Gå til innhold

Styggeste ordet/setningen kjæresten din har sagt til deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å, stolt som en hane, presentert en kake for han som jeg hadde slitt med (som forøvrig kun var til han, er ikke glad i kake selv engang)

"Tror ikke du bør melde deg på Cake Boss med det første".

Og når det er det verste han noen sinne har sagt, ja da har jeg det fordømt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

Dette var overhodet ikke stygt ment av min mann, men det er det absolutt mest hjerteskjærende noen har sagt til meg.

Jeg var iblandet en ulykke, og ble sendt fra ulykkestedet til sykehus med ambulanse. Jeg var ustabil og inn/ut av bevissthet, så det var noen andre enn meg som ringte mannen min for å fortelle at kona hans hadde vært ute for en ulykke og lå nå på sykehus og at han måtte komme. Hva de faktisk sa til han på telefon, aner jeg ikke. Antageligvis var de litt mer utfyllende enn det, men alt han hørte var "kona di - sykehus - kom nå".

I ettertid han han fortalt meg, at han i bilen på vei til sykehuset trodde jeg hadde prøvd å ta livet av meg. Jeg kan ikke forklare akkurat hvorfor det er det verste jeg har hørt. Men det er noe med hvor vondt det må være å være sammen med noen, hvor "selvmorsforsøk" er din FØRSTE TANKE når sykehuset ringer.

(Jeg har aldri prøvd å ta livet av meg før, og jeg har heller aldri snakket om det).

Anonymous poster hash: cacc4...ea8

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"No wonder you have problems with your back, your ugly spine is just as twisted as your mind. "

Jeg har skoliose......

denne var ille. Håper han er ute av livet ditt

Anonymous poster hash: 680ea...5b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Skal dumpe deg langs en skog der ingen finner deg"

"Jævla hore"

"Jeg respekterer deg ikke"

"Fuck you"

"Faens fitte"

"Er du utro?"

"Jeg kan gjøre hva faen jeg vil og trenger ikke høre på deg"

Osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dum, ubrukelig, tøs, fitte, kjerring og mange variasjoner av ordene. Går jeg med skjørt er jeg en hore osv. Beskylder meg konstant for å flørte med andre og være utro. Selv om det er han som er det, men aldri vil innrømme det. I tillegg har han knekt hånden, ryggen og nesen min.

Anonymous poster hash: d9731...0c4

HVA????? Dette tar VIRKELIG kaka. Hadde jeg vært kompisen din, kan jeg love deg at jeg hadde slått kjæresten din så hardt, at han hadde knekt hele kjeven. Det gjorde meg skikkelig forbanna å lese det der.

Oppsøk hjelp - fort. Si ifra hvis det er noe du trenger av fremmede, så er det sikkert flere her, inkl meg, som kan bidra! Lag evt. en egen tråd!

Anonymous poster hash: 1e561...656

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hold kjeft" Kjenner den stikker litt enda.. Jeg la kanskje opp til det litt selv, men den er uakseptabel, og det fikk han høre også.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Tror ikke du bør melde deg på Cake Boss med det første".

Og når det er det verste han noen sinne har sagt, ja da har jeg det fordømt godt.

Jeg tenker at du har det som folk bør ha det. Selv om mange får slengt all mulig dritt etter seg, bør ikke oppfattelsen av hva som er det normale senkes nedover.

Anonymous poster hash: 71b31...d31

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du har det som folk bør ha det. Selv om mange får slengt all mulig dritt etter seg, bør ikke oppfattelsen av hva som er det normale senkes nedover.

Anonymous poster hash: 71b31...d31

Enig.

Mange av tingene som skrives her har jeg aldri opplevd eller observert. Det er fullstendig uakseptable utsagn og jeg lurer virkelig på hvor kvinner finner disse mennene.

Anonymous poster hash: 4cb0e...7bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hvorfor leser jeg her inne fortsatt?!?

Blir nervøs av å lese hvor stygge enkelte folk kan være mot kjærstene sine! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Mange av tingene som skrives her har jeg aldri opplevd eller observert. Det er fullstendig uakseptable utsagn og jeg lurer virkelig på hvor kvinner finner disse mennene.

Anonymous poster hash: 4cb0e...7bd

Jeg tror mye av det som refereres her blir sagt bak lukkede dører, og jeg tror også en del menn finner damer som bedriver psykisk vold eller mishandling.

Jeg så det i øynene på han jeg var sammen med om vi var ute blandt folk og jeg sa/gjorde noe "galt", eller om jeg snakket i telefonen og sa noe "galt". Da kom utskjellinga etterpå, han satt flere ganger og skrek til meg i bilen - og når jeg ikke klarte å holde tårene tilbake - så mishandlet jeg han. Fordi jeg visste at han hatet det når jeg gråt - og fordi noen kunne se meg gjennom bilvinduet. At noen kunne se han skrike tror jeg ikke han reflekterte over.

Hva naboer hørte, har jeg lurt på noen ganger. Vi bodde i enebolig, med nærmeste nabohus ca 100 meter bortenfor, men vei langs tomta. Det var mitt ansvar å "beskytte" han med å passe på at alle vinduer var lukket de gangene han skrek til meg.

Poenget er at jeg tror mange slike ting foregår bak "fasaden", og at mange ville blitt veldig overrasket over hvilke som faktisk kan holde på slik. Disse menneskene finnes over alt.

