Gå til innhold

Følelser etter sex


moma01021

Anbefalte innlegg

Hei! Trenger sårt noen råd da jeg merker at jeg har blitt skremmende fort knyttet til gutten jeg hadde sex med i helgen. Det er jo en kjent sak at jenter ofte ender opp med følelser etter sex, men jeg så virkelig ikke dette komme. Jeg er 18 år, gutten er 21 år. Jeg føler ikke at jeg kjenner han, har kun møtt han i to festanledninger. Han er en kompis av fetteren min og første gang jeg møtte han var tidlig i sommerferien da vi var på festival sammen. Jeg la merke til han med en gang, og husker at jeg syntes han var veldig kjekk og morsom, men vi pratet ikke så mye sammen den helgen.

Etter festivalen pratet vi heller ikke noe sammen, og jeg tenkte egentlig ikke noe spesielt på han foruten det at jeg syntes han var en kjekk gutt som kunne få hvem han ville. Følte vel at han var "out of my league" og at jeg bare kunne drømme om at han syntes noe som helst om meg. Den eneste "kontakten" vi hadde var at vi likte hverandres bilder på instagram... haha.

Avtalte med fetteren min for flere uker siden at jeg skulle sove over i leiligheten hans denne helgen pga. en fest i nærheten. Fetteren min bor sammen med denne gutten + en kompis til. Vi fikk veldig god kontakt denne kvelden, og jeg følte jeg virkelig likte denne gutten, men jeg kjente han jo ikke. Etter festen dro jeg og han tilbake til leiligheten alene (det lå ikke noe bak det utenom at han hadde nøkkelen så han måtte være med meg). Begge var slitne og ga oss med festinga tidlig. Det endte med at vi satt i sofaen og snakket om alt og ingenting, laget oss noe mat og hørte på musikk begge likte. Begge ble veldig trøtte etterhvert så vi bestemte oss for å legge oss før de andre kom tilbake.. Det lå heller ikke i korta her at vi kom til å ha sex, vi hadde ikke hatt noe nærkontakt hittil - selv om jeg selvfølgelig hadde det i bakhodet. Jeg endte opp med å sove inne hos han så jeg slapp å ligge på sofaen og bli vekt når de andre kom hjem. Vi begynte å kysse også hadde vi sex. Jeg er ikke personen til å ha ONS eller å ha sex med gutter jeg ikke kjenner, men det føltes helt riktig der og da og jeg angrer ikke på det. Det var den beste sexen jeg noengang har hatt! Visste ikke at sex kunne være så godt, så det var virkelig en ny opplevelse som jeg under akten tenkte at jeg ville gjenta. Begge var edru da dette skjedde. Vi sov sammen og koste hele natten.

På morgenen fortsatte vi å bare ligge og kose uten sex. Vi pratet mye og hadde det kjempefint og morsomt, ikke noe kleint i det hele tatt.

Etter jeg forlot den leiligheten lørdags morgen har jeg ikke tenkt på annet enn han, og det skremmer meg litt. Jeg la han til på face lørdagskvelden, og sendte en melding utover kvelden, og vi snakket litt. Fortsatte å snakke litt på søndagen også, men ikke mye.

Det skremmer meg at jeg ser for meg at jeg kan bli sammen med fyren, at jeg har knyttet meg sånn til han så fort. At det ikke bare var sex. Det skremmer meg fordi jeg er redd for å bli avvist. Jeg var sammen med eksen min i 5 år, det ble slutt for et halvt år siden. Det var et vanskelig brudd og jeg har slitet mye med det pga. han var utro, løy og hadde psykiske problemer som gikk utover meg. Jeg ble plutselig overlatt til meg selv, og jeg tror grunnen til at jeg "knyttet" meg så fort til denne gutten er fordi da har jeg endelig noe å "lene" meg på. Bruddet gikk også utover selvfølelsen min, så det er mulig dette også kun går i meg selv og bekreftelser på at jeg er bra nok. Spesielt siden jeg så på denne gutten som uoppnåelig i utgangspunktet.

