Gå til innhold

Last try, få han tilbake


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil prøve å få han tilbake - selv om jeg vet det er å klamre seg til et håp jeg kanskje ikke burde ha. Dette blir et langt innlegg og det blir nok flere lange innlegg etterhvert.

Først var vi enige, men jeg var veldig åpen for å heller prøve mer. I starten så ingen av oss noen feil med forholdet eller seg selv, men etter noen uker så vi det begge. Begge er enige om feilene i forholdet og jeg ser hva jeg gjorde "galt". Det henger også sammen med det som ble feil i forholdet. Dette er problemer vi kan løse sammen.

Nå gikk det to uker siden vi hadde kontakt, før jeg spurte om vi skulle finne på noe. Vi bor to timer unna hverandre, så det er ikke bare å se en film etter skole/jobb akkurat. Dette passet ikke for han, da han hadde planer den dagen jeg kunne. Greit nok. Prøvde få i gang en liten samtale, men det ble ikke noe særlig flyt i det. Svarte ikke på siste meldingen, da det ikke var noe å svare på.

I går møtte jeg han, da vi er i samme miljøet. Jeg oppførte meg bare blid og fornøyd, smilte og sånt. Han tok intiativ til å snakke et par ganger, uten at det var lagt opp til det. Han kunne like gjerne bare sagt hei og gått videre uten at det ville vært unaturlig.

Jeg treffer han sannsynligvis neste helg også - så da tenker jeg å gjøre det samme. Bare være blid, ikke forvente noe av han og slå av en prat om det faller naturlig. Jeg vil jo ikke han skal føle noe press og jeg vil heller ikke spille noe spill.

Etter dette tenker jeg å foreslå å finne på noe, som krever litt kommunikasjon, men som samtidig ikke blir kleint. Helgen etter, eller helgen etter der igjen.

Ja, jeg vet det er flere fisker i havet og alt det der. Dette skal være mitt siste forsøk og jeg har satt en dato jeg skal slutte å håpe. Det er kanskje bare å utsette, gjøre det verre osv, men for meg er det verdt det. Jeg vil bruke denne tråden mest til å få ut litt frustrasjon vennene mine ikke fortjener å høre.



Anonymous poster hash: 505a6...fa9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er i en situasjon som ligner min da. Problemet mitt er at jeg ikke har satt en endedato, jeg klarer det bare ikke.



Anonymous poster hash: dd3e8...06a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i en situasjon som ligner min da. Problemet mitt er at jeg ikke har satt en endedato, jeg klarer det bare ikke.

Anonymous poster hash: dd3e8...06a

Godt vi er flere. Jeg tror alt er mulig og at vi er vår egen lykkes smed.

Jeg er glad jeg har en dato - men jeg vet jo ikke om jeg klarer å holde den.

- TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte motsatt. En dato klarer jeg ikke overholde, men har god tro på at det i så fall vil føles riktig på et tidspunkt.



Anonymous poster hash: dd3e8...06a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte motsatt. En dato klarer jeg ikke overholde, men har god tro på at det i så fall vil føles riktig på et tidspunkt.

Anonymous poster hash: dd3e8...06a

Men om det ikke går? Når skal du gå videre?

- TS

Anonymous poster hash: 505a6...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter i samme båten.. ventende.. når skal man egentlig ta steget og si at nok er nok? Det er veldig vanskelig



Anonymous poster hash: cce74...6be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Jeg sitter i samme båten.. ventende.. når skal man egentlig ta steget og si at nok er nok? Det er veldig vanskelig

Anonymous poster hash: cce74...6be

Når en går på akkord med seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når gjør en det? Og i hvilke stand er en til å ta rasjonelle valg når en nettopp er dumpet?

Dette er vanskelig. En må nesten bare føle seg fram.



Anonymous poster hash: dd3e8...06a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når gjør en det? Og i hvilke stand er en til å ta rasjonelle valg når en nettopp er dumpet?

Dette er vanskelig. En må nesten bare føle seg fram.

Anonymous poster hash: dd3e8...06a

Tror tid er et stikkord - jeg ødela nok fryktelig mye for meg selv i starten, som hadde gjort denne "jobben" lettere for meg. Hadde jeg handlet mer rasjonelt da hadde vi kanskje vært sammen igjen allerede, hvem vet?

-TS

Anonymous poster hash: 505a6...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva du gjorde?

Anonymous poster hash: dd3e8...06a

Ja, naturligvis. Jeg maste og styrte. Lagde unødvendig mye drama med lange meldinger og tryglet for å få han tilbake. Derfor jeg har lyst å vise den siden av meg som jeg normalt sett er! :-)

-TS

Anonymous poster hash: 505a6...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmeste kontakt har vært å sende en snap - som jeg sendte til veldig mange andre. Han svarte ikke, men han har om ikke annet latt være å slette meg på snap! Var veldig få andre som svarte, så jeg er egentlig ikke så skuffet over det.