Anonymous poster hash: 8ff26...4e4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du dør men att ungen overlever(var høygravid)

Hore, fitte og hele den lista...

Ingen liker deg

Alle snakker dritt om deg, du skal være glad du har meg

+masse jeg har fortrengt

Var hverdagskost i det forholdet i tillegg til knusing av alt mulig, spytting i trynet mitt osv. Enkelte mennesker er bare grusomme

Anonymous poster hash: 3109e...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta abort hvis ikke Blir det abort uansett for å si det sånn.

Jævla fitte hold kjeft.

oppå meg på gulvet. Jeg skal drepe deg du er ond.

Hvis du skal møte moren din skal jeg være med.

Du får ikke se den filmen/høre den musikken (pga evn menn han mente jeg kunne like der).

Hvis jeg ikke ville ha sex var jeg en dårlig kjæreste, slem, ondskapsfull, "likte han ikke" "hata han" eller utro.

Hvis han var i virkelig humør bare tvang han seg på.

En gang han slo løsninger slo jeg tilbake gjett om jeg har fått høre hvilken mishandler jeg er. Dette har alle han kjenner også fått høre.

Mens vi hadde sex en gang: jeg har fått mange mange jenter til å komme minst 5 ganger på en gang sånn at når du ikke kommer er det noe galt med deg.

æsj skal du virkelig ha så mye hår?(høygravid = litt ekstra hår på magen)

Jeg var innlagt på sjukehuset og var skikkelig sjuk han kommer dit etter 4 dager : hent mat til meg. Det var ikke så pårørende kunne spise mer enn frukt der så da sa han: ja men jeg kan ta middagen din jeg trener tross alt og må bygge muskler du skal jo bare hvile.

du er syk du,du er virkelig en dårlig person, du tar feil av alt (hver dag)

Slår meg og klikker hvis jeg tar det opp hva faen det har jeg aldri gjort slutt å jug. Men kronsitatet hans som og kom ganske ofte :: "du burde virkelig ta bedre vare på meg for en så god gutt som meg kan jeg love deg du aldri finner, alle du kommer til å finne vil behandle deg som dritt så tenk litt på det du." Jada faren til ungen min dette. Skal sies at barnevern er inne i bildet pga fyren og jeg fikk valget om ungen eller han. Gjorde det slutt før ungen ble født men de krever null kontakt osv. Er glad for at de ser det. Skummelt når man blir manipulert til å tro det er en selv det er noe galt med. Var min første langvarig kjæreste og han mente alle ville behandle meg dårlig hvis noen var snille gjaldt det kun i starten av et forhold. Ja holder meg langt unna men han dukker jo opp plutselig selvom jeg har flyttet 2 ganger i det siste.

Blir helt fra meg når han klager til felles venner om hvor fæl Jeg er som nekter han å se ungen. Nei hva faen gjør man med sånne..

Anonymous poster hash: 43003...dd4

Anonymous poster hash: 43003...dd4

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner godt at folk slår opp etter visse ting som blir sagt her ass! skal slå opp med typen til uka selv, men tror ikke han har kalt meg noe direkte stygt. ikke som jeg kommer på i hvertfall. litt dritt for da kunne jeg brukt det mot han nå. haha, neida. er selvsagt glad for det :P



Anonymous poster hash: 6cfd1...fac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg har blitt enig med moren din om hva vi skal si til deg". Moren min var mitt siste halmstrå etter at han hadde isolert meg fra alt og alle. Fremdeles, den dag i dag, lurer jeg på om andre konspirerer mot meg. Det er nesten 20 år siden jeg var sammen med ham. Anonymous poster hash: b5b91...cfb

Så jævlig !! :/

Anonymous poster hash: 43003...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hadde jeg brydd meg om pupper hadde jeg funnet meg noen andre, med silikon". Sagt i en krangel hvor jeg var noe sjalu. Har noe (les: mye)komplekser for puppene mine. Ble veldig lei meg! Følte meg hvertfall langt fra god nok. Anonymous poster hash: 50e46...dc0

Tror kanskje typen din mente sånn: jeg bryr meg IKKE om pupper (siden du har store komplekser) og at han poengterte dette med at da ville han funnet en annen. At han ville frem til at han liker deg og driter i pupper da. Eller er det helt feil tanke :P

Anonymous poster hash: 43003...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ting som er blitt sagt er bare for tragisk og trist til at jeg trenger å skrive det, men denne syns jeg var fin:

Eks hadde bodd hos meg i 3uker og

skulle bli der. Jeg ber om han kan hjelpe med å tørke etter oppvasken.

"Ehh, du vet du har utrolig dårlig folkeskikk når du ber en gjest om å hjelpe med oppvasken? Du trenger virkelig å lære folkeskikk, syns synd på deg du bare driter deg ut"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt siden du kom inn i mitt liv så har du gjort livet mitt til et helvette og gjort slik at jeg ikke er den jeg var, du har ødelagt meg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke helt om det har vært noe verre, men det jeg husker jeg har blitt kalt, er:

- Dust

- Drittsekk

- NektePus

- DummePus

- SlemmePus

Det var ikke så ille da :ler:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...

Du er syk i hodet nå.

Jeg hadde slått han og sagt dra til helvete. (I fylla). Jeg var sur fordi jeg ville ikke hjem fra byen. 

Anonymkode: 1af8d...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er det alle higer etter når dere er på Tinder.
 

Mens andre har skjønte det å lever sitt beste liv som singel. 

Anonymkode: c81db...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...