Jeg har blitt så utrolig brent før, og er redd for å bli det igjen. Derfor er jeg redd for disse "følelsene" om jeg kan kalle det det,som har sniket seg innpå meg. Samtidig så har vel vi alle et syn på hvordan "den perfekte gutt/kjæreste" skal være, og denne gutten matcher HELT med det synspunktet jeg har på det..... Er bare redd for å bli avvist. Jeg vet at jeg må lære meg å ikke la min lykke avhenge av andre, men jeg synes det er vanskelig. Jeg knytter meg fort til personer og er det noe jeg har lyst på så klarer jeg ikke å gi meg før jeg har fått det. I og med at jeg har dårlig erfaring med gutter, er jeg redd for å ta intinativ, starte samtaler, vise at jeg bryr meg osv.... Vet at dette sikkert bare blir sett på som en liten bagatell for de aller fleste, men i mitt hode blåser jeg det så veldig opp. Noen som har noen kloke ord?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier jo selv at du knytter deg lett til personer - og sånn sett er det (i etterpåklokskapens navn) sikkert ikke lurt av deg å ha sex med personer som du ikke dater fast, og i dette tilfellet - knapt kjenner.

Når det er sagt - selvfølgelig er det naturlig å føle på en spenning og usikkerhet når man treffer noen man virkelig liker.

Men dere bor i samme by, sånn jeg har forstått det. Så det eneste "kloke" jeg kan komme på, er at du/dere må bruke tiden fremover på å bli bedre kjent. Finne på noe bare dere to. Du kan jo se om han tar noe initiativ til å treffe igjen snart - hvis ikke kan du jo gjøre det selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier jo selv at du knytter deg lett til personer - og sånn sett er det (i etterpåklokskapens navn) sikkert ikke lurt av deg å ha sex med personer som du ikke dater fast, og i dette tilfellet - knapt kjenner.

Når det er sagt - selvfølgelig er det naturlig å føle på en spenning og usikkerhet når man treffer noen man virkelig liker.

Men dere bor i samme by, sånn jeg har forstått det. Så det eneste "kloke" jeg kan komme på, er at du/dere må bruke tiden fremover på å bli bedre kjent. Finne på noe bare dere to. Du kan jo se om han tar noe initiativ til å treffe igjen snart - hvis ikke kan du jo gjøre det selv. :)

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier jo selv at du knytter deg lett til personer - og sånn sett er det (i etterpåklokskapens navn) sikkert ikke lurt av deg å ha sex med personer som du ikke dater fast, og i dette tilfellet - knapt kjenner.

Når det er sagt - selvfølgelig er det naturlig å føle på en spenning og usikkerhet når man treffer noen man virkelig liker.

Men dere bor i samme by, sånn jeg har forstått det. Så det eneste "kloke" jeg kan komme på, er at du/dere må bruke tiden fremover på å bli bedre kjent. Finne på noe bare dere to. Du kan jo se om han tar noe initiativ til å treffe igjen snart - hvis ikke kan du jo gjøre det selv. :)

Jeg er enig i dette! Prøv å hold deg unna ONS i fremtiden, men det skjedde. Ettersom dere kommuniserte noe utover sexen, kan det være han føler noe av det samme. Kanskje han sitter å venter på en melding også, det vet kun han. Jeg ville sendt en forsiktig melding tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i dette! Prøv å hold deg unna ONS i fremtiden, men det skjedde. Ettersom dere kommuniserte noe utover sexen, kan det være han føler noe av det samme. Kanskje han sitter å venter på en melding også, det vet kun han. Jeg ville sendt en forsiktig melding tror jeg.

Jeg la han til som venn på facebook og startet samtalen på lørdag, men han var like "med" i samtalen som meg følte jeg. Burde jeg isåfall vente litt og se om han tar kontakt innen uka? Siden jeg startet samtalen sist..Er redd for å virke påtrengende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se om han tar kontakt igjen. Og om det skulle skje, ikke ha sex igjen uten at dere er i et forhold. Det er veldig lett for ham å nå se på deg som en kilde til lett tilgjengelig sex.

Uansett - du er veldig ung. Du sier det er den "beste sexen du har hatt", men du har vel ikke hatt mange sexpartnere? Du kjenner uansett ikke sex og deg selv godt nok til å dra noen slutninger. Han er også veldig ung, med begrenset erfaring. Den beste sexen jeg hadde hatt som 18åring ledet til forelskelse, men det er jo ikke den beste sexen jeg har hatt nå som jeg er 24, ei heller fyren jeg var mest kompatibel med.

