Gå til innhold

Knulla svigermor.......FAEN!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oi, du pulte svigermor.

Så fælt. Du blir utkastet, utskjelt, sett ned på, alt er ødelagt.

Hvorfor? Fordi du pulte noen andre enn det vi mennesker har funnet på er korrekt. Mest tragiske noensinne å se hvordan menneskene klarer å lage en tragedie ut av noe som overhodet ikke betyr en dritt.

Helt ufattelig.

Du går en tur. Helt naturlig.

Du sover Helt naturlig

Du spiser. Helt naturlig.

Du pulte noen. ÅNEEEEI, Det er så unaturlig og ulovlig åååå sååå fælt at. Du er ute av alt som kan kalles ditt vanlige liv.

Ler meg ihel av disse påtatte og konstruerte tragediene som følger i kjølvannet av at noen kysser eller puler noen andre enn det de har "lov" til.

Er det rart det blir krig i verden:-). Patetiske mennesker.

Anonymous poster hash: fbd15...a71

Så man skal ha lov til å ha seg med svigermora si, og det er helt naturlig? Hvordan er du skrudd sammen??

Anonymous poster hash: cfead...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeje. Det er jo faktisk mulig for en kvinne på 57 år å bli gravid...får håpe ts ikke får en unge der og da. :P

Anonymous poster hash: a437c...306

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Er ikke sexavhengig, er 43 år. Er ofte på hytter turer, med samboer, svigerfar og svigerfar og andre. At ikke min samboer var med, og ikke min svigerfar, og ingen av mine søsken eller min samboers søsken er irrelevant. Det passet ikke, studier, arbeid etc.

Blir ikke å skrive mer her, er sjokkert over innleggene, responsen her.

Stemmer nok at de fleste her er medlemmer av kvinnegruppen Ottar.

Jeg sier bare, reis til helvete!!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 33bd0...9e2

Du reagerer med å bli irritert når du får svar på tiltale. Hva hadde du forventet egentlig? En som er utro, er faktisk ikke verdt noe som helst. Personen er en drittsekk. Enkelt og greit.

Du valgte å dra på tur med svigermor, du valgte å drikke og du valgte å ha sex med din egen svigermor. Stå opp for deg selv og ta straffen som en mann. Stakkars din samboer som har blitt forrådt av sin utkårede og sin egen mor. Som man reder, ligger man....

Bedre å fortelle det, sånn at hun kan gå videre med livet sitt og treffe en mann som behandler henne bra.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten så lei av menn som fraskriver seg alt ansvar. Ts hadde jo i utgangspunktet LYST på svigermora- ellers hadde han aldri hatt sex med henne! Alkohol gjør det jo bare lettere. Patetisk å skylde på den.

Jeg synes faktisk at samboeren skal få vite dette- så kan hun selv finne ut hva hun vil gjøre.

Å ha sex med svigermora anser jeg som det ultimate sviket.

Selv om det ikke kommer "til å skje igjen", så kan sammenkomster senere, hvis man ikke er forsiktig, avsløre ganske mye når det gjelder blikk og slikt. Det er bedre å få vite det med en gang, enn gjennom noe senere.

Jeg kan forøvrig ikke fatte at man vil være så OND at man ikke vil fortelle om dette til samboer. Ja, jeg kaller ts ond.

Anonymous poster hash: a437c...306

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Ts blir nok ilag med svigermora snart, tipper jeg.

Og da er det vel over til neste svigermor på ca 80 år! :skratte:

Takk for god underholdning TS!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Ja, jeg ser det for meg. Faktisk.

Om ei stund kommer neste tråd om at han hadde vært på besøk hos sin svigermor på aldershjemmet og skulle egentlig bare innom med blomster og kamferdrops, men så hadde hun på seg en tettsittende poyesterkjole som nådde akkurat over knærne og en hel flaske konjakk. Den ene førte til det andre og svigermor kastet seg over ham i konjakkrus. Denne svigermora var nok sikkert enda bedre i senga. Selv om hun var litt mindre utholdende tok hun nok fellatioen til nye høyder uten gebiss og med lang øvelse i suging på kamferdrops! :ler:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ei stund kommer neste tråd om at han hadde vært på besøk hos sin svigermor på aldershjemmet og skulle egentlig bare innom med blomster og kamferdrops, men så hadde hun på seg en tettsittende poyesterkjole som nådde akkurat over knærne og en hel flaske konjakk. Den ene førte til det andre og svigermor kastet seg over ham i konjakkrus. Denne svigermora var nok sikkert enda bedre i senga. Selv om hun var litt mindre utholdende tok hun nok fellatioen til nye høyder uten gebiss og med lang øvelse i suging på kamferdrops! :ler:

Høres ut som det kan bli positivt for TS det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll.

Hvorfor skulle du vært på hyttetur med kun svigermor... og vennene hennes!

Kom på en bedre historie neste gang du kjeder deg og skal leke forfatter her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...