-TS



Anonymous poster hash: 505a6...fa9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange venner av meg som ikke forstår at han kan være verdt det. Han dumpet meg jo da jeg var så sliten at jeg ikke var meg selv og sannsynligvis så vil jo det skje igjen en gang. Da vil jeg selv være mer forberedt og da vil jo han kunne gi meg beskjed om å faktisk være en kjæreste også.

Han er den beste jeg vet om. Snill, som er utrolig viktig for meg, lett å snakke med følger tett opp om og ikke minst så er han omsorgsfull. Kanskje litt ordinære og vanlige ting, men han driver også med den samme, sære hobbyen som meg. Har forståelse for hverandre og kan gjøre forberedelser sammen. For meg har han verdens beste og lekreste kropp. Og det vet jeg at jeg syntes mest på grunnlag av personligheten hans. I starten var han helt vanlig, mens nå er han det kjekkeste og fineste jeg vet om.

Personligheten hans passer min sånn tålig. Vi har våre ulikheter, men det har alle. I tillegg er han en ordentlig fyr. Jobb, leilighet og bil. Ikke noe drama og ikke overdreven sjalusi.

- TS



Anonymous poster hash: 505a6...fa9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange venner av meg som ikke forstår at han kan være verdt det. Han dumpet meg jo da jeg var så sliten at jeg ikke var meg selv og sannsynligvis så vil jo det skje igjen en gang. Da vil jeg selv være mer forberedt og da vil jo han kunne gi meg beskjed om å faktisk være en kjæreste også.

Han er den beste jeg vet om. Snill, som er utrolig viktig for meg, lett å snakke med følger tett opp om og ikke minst så er han omsorgsfull. Kanskje litt ordinære og vanlige ting, men han driver også med den samme, sære hobbyen som meg. Har forståelse for hverandre og kan gjøre forberedelser sammen. For meg har han verdens beste og lekreste kropp. Og det vet jeg at jeg syntes mest på grunnlag av personligheten hans. I starten var han helt vanlig, mens nå er han det kjekkeste og fineste jeg vet om.

Personligheten hans passer min sånn tålig. Vi har våre ulikheter, men det har alle. I tillegg er han en ordentlig fyr. Jobb, leilighet og bil. Ikke noe drama og ikke overdreven sjalusi.

- TS

Anonymous poster hash: 505a6...fa9

Han høres ut som en flott fyr! Håper det ordner seg mellom dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i akkurat samme situasjon....vet ikke hvor lenge dere har holdt på sånn, men her nærmer det seg 1 år snart... men jeg klarer ikke å gå videre...Og jeg har datet et par menn i mellomtiden, reist, flytta vekk og tilbake +++



Anonymous poster hash: d3929...d74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er i akkurat samme situasjon....vet ikke hvor lenge dere har holdt på sånn, men her nærmer det seg 1 år snart... men jeg klarer ikke å gå videre...Og jeg har datet et par menn i mellomtiden, reist, flytta vekk og tilbake +++

Anonymous poster hash: d3929...d74

Off :( høres ikke noe greit ut. Det er så kjedelig å sitte igjen å ikke kunne ta kontroll på sitt eget liv og ikke minst sine egne følelser.

- TS

Anonymous poster hash: 505a6...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene har vært tunge igjen. Later som om alt er bra blant andre, men jeg har det vondt innvendig. Føler meg så håpløs og blir sint på meg selv som fortsetter å ha det dritt. Han har sagt han har hatt et par filmkvelder med ei (sa det for en mnd siden ca). Hun har vært på topplista hans på snap (eneste plassen på sosiale medier jeg har han, på face, twitter og insta følger jeg han ikke). I forgårs forsvant hun og da tenkte jeg ting så litt lysere ut, før hun var tilbake på topp i går. Vet jo disse listene ikke er helt gode, da mine også plutselig endrer seg heeelt.

Jeg nekter å gi opp, men jeg vet sjansen er liten og at jeg utsetter meg selv for å bli mer lei meg enn nødvendig.

- TS



Anonymous poster hash: 505a6...fa9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært mye sosial de siste ukene og har lagt mye planer fremover også. Det jeg er litt usikker på er om noe av dette bør komme frem gjennom sosiale medier? Jeg vet han fortsatt følger meg på insta (har ikke likt noen bilder etter bruddet) og vi er venner på facebook. Begge deler vil være naturlig for meg, men jeg vet ikke helt hva som er lurest.

Noen tanker?

-TS



Anonymous poster hash: 505a6...fa9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som å lese spørsmålene jeg sitter med. Personlig har jeg kommet til at det blir viktig å vise at en er aktiv. Du vil vel ikke han skal tro du sitter hjemme alene?

Anonymous poster hash: dd3e8...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...