Gå til innhold

Knulla svigermor.......FAEN!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på hyttetur i lag med svigermor og 3 venner av henne. Vennene var 1 mann og 2 kvinner, arbeidskollegene hennes.

Ble mye drikking på fredagskvelden, og på lørdagskvelden....vi hadde det gøy med fin musikk og mye god mat......MEN endte med at jeg våknet i samme seng som svigermor søndags morgen. Vi knulla som F....i over 3 timer den natta.

Er akkurat kommet hjem, samboer sover.

Tenker det er bare å starte å pakke sakene, planlegge et liv uten henne :-(

Dette er ingen trolletråd, og jeg tenner ikke på settingen, knulle mora til samboeren min.

Men når ståa er slik den er, er det vel eneste utvei....å pakke sakene?



Anonymous poster hash: 33bd0...9e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Bare å pakke. Og du bør vel vente til du er på betryggende avstand før du forteller hvorfor du har pakket!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på hyttetur i lag med svigermor og 3 venner av henne. Vennene var 1 mann og 2 kvinner, arbeidskollegene hennes.

Ble mye drikking på fredagskvelden, og på lørdagskvelden....vi hadde det gøy med fin musikk og mye god mat......MEN endte med at jeg våknet i samme seng som svigermor søndags morgen. Vi knulla som F....i over 3 timer den natta.

Er akkurat kommet hjem, samboer sover.

Tenker det er bare å starte å pakke sakene, planlegge et liv uten henne :-(

Dette er ingen trolletråd, og jeg tenner ikke på settingen, knulle mora til samboeren min.

Men når ståa er slik den er, er det vel eneste utvei....å pakke sakene?

Anonymous poster hash: 33bd0...9e2

Var ikke din samboer invitert med på hytteturen?

Anonymous poster hash: 6d5ce...964

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakk kjapt!! Pass på at du ikke tar med noe annet enn det som er ditt personlig, for her blir det bråk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier det ikke er et trolleinnlegg, men jeg har litt vanskelig for å tro det allikevel.

Jeg lurer på; hvorfor var du på hyttetur med svigermor og hennes venner mens samboeren din (datteren til denne svigermoren...) lå hjemme og sov?



Anonymous poster hash: 4c32c...327
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Huff, du er verre enn meg også du.

Er nok lurt å pakke sakene så du har de klart hvis hun kaster deg ut. Noe hun mest sannsynlig kommer til å gjøre. Må vertfall si det. Litt av ei mor hun har som holder på slikt. Hun kommer ikke til å ville ha kontakt med henne heller på en lang stund. E skjønna ikke at mødre kan gjøre slikt mot døtrene sine. Stakkars samboeren din. Å fy faen for en jævel du er.

Endret av Baby_Blue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i all verden gjorde du på hyttetur med svigermor?

Pakk sakene dine du.



Anonymous poster hash: 03740...ea8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...