Gå til innhold

Gave til søster på 30?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er denne gangen helt blank når det gjelder gave. Billetter til diverse arrangementer og konserter er litt oppbrukt som gave, det samme er bøker. Klær kjøper hun helst brukt.

Har tenkt litt på friluftsutstyr, men fjellsko, klær og sekk har hun. Annet man kan trenge der?

Sminke og hudpleie er også litt oppbrukt som gave. Uff, litt vanskelig i år.. Hva pleier dere å gi til søster og venninner?

Maks kr 1000.

Anonymous poster hash: 33e59...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med at du spanderer flybillettene til en storbytur på dere to? Shopping osv.

Takk for tips, men er redd det blir litt dyrt. Hadde tenkt maks 1000 kroner

Anonymous poster hash: 33e59...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, men er redd det blir litt dyrt. Hadde tenkt maks 1000 kroner

Anonymous poster hash: 33e59...3e1

Det vil jo også bli dyrt for henne dersom hun hadde måttet betalt hotell selv, middager, shopping osv. Så er jo litt dumt med en gave man føler man må ta i mot, men samtidig ikke har råd til...

Hva med en opplevelse dere to kan gjøre sammen på hjemstedet deres? Teater med middag etterpå, konsertbilletter, show...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg er denne gangen helt blank når det gjelder gave. Billetter til diverse arrangementer og konserter er litt oppbrukt som gave, det samme er bøker. Klær kjøper hun helst brukt.

Har tenkt litt på friluftsutstyr, men fjellsko, klær og sekk har hun. Annet man kan trenge der?

Sminke og hudpleie er også litt oppbrukt som gave. Uff, litt vanskelig i år.. Hva pleier dere å gi til søster og venninner?

Maks kr 1000.

Anonymous poster hash: 33e59...3e1

hva ønsker hun seg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jo også bli dyrt for henne dersom hun hadde måttet betalt hotell selv, middager, shopping osv. Så er jo litt dumt med en gave man føler man må ta i mot, men samtidig ikke har råd til...

Hva med en opplevelse dere to kan gjøre sammen på hjemstedet deres? Teater med middag etterpå, konsertbilletter, show...

Ja, det er en fin gave som passer henne, men jeg føler som sagt at det er litt oppbrukt. Har gitt henne konsertbilletter, gavekort på konsertbilletter, teaterbilletter og kinobilletter bare i løpet av de siste par årene.

Anonymous poster hash: 33e59...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Ja, det er en fin gave som passer henne, men jeg føler som sagt at det er litt oppbrukt. Har gitt henne konsertbilletter, gavekort på konsertbilletter, teaterbilletter og kinobilletter bare i løpet av de siste par årene.

Anonymous poster hash: 33e59...3e1

jeg hadde gitt faen i om en gave var oppbrukt så lenge jeg hadde blitt glad for å få det...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva ønsker hun seg?[/quote

Ingenting. :P Ville vært veldig mye enklere om hun gjorde det! Hun er generelt veldig lite materialistisk, så det er derfor jeg pleier å kjøpe opplevelser. Bare synes det begynner å bli kjedelig, så jeg tenkte litt på bruksting for dem som er glade i å være ute i naturen. Har ellers gitt henne abonnement på fagblader og slikt også. Bøker leser hun ikke for tiden siden hun studerer.

Anonymous poster hash: 33e59...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en skikkelig deilig, og samtidig veldig fin, ullgenser i bursdagsgave nettopp. Elsker den! Kaskje det kan være noe, siden hun er mye ute?

Her er den jeg fikk, i burgunder. Deilig myk og fin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg fikk en skikkelig deilig, og samtidig veldig fin, ullgenser i bursdagsgave nettopp. Elsker den! Kaskje det kan være noe, siden hun er mye ute?

Her er den jeg fikk, i burgunder. Deilig myk og fin! :)

jaa det er jo en flott gave. Og om du kan strikke ts så kan du jo strikke til henne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en skikkelig deilig, og samtidig veldig fin, ullgenser i bursdagsgave nettopp. Elsker den! Kaskje det kan være noe, siden hun er mye ute?

Her er den jeg fikk, i burgunder. Deilig myk og fin! :)

Genialt! Den tror jeg kan være midt i blinken. Hvordan var den i størrelsen? Hun er høy og tynn.

Anonymous poster hash: 33e59...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt! Den tror jeg kan være midt i blinken. Hvordan var den i størrelsen? Hun er høy og tynn.

Anonymous poster hash: 33e59...3e1

Jeg ble i hvert fall veldig glad for den! :)

De er drøye i størrelsen, gå for xs eller s. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble i hvert fall veldig glad for den! :)

De er drøye i størrelsen, gå for xs eller s. :)

Det tror jeg hun blir også, frossenpinn som hun er. Takk for hjelpen alle sammen. :)

Anonymous poster hash: 33e59...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...