Gå til innhold

Hvor feig er jeg om jeg gjør dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

herregud jeg er den feigeste i verden. vi sitter i sofaen å ser på tv (han trykker på telefon og jeg sitter her på data) å jeg tørr virkelig ikke å åpne munnen!! jeg skjelver nesten av tanken på å åpne meg opp for et annet menneske, det må da snart kvallifiseres for terapi eller??? herregud... jeg vil, jeg vil men får ikke til!!!!

sier til meg selv at "hvor farlig kan det egentlig være" men jeg tenker konstant på at jeg kan bli avvist eller at han bare fnyser av meg, for jeg er virkelig glad i han å vil ikke miste han (selv om jeg nesten med 100% sikkerhet kan si at det gjør jeg jo ikke!)

uff for et problem jeg lager ut av ingenting



Anonymous poster hash: 5303e...911
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Whitestripes

herregud jeg er den feigeste i verden. vi sitter i sofaen å ser på tv (han trykker på telefon og jeg sitter her på data) å jeg tørr virkelig ikke å åpne munnen!! jeg skjelver nesten av tanken på å åpne meg opp for et annet menneske, det må da snart kvallifiseres for terapi eller??? herregud... jeg vil, jeg vil men får ikke til!!!!

sier til meg selv at "hvor farlig kan det egentlig være" men jeg tenker konstant på at jeg kan bli avvist eller at han bare fnyser av meg, for jeg er virkelig glad i han å vil ikke miste han (selv om jeg nesten med 100% sikkerhet kan si at det gjør jeg jo ikke!)

uff for et problem jeg lager ut av ingenting

Anonymous poster hash: 5303e...911

Slå av tv`n og legg vekk mobil og pc, det er første bud. Det nytter jo ikke å verken få til en samtale eller konsentrere seg om hverandre når en har både tv og nett som distraksjon. Så sier du at du vil snakke om noe som plager deg. Legg frem tankene dine på en saklig og ikke-anklagende måte. Fortell han at du er glad i han, men at du savner nærhet og kos.

Og igjen, slutt med tv og nett til en hver tid når dere er sammen og konsentrer dere om hverandre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg vet akkurat hvordan det der er! SYns det er supervanskelig å snakke om dype følelser, og hadde (har) også problemer med at han ikke er flink til å vise følelser.

Det som skjedde med meg (gang på gang) var at jeg holdt det inne, gikk og tenkte på det i flere dager, så ble tankene mer og mer negative, hvor jeg begynte å overbevise meg selv om at han ikke er glad i meg, har ikke lyst på meg osv... Så kom PMS og jeg klarte ikke holde det inne lenger, det bare rant over. Så når jeg satt der og begynte å grine "ut av det blå" måtte jeg jo si hva som plaget meg..

Kan ikke anbefale den måten å gjøre det på akkurat. Det som har hjulpet meg er å rett og slett skrive ned tankene mine, og så vise de til han etterpå. Men prøver å passe på at jeg får det frem på en måte som ikke er kritikk til han, min blir veldig såret om han føler det er et angrep på personligheten hans.

Samboeren min er ikke vant til så mye kroppskontakt i oppveksten dessverre, så dette er noe han virkelig har jobbet med, men nå er det mye bedre, for han vet hvor mye jeg setter pris på det, og da blir han også glad for å kunne gjøre noe som jeg blir glad for.

Uansett hvor vanskelig det er å få ut ordene, så er det veldig, veldig, veldig befriende etterpå!

Lykke til :)



Anonymous poster hash: af055...3a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

et skritt nærmere målet hvertfall, gikk i dusjen og fant plutselig ut at jeg kunne sende han en melding om at jeg måtte snakke med han, men at jeg suger på å ta opp sånne diskusjoner men hvis jeg sendte en melding så måtte jeg si noe liksom. å nå sitter jeg å er nervøs som noe anna rart uten å få frem et ord. jeg forstår bare ikke hvorfor det skal være så jævlig å SNAKKE!!! herregud hva er problemet mitt :(

men nå får jg se hvor lang tid det tar før jeg åpner munnen. skulle bare ønske han kunne spørre rett ut hva jeg ville snakke om for da MÅ jeg jo si noe!



Anonymous poster hash: 5303e...911
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN nå sitter jeg å lurer på hva jeg skal si..... OFF!! kan jeg åpne med "jeg må si noe, å du får ikke svare før jeg er ferdig"?