Jeg bare sier dette som noe å ha i bakhodet. De fleste gutter på hans alder er hverken ute etter, eller modne, for et ordentlig forhold. Og i den grad det utvikler seg til et forhold er det ofte midlertidig.

At du ikke angrer på sexen, selv om dere ikke ender opp sammen, er en god ting.

Det er en god sjanse for at dette ikke utvikler seg til noe mer, men det er bra at du er våken nok til å se hvilke mekanismer som er bakgrunnen for din "forelskelse". At du er såret etter siste brudd, er uerfaren og forelsker deg lettere, og ikke minst kjenner en tilknytning etter sex (hvilket er et hormonelt og veldig reellt fenomen, ikke bare en "myte").

Jeg kan LOVE deg at det er masse andre menn du er like kompatible med, om ikke mer. Forelskelse er både herlig og smertefullt, men husk på at hormonene spiller deg et puss akkurat nå dersom det ikke skulle bli noe mer.



Anonymous poster hash: b5dec...0de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg har det litt det samme etter å ha vært med en mann i helga, men min er totalt uoppnåelig.

Du får bare se om han sier noe mer til deg. Hvis du virkelig er interessert så må du passe på at han ikke bruker deg for sex videre. Det kan godt være det kun er det han er ute etter, og hvis det ikke skjer noe mer, bare prøv å glemme ham. Det er ikke så vanskelig som det føles akkurat nå.



Anonymous poster hash: 80ac3...088
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la han til som venn på facebook og startet samtalen på lørdag, men han var like "med" i samtalen som meg følte jeg. Burde jeg isåfall vente litt og se om han tar kontakt innen uka? Siden jeg startet samtalen sist..Er redd for å virke påtrengende.

Vent litt ja! er jo bare mandag i dag. Kanskje torsdag-fredag? Som det også blir skrevet - du er 18 år og har mye hormoner. Det har jeg selv når jeg er 20. Jeg klarer ikke ha sex uten å falle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se om han tar kontakt igjen. Og om det skulle skje, ikke ha sex igjen uten at dere er i et forhold. Det er veldig lett for ham å nå se på deg som en kilde til lett tilgjengelig sex.

Uansett - du er veldig ung. Du sier det er den "beste sexen du har hatt", men du har vel ikke hatt mange sexpartnere? Du kjenner uansett ikke sex og deg selv godt nok til å dra noen slutninger. Han er også veldig ung, med begrenset erfaring. Den beste sexen jeg hadde hatt som 18åring ledet til forelskelse, men det er jo ikke den beste sexen jeg har hatt nå som jeg er 24, ei heller fyren jeg var mest kompatibel med.

Jeg bare sier dette som noe å ha i bakhodet. De fleste gutter på hans alder er hverken ute etter, eller modne, for et ordentlig forhold. Og i den grad det utvikler seg til et forhold er det ofte midlertidig.

At du ikke angrer på sexen, selv om dere ikke ender opp sammen, er en god ting.

Det er en god sjanse for at dette ikke utvikler seg til noe mer, men det er bra at du er våken nok til å se hvilke mekanismer som er bakgrunnen for din "forelskelse". At du er såret etter siste brudd, er uerfaren og forelsker deg lettere, og ikke minst kjenner en tilknytning etter sex (hvilket er et hormonelt og veldig reellt fenomen, ikke bare en "myte").

Jeg kan LOVE deg at det er masse andre menn du er like kompatible med, om ikke mer. Forelskelse er både herlig og smertefullt, men husk på at hormonene spiller deg et puss akkurat nå dersom det ikke skulle bli noe mer.

