lun og koselig på den tida. Når du ser på Clooneys versjon av Bruce Wayne, så ser du ikke en drevet mann som har ofret livet sitt for å bekjempe kriminalitet. Det er rett og slett ikke mulig å tro på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var jo ganske tvilsom til å begynne med. Den kunne vært ganske bra, for den hadde en tilknytning til den opprinnelige tegneserieestetikken som var ganske kul. Det gjelder vel alle de første Batman-filmene. Men George Clooney i sin verste ER-periode kunne aldri bli en god Batman. Han var rett og slett for lun og koselig på den tida. Når du ser på Clooneys versjon av Bruce Wayne, så ser du ikke en drevet mann som har ofret livet sitt for å bekjempe kriminalitet. Det er rett og slett ikke mulig å tro på ham.

Nå tenker du kanskje på Batman & Robin? De to første filmene av Tim Burton var bra, de to siste var rimelig jalla etter som jeg kan huske. Filmstudioet ville plent tjene mest mulig penger, Tim ga seg, og filmene ble mer som den fæle tvserien fra 60tallet.

Edit:Siden jeg grublet litt på de to første Batmanfilmene, kom jeg over denne filmen som kommer til Noreg neste år. Er det en aldri så liten referanse vi ser her.. ? :)

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenker du kanskje på Batman & Robin? De to første filmene av Tim Burton var bra, de to siste var rimelig jalla etter som jeg kan huske. Filmstudioet ville plent tjene mest mulig penger, Tim ga seg, og filmene ble mer som den fæle tvserien fra 60tallet.

Edit:Siden jeg grublet litt på de to første Batmanfilmene, kom jeg over denne filmen som kommer til Noreg neste år. Er det en aldri så liten referanse vi ser her.. ? :)

Øh, ja, det stemmer. Det er litt vanskelig, det var så mye som sugde i den perioden. Et mareritt. JEg må ha fortrengt mye av det.

Jeg hadde helt glemt Val Kilmers "innsats". Smerten. Ikke engang Uma Thurman kunne lindre traumet. Herregud, alt kommer tilbake nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

The Grand Budapest Hotel - anbefales for de med en forkjærlighet til lett surrealisme og underfundig humor. Veldig fin kosefilm, ikke noen uttalte vold- eller sexscener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Børning på kino. Sett bort i fra at den mer seriøse storyen i filmen er litt vel tynn, så var det en helt knall komedie. Jeg og venninna mi holdt på å le oss ihjel! 7/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok et gjensyn med Scarface nylig, den blir bare bedre og bedre for hver gang, synes jeg. Si hei til den vesle vennen min! xD

The Hulk, til jeg måtte slå av pga lydforbud klokken 23. Men resten er i opptak.

Hulken er kul! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig :) Håper nåværende hulk får sin egen film, for han er definitivt den beste av de alle.

Det hadde vært stas. :D Kan forøvrig anbefale "Incredible Hulk" med Edward Norton som Bruce Banner, den er enda bedre enn den første med Eric bana, synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært stas. :D Kan forøvrig anbefale "Incredible Hulk" med Edward Norton som Bruce Banner, den er enda bedre enn den første med Eric bana, synes jeg. :)

Har tenkt å se den, måtte bare finne ut hvilken jeg hadde sett før og hvilken som hører til i Marvel-universet som det er nå. Jeg har sett denne og den andre er den jeg burde se for å ha sett alt av Marvel så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sabotage med Arnold Schwarzenegger. Arnold leverer fortsatt varene som actionhelt. Og det var ganske spennende, også, for selv om man får sine anelser underveis, så var det ganske åpent hvem som var skurken og hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Colony - Ikke den verste men langt ifra den beste filmen jeg har sett i år.

Glad Morpheus ble drept tidlig i filmen, selv om måten var helt talentløst og unødvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

The World's End. Ikke helt på høyde med Hot Fuzz, men høyst severdig lell. Dog litt smertefullt å kjenne seg litt mer igjen i Gary King enn jeg er komfortabel med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The World's End. Ikke helt på høyde med Hot Fuzz, men høyst severdig lell. Dog litt smertefullt å kjenne seg litt mer igjen i Gary King enn jeg er komfortabel med.

Jeg syns den var knall. Hot fuzz er jo genial, men den var og super.

Sist sette her er Days of future past. Jeg syns den var bra. Men kinda weird. Og litt dumt. Hva skjer nå liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...