Anonymous poster hash: 5303e...911
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med det samme! Jeg føler så mye for kjæresten min at jeg får klump i halsen bare ved å tenke på han, spesielt siden han er borte halve året... Jeg liker å skrive kort til han, bursdagen, jul, jubileum og andre spesielle anledninger. Fortelle hvordan den siste tiden har vært, si hva jeg håper på i femtiden og litt kliss. Er jo bare til å si til han at du ikke helt klarer å uttrykke det du vil si like klart direkte som når du kan tenke og skrive ned følelsene dine =) Det blir kanskje bedre med tiden. Men så er det jo veldig fint å ha noe skriftlig å lese om igjen <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MEN nå sitter jeg å lurer på hva jeg skal si..... OFF!! kan jeg åpne med "jeg må si noe, å du får ikke svare før jeg er ferdig"? Anonymous poster hash: 5303e...911

Ja det er lurt å si. Da må han bare lytte. Også lur ide med å sende sms om at du vil snakke. Det skulle jeg til å foreslå hehe. Håper samtalen går bra! Husk å snakk utfra hva DU føler, DINE følelser DIN oppfatning osv osv så han ikke tar det som kritikk. Er jo lett i et såpass nytt forhold. Lykke til si hvordan det gikk da :)

Anonymous poster hash: fd093...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dette ga meg ikke noen selvtillitsboost akkurat. jeg sa litt om hvordan følelsene mine var og hvordan det kjentes for meg når han ikke ga meg noen oppmerksomhet når jeg var her osv (bare med andre ord, nå gjør jeg det lett her).

å nå må han plutselig ha noen dager for seg selv for å kjenne på følelsene sine for meg (dette sendte han på MELDING når han kom på jobb i dag!!).

vel. sånn kan det gå. magefølelsen min sier meg at jeg ikke kommer til å komme tilbake til dette huset, eller møte ungene som jeg har blitt så glad i. trodde liksom man ventet med å la noen treffe barna til man var ganske sikre på forholdet jeg?? eller tar jeg grundig feil?

kjenner meg sint, frustrert, lei meg og nesten lettet fordi da hadde jeg rett i mine misstanker om at noe ikke var som det skulle være her..... akkurat i dette øyeblikk mens jeg skriver kjenner jeg at jeg er drit lei av å alltid være så forbanna uheldig når det kommer til forhold. skjønner virkelig ikke hva jeg gjør galt.

han sier at det har ikke noe med meg å gjøre, men han sier ikke hva det er som plager han. NOE må det jo være, om det er det at jeg maser, eller virker sint eller likegyldig så vil jeg at han skal si det til meg!!

:trist::dry::trist::sur::frustrert::trist: <--- humøret mitt i dag

TS



Anonymous poster hash: 5303e...911
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du klarte å snakke med han så du fant ut av dette her! At ikke alt var som det skulle. Jævlig kjipt foresten at det ble som det ble. Det har vel noe med deg å gjøre siden dette handler om deg og han men mest har det nok med han selv å gjøre. Ikke at det hjelper deg akkurat. Får jo se da hvordan det går etter litt tid. Kanskje bare forholdet ikke ble som han hadde tenkt og at han trodde det ville bli helt annerledes når han bestemte seg for å la deg bli kjent med barna. Tror ikke alt håp er ute her asså ;)

Anonymous poster hash: fd093...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du klarte å snakke med han så du fant ut av dette her! At ikke alt var som det skulle. Jævlig kjipt foresten at det ble som det ble. Det har vel noe med deg å gjøre siden dette handler om deg og han men mest har det nok med han selv å gjøre. Ikke at det hjelper deg akkurat. Får jo se da hvordan det går etter litt tid. Kanskje bare forholdet ikke ble som han hadde tenkt og at han trodde det ville bli helt annerledes når han bestemte seg for å la deg bli kjent med barna. Tror ikke alt håp er ute her asså ;)

Anonymous poster hash: fd093...456

nei han sier jo det selv at jeg må jo ikke miste troen, for han må bare være litt alene, kjenne på savnet (om det er der) og sortere tankene sine. å jeg skjønner han jo, men jeg må vente noen timer før jeg kan dra fra her da jeg ikke har bil og det er 2 timer å gå til togstasjonen. hurra! jeg sitter bare og tenker til jeg blir gal!

uff vondt vondt vondt....

Anonymous poster hash: 5303e...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å da var jeg singel. fant ut at han har vært aktiv på datingsider i tilleg til å være med meg. så når jeg konfronterte han å sa at jeg følte meg litt brukt og lekt med til han fant noen bedre så nekta han ikke en gang. jævla mannfolkfaen. så jeg dro til forrige kjæresten min å pulte han for å få ut sinne :fnise:



Anonymous poster hash: 5303e...911
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR MÅ DERE OVERDRAMATISERE HELE TIDEN!!??

Anonymous poster hash: a9862...507

fordi vi vil og kan. å fordi at man er ikke på sjekkern når man er i et forhold.

Anonymous poster hash: 5303e...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...