Anonymous poster hash: b5dec...0de

Takk! Tankevekkende :) Du har rett i at jeg ikke burde ligge med han igjen før det eventuelt utvikles noe mer mellom oss, da han kun kommer til å se på meg som en kilde til lett tilgjengelig sex. Det er litt vanskelig å omstille hjernen min til å tenke at jeg skal avvise han hvis muligheten for sex byr seg igjen, siden jeg allerede under samleiet tenkte gjentagelse med en gang fordi det var en så god opplevelse. Men jeg ser jo at det er det beste for meg i og med at jeg knytter meg sånn, og det siste jeg vil er å bli brukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent litt ja! er jo bare mandag i dag. Kanskje torsdag-fredag? Som det også blir skrevet - du er 18 år og har mye hormoner. Det har jeg selv når jeg er 20. Jeg klarer ikke ha sex uten å falle.

Da venter jeg til fredag med å sende han en liten forsiktig melding, om han ikke har tatt kontakt enda! Godt å vite at jeg ikke er alene om dette.

Jeg blir oppgitt over meg selv når jeg merker hvor skremmende fort jeg knyttet meg til han, men på den andre siden er jeg "glad" for at jeg reagerer på den måten. At man knytter seg til personer man har sex med viser jo egentlig at man er i kontakt med sine egne følelser. Sammenligner man med jentene (eller guttene for den saks skyld) som finner seg en ny sengekompis hver helg og som har et klart skille mellom følelser/kjærlighet og sex, så viser det utifra min mening at man har mer selvrespekt, verdighet og selvtillit om man er en person som knytter seg til sexpartneren.. At det er mer naturlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter jeg til fredag med å sende han en liten forsiktig melding, om han ikke har tatt kontakt enda! Godt å vite at jeg ikke er alene om dette.

Jeg blir oppgitt over meg selv når jeg merker hvor skremmende fort jeg knyttet meg til han, men på den andre siden er jeg "glad" for at jeg reagerer på den måten. At man knytter seg til personer man har sex med viser jo egentlig at man er i kontakt med sine egne følelser. Sammenligner man med jentene (eller guttene for den saks skyld) som finner seg en ny sengekompis hver helg og som har et klart skille mellom følelser/kjærlighet og sex, så viser det utifra min mening at man har mer selvrespekt, verdighet og selvtillit om man er en person som knytter seg til sexpartneren.. At det er mer naturlig..

Helt enig! Hold oss oppdatert da :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Hold oss oppdatert da :danse:

Gjorde som du foreslo og sendte han en melding da jeg satt på skolen på fredag! Spurte bare hva han gjorde, og det førte til at vi snakket fram og tilbake helt til langt på natt :laugh: Han var skikkelig "med" i samtalen og vi snakket egentlig bare om alt og ingenting, haha! Ikke direkte flørting akkurat, men helt vanlig small talk (+) Haha.

Skikkelig lykkefølelse :danse: Bare det at han viste såpass interesse gjorde mye for selvtilliten min faktisk, da jeg fra tidligere erfaringer spesielt med en gutt jeg har "holdt på med" har endt opp med å være uinteresserte og avvisende.. Så dette ble på en måte en bekreftelse!

Etter den lange samtalen på fredag som varte helt fram til 01 på natta, bestemte jeg meg egentlig for å vente til han tok kontakt i og med at det var jeg som hadde starta samtalen sist, men igår hadde jeg drukket meg til motet til å sende han en ny melding :fnise: Jeg sovna rett etter jeg sendte den, så når jeg våkna våknet jeg til flere meldinger fra han og et smil om munnen.. Svarte han da jeg våkna, så har snakket litt idag også.

Men NÅ føler jeg at jeg måå vente til han tar kontakt med meg igjen. Føler at det er hans tur. Er bare redd for at vi mistet kontakten helt hvis jeg ikke starter samtalen på nytt, men da er han heller ikke interessert nok, så da får det bare være. Disse samtalene svekket ikke akkurat disse "følelsene" jeg endte opp med etter vi hadde sex da, føler meg nyforelsket til tross for at jeg ikke kjenner han.. Håper og satser på at han tar kontakt og etterhvert tar intinativet til å møtes eller noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er reflektert over situasjonen. Det holder det :) ikke stress, eller bekymre deg for hva hvis osv. Nyt heller flørtinga. Kanskje det blir noe mer, kanskje ikke. Hold deg opptatt, og se om han sender ballen videre til deg. Om det er slik at han er dårlig på å ta kontakt, kan det komme av flere ting. Kanskje han bare er dårlig på å ta kontakt, kanskje han ikke er keen.

