Gå til innhold

Hva feiler meg ?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har jeg valgt feil ????????? For to år siden traff jeg en sinnsykt sjarmerende mann! Fornuftig, god, intelligent, rolig, morsom...Det jeg føler er at han er alt for bra for meg.... Jeg ble "dumpa" av han flere ganger i starten. Han var usikker, og jeg ble så og si depressiv. Men han gav meg fremdeles ikke helt slipp på meg. Mulig fordi vi hadde så bra sex. MEN jeg gav aldri opp. Jeg hadde som en regel å kun være super positiv, og si ja til alt. Det lønnet seg. Jeg fikk han til slutt. Det vil si at vi har vært kjærester i snart ett halvt år. Han sier han elsker meg. Jeg har endelig truffet hans venner og familie. Vi skal til Karibien om en mnd. Og alt er egentlig perfekt. Problemet er at den følelsen av at jeg ikke var god nok for han, sitter langt inne. Jeg er sint! Og jeg sette spørmål til meg selv om jeg er så forbanna positiv og smilende. Jeg har nettopp sluttet med depressive tabletter. Det har plaget han at jeg har gått på det. Hvorfor skal jeg gå på det når jeg er så glad i utgangspunktet. Grunnen til at jeg begynte med de var at jeg mistet en venn, og han som nå er min kjæreste fikk meg til å gråte så og si hver dag før i tiden. Jeg må jo være syk. Føler meg rett og slett ubrukelig. Og jeg fatter ikke at han elsker meg. "Hva mer skal jeg si og gjøre" sier han...Det er helt sant, men hvordan skal jeg komme over dette fjellet, som egentlig ikke er noe problem ? Hva er egentlig problemet mitt ??! Er jeg bare sint på han fordi jeg ikke fikk han fra starten av ?

Anonymous poster hash: 7d7cf...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er deprimert så er dette noe du må jobbe med over tid. Asså å bygge opp selvfølelsen din. Før det skjer vil du ikke klare å tro på at han elsker deg og hver minste ting han gjør vil være et tegn på at han ikke bryr seg lenger, vil komme mange unødige diskusjoner og krangler og bekymringer ut av dette her. Begynn å si til deg selv hvor god du er. Skriv gjerne ned positive ting om deg selv eller noe så "teit" som å smile til deg selv i speilet og si jeg er god nok hver dag. Bekreftelse fra han eller andre kan ikke fylle deg. Tenk over alt du har klart og gjort alle som setter pris på deg hvor god en venn /datter/søster/kollega osv osv du er :) ikke gi de paranoid tankene om han noe oppmerksomhet. Tenk logisk han ville ikke brukt penger på en ferie med deg hvis han ikke ville ha deg. Han ville gitt faen i de medisinene om han gav faen generelt . Han har klart å si nei til deg før så hvis han ikke hadde vært interessert ville han nok ikke hatt noe problem med å si fra. Han ER sammen med deg nå ;) et forhold er i ikke bare lek så han er nok glad i deg

Anonymous poster hash: 1aac0...2c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...