Følg litt med på når og i hvilke situasjoner han tar kontakt. Er det i forbindelse med fest, eller hverdags? Greit å følge litt med på sånt før man åpner hjertet sitt ;)

Men nyt spenninga og flørter. Det finnes ikke noe galt i det :) så lenge du beskytter både hjertet og høna di, så gjør det ikke noe om dere havner i senga igjen. Dersom dette pågår over tid, så er det jo bare å forsiktig bringe det på banen for å finne ut hva han legger i dette. Men kanskje du har gått lei til da, hvem vet? Bare ikke la deg utnytte, så sier jeg slapp av, ikke bekymre deg og nyt det mens det pågår.

Hilsen ei som har kastet bort mye tid på unødvendig bekymring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde som du foreslo og sendte han en melding da jeg satt på skolen på fredag! Spurte bare hva han gjorde, og det førte til at vi snakket fram og tilbake helt til langt på natt :laugh: Han var skikkelig "med" i samtalen og vi snakket egentlig bare om alt og ingenting, haha! Ikke direkte flørting akkurat, men helt vanlig small talk (+) Haha.

Skikkelig lykkefølelse :danse: Bare det at han viste såpass interesse gjorde mye for selvtilliten min faktisk, da jeg fra tidligere erfaringer spesielt med en gutt jeg har "holdt på med" har endt opp med å være uinteresserte og avvisende.. Så dette ble på en måte en bekreftelse!

Etter den lange samtalen på fredag som varte helt fram til 01 på natta, bestemte jeg meg egentlig for å vente til han tok kontakt i og med at det var jeg som hadde starta samtalen sist, men igår hadde jeg drukket meg til motet til å sende han en ny melding :fnise: Jeg sovna rett etter jeg sendte den, så når jeg våkna våknet jeg til flere meldinger fra han og et smil om munnen.. Svarte han da jeg våkna, så har snakket litt idag også.

Men NÅ føler jeg at jeg måå vente til han tar kontakt med meg igjen. Føler at det er hans tur. Er bare redd for at vi mistet kontakten helt hvis jeg ikke starter samtalen på nytt, men da er han heller ikke interessert nok, så da får det bare være. Disse samtalene svekket ikke akkurat disse "følelsene" jeg endte opp med etter vi hadde sex da, føler meg nyforelsket til tross for at jeg ikke kjenner han.. Håper og satser på at han tar kontakt og etterhvert tar intinativet til å møtes eller noe:)

Nyt det som Kala skriver over her! Ikke tenk for mye og ikke åpne deg før du ser det er en fremtid i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er reflektert over situasjonen. Det holder det :) ikke stress, eller bekymre deg for hva hvis osv. Nyt heller flørtinga. Kanskje det blir noe mer, kanskje ikke. Hold deg opptatt, og se om han sender ballen videre til deg. Om det er slik at han er dårlig på å ta kontakt, kan det komme av flere ting. Kanskje han bare er dårlig på å ta kontakt, kanskje han ikke er keen.

Følg litt med på når og i hvilke situasjoner han tar kontakt. Er det i forbindelse med fest, eller hverdags? Greit å følge litt med på sånt før man åpner hjertet sitt ;)

Men nyt spenninga og flørter. Det finnes ikke noe galt i det :) så lenge du beskytter både hjertet og høna di, så gjør det ikke noe om dere havner i senga igjen. Dersom dette pågår over tid, så er det jo bare å forsiktig bringe det på banen for å finne ut hva han legger i dette. Men kanskje du har gått lei til da, hvem vet? Bare ikke la deg utnytte, så sier jeg slapp av, ikke bekymre deg og nyt det mens det pågår.

Hilsen ei som har kastet bort mye tid på unødvendig bekymring :)

Tusen takk for svar :) Jeg prøver så godt jeg kan å tenke at jeg bare skal ta ting som det kommer, at det som skjer dét skjer, bare leve livet og se hva som skjer osv, men redselen for at vi ikke kommer til å møtes igjen (eller i det hele tatt snakke sammen igjen) er ikke til å se bort ifra - og det får meg til å føle meg så dum, svak og innbilsk.

Det har vært jeg som har måttet starte samtalen de gangene vi har snakket sammen, men han har vært MINST like "med" i samtalen og spurt meg om hva jeg driver med, hva jeg gjorde i helga, småflørter litt osv. Men han har aldri tatt intinativ til å starte en samtale selv..Aldri vært han som har begynt. Føler at vi mister kontakten helt hvis jeg ikke tar intinativ. Jeg vil ikke (men vil..) snakke med han enda mer, men jeg er redd for å virke innpåsliten og alt for "ivrig" hvis jeg starter flere samtaler nå og at jeg ikke tar hintet når han ikke snakker med meg først. Jeg vet jo at gutter liker å "jakte" og at ting som dem allerede har fått servert på gullfat ikke er like spennende. På én side er han kanskje bare dårlig på å ta intinativ og venter til jeg starter neste samtale i og med at det er sånn det har vært hittil, men på en annen side tenker han kanskje ikke på meg i det hele tatt eller er inne på tanken på å snakke med meg. Merker jo at han ikke tar kontakt når jeg har prøvd å vente opptil en uke for å "vente på han". Jeg føler at det virkelig kan bli noe hvis vi bare prøver, jeg liker han så godt, selv om jeg ikke kjenner han ordentlig. Klarer ikke gi slipp på tanken av han da alle følelsene og tankene som dukker opp når jeg snakker med han og tenker på han føles så riktig. Akkurat som at det er noe inni meg som forteller meg at han virkelig er verdt å bli bedre kjent med.. Aldri følt noe lignende dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker vi samme fyr? Er han 19? Jeg er i helt lik situasjon - bortsett fra at vi ikke har hatt sex.

Han svarer alltid positivt tilbake, og er helt med, kan til og med beklage seg for at han svarte tregt… men det er alltid jeg som har tatt intiativ… Har aldri følt det som dette før heller.



Anonymous poster hash: e46fb...db6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde det som deg, også etter vi møttes noen ganger, og det var veldig frustrerende. Jeg valgte å fokusere på hans positive og engasjerte holdning når vi først hadde kontakt eller var sammen, og det ga meg mot til å ikke gi opp. Jeg maste ikke, men var ikke redd for å være den som tok initiativ gang på gang, også til at vi skulle treffes.

Vi har avstandsforhold, som ingen av oss så på som så veldig optimalt, men ved å stadig gi han påminnelser om at jeg eksisterte, uten store krav, så utviklet forholdet seg, og nå legger vi planer om å flytte sammen.

Mitt råd er å ikke tenke på "regler i kjærlighetsspillet". Alle er forskjellige, og ingen regler passer for alle. Stol på magefølelsen angående hans engasjement i den kontakten dere har, og stå i det så lenge du opplever positiv tilbakemelding. Ingen gidder å holde samtale gang i timesvis med en de ikke er noe interessert i.

Hva er det verste som kan skje egentlig? Og er det ikke verdt risikoen, når man tenker på hva det beste som kan skje er??

Lykke til!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det veldig sånn før jeg ble sammen med han jeg er sammen med nå! Men jeg hivde meg på spørsmålet: om han ville være med å finne på noe! Det verste var at jeg fikk et nei, noe jeg ikke fikk! Så det er bedre å hive seg i det enn å spekulere. Vil han ikke, er det ikke noe å vente på :) Og jeg var 18 da, og han 21, og det er bare noen mnd siden, og ble offisielt sammen nå i juni :)

Lykke til ;)

Endret av Krysstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rimelig kjent, og anerkjent, at også her (surprise :overrasket:) er det betydelige forskjeller mellom kjønnene. I den forstand at kvinner tenderer til å føle seg (vesentlig?) mer bundet til den mannen hun akkurat hadde sex med mens menn er rake motsetningen; etter sex vil vi gjerne være i fred. Før sex derimot - gjør vi omtrent alt tenkelig som står i vår makt for å sikre at det blir et nummer.

Naturen er nådeløs. Til tross for at vi har en velutviklet hjerne med både intelligens, empatim såkalt EQ og gudene vet hva så styres en (av og til beklemmende) stor del av atferden vår av instinkter, behov, hormoner og drifter.

Lev med det, prøv å forstå og erkjenn at vi er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...