Gå til innhold

Styggeste ordet/setningen kjæresten din har sagt til deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eksen min og jeg hadde kranglet/diskutert på tlf, ikke noe store greier eller noe. Vi hadde sagt hadet og så sier han "jævla fittekjærring". Han trodde jeg hadde lagt på og han pleide ikke å si sånneting til meg selv om vi kranglet. Ble veldig lei meg for akkurat det faktisk, for siden han trodde jeg hadde lagt på må han jo virkelig ha ment det (i øyeblikket) også når han gadd å si det høyt...



Anonymous poster hash: 9546f...172
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, nei, det er ikke superlavt. Men har hatt tre partnere som vegret seg for å bruke høye hæler. Og jeg som liker damer som kan gå på høye hæler... :trist:

Min 160 eks dreiv og gikk oppå diverse kanter for å bli like høy som meg. Litt kleint, men var ikke jeg som hadde problemet...

Du får finne deg ei søt dame på rundt 160cm, da blir det maaaange cm igjen selv på høye hæler ;)

Hvis høyden er et problem for deg da, hvis det bare er damene som har hatt problemet så får du finne en uten slike issues uavhengig av hennes høyde.

Dumt at ting som høyde skal ha noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde være glad for at jeg er sammen med deg. Det er ingen andre som vil ha deg.

Jeg er singel nå på 7. året... Troll i ord.

Anonymous poster hash: 09c2e...a03

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rystet over hvor mye stygt det går an å si.

Anonymous poster hash: 6823f...d90

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den største feilen jeg har gjort i livet mitt, er å bli sammen med deg."

"Jeg vil ikke at barnet mitt skal vokse opp å bli som deg."

"Eks-dama mi gjorde ikke 10% av alle de feilene du gjør."

"Linda!" "Linda, kan du komme hit!" (Jeg heter ikke Linda.. Han kalte meg det hele tiden det første halvåret, sa at han "glemte" seg bort.. Det er navnet på eks-dama hans og det ble slutt mange år før vi ble sammen..)

"Du har ødelagt livet mitt!"
"Du er en stopper for alt i livet mitt."



Anonymous poster hash: 3951e...e94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du fortjener en kule i hodet (ex nå)



Anonymous poster hash: 18820...ac5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- "Du er schizofren"
- "Du er jo en helt annen jente med sminke enn uten"

Han gjorde det slutt på sms også litt etter litt:
- "Jeg sa bare at jeg elsket deg siden du sa det først" (kremt, jeg sa det ABSOLUTT IKKE først)
- "Du liker meg mye bedre enn jeg liker deg"
- "Brenn i helvete" (x3)
- "Jeg og nye dama skal til syden i september" (the funny part: de har vært sammen i hele 3 uker)

Og alt dette kommer fra en 25 åring som jeg har vært sammen med i 3 måneder.
Per dags dato: forventer jeg at han kommer tilbake en dag, og da skal han få akkurat de samme ordene av meg. Har foreløpig ikke sagt ett stygt ord til gutten.
Gleder meg til hun nye dumper han, jeg var ikke sterk nok dessverre.. Så da endte jeg opp dumpa gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 174cm uten strømper og sko.

Det er ikke lavt da!

Endret av Musken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et familiemedlem lå for døden, jeg ba om støtte i form av at han kunne holde meg med selskap.

"Fy faen så jævlig egoistisk du er som ber meg om dette! Jævlig classy!"

Definivt en eks.

Anonymous poster hash: 9b7d2...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Min 160 eks dreiv og gikk oppå diverse kanter for å bli like høy som meg. Litt kleint, men var ikke jeg som hadde problemet...

Du får finne deg ei søt dame på rundt 160cm, da blir det maaaange cm igjen selv på høye hæler ;)

Hvis høyden er et problem for deg da, hvis det bare er damene som har hatt problemet så får du finne en uten slike issues uavhengig av hennes høyde.

Dumt at ting som høyde skal ha noe å si.

Det er og var aldri jeg som har/hadde problemet med høyde. Dog skal det innrømmes at jeg begynner å bli rimelig oppgitt av alle dem som gjør det til et problem. Er jeg sammen med ei dame så er jeg stolt av henne, da blir det feil om hun skjemmes av meg.

Men, nok avsporing nå ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks, men sliter med selvbilde, med å stole på andre mennesker og ikke minst meg selv.

Ting som ble sagt:

Ubrukelig, evneveik, tilbakestående, dum, idiot, lam i skallen, hvor dum er du? - og det var verre at jeg reagerte på ordene (og husket hva han hadde kalt meg før) og spurte hva han ville følt om jeg brukte de tilbake, enn at han hadde brukt de om/til meg.

Stygg, ekkel, usexy, feit - (vi var like lange, jeg var midt på normalvektig på BMI - han veide over 40kg mer enn meg).

Du fortjener å dø, jeg har lyst å ta en kniv å skjære halsen over på deg, du fortjener bank, jeg har lyst å slå huet ned i magen på deg, gå å dø, du er slum, stikk finger'n i jorda - du er ikke verdt noe.

Du prater for mye, du er for stille, du suger livsgleden ut av meg, du går for fort, du går for sakte, du smiler ikke nok, gjør du narr av meg (når jeg smilte), du ødelegger livet mitt.

Hore, fittetryne, horefitte, bitch, merr, ræv, bitcheræv, fitte, ... det var vel bare fantasien som satte grenser. Alle en eller annen eller mange ganger pyntet på med litt flere banneord.

Utakknemmelig, snylter, leach (jeg lot han stoppe meg fra å jobbe... en periode kunne jeg ikke gå i postkassa uten å si fra, kunne ikke bruke for lang tid før han kom å så etter meg, kunne ikke gå ut i hagen uten "tillatelse"), frekk, respektløs,...

Oppi alt tror jeg det verste var de gangene han sa at han hadde ikke noe å leve for om jeg forlot ham, og han ba på sine knær med tårer i øynene om at jeg skulle bli, han hadde (merkelig nok?) ingen andre i livet sitt.



Anonymous poster hash: 8ff26...4e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jævla hore

Jævla fitte

Faen så stygg du er

Nå er det litt for lenge siden du har shava musa

Faen så stygg den shortsen er

Vi er fortsatt sammen :-)

Anonymous poster hash: 20a07...e5c

Stakkars deg.... Lykke til.

Endret av smartbimbo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par eks som har vært fæle jeg og:

Etter og ha blitt banka opp til jeg svimte av så fikk jeg beskjed at jeg fikk som fortjent som hadde dansa med kompisen hans. Kompisen hadde dame med seg og det var en vanlig disco dans. Han sa mye stygt og jeg var bare et par millimeter fra og bli lam pga skadene jeg fikk.

En annen eks, vi satt og hadde middag da han tok maten fra meg med beskjed om, burde du ikke slanke deg. Slet med spiseforstyrrelse da. Fikk og høre hvor feit jeg var og hvor fine alle andre er. Jeg gjorde det slutt.

Dette ligge mange år tilbake men enkelte ting glemmer man ikke.



Anonymous poster hash: 777e5...e2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjokkert over denne tråden og alle skjellsordene. Jeg har aldri sagt sånt når jeg var fjortis engang, tror jeg.

Jeg ble aldri kalt stygge ord direkte, det var mer at det kom konstante drypp om at jeg ikke var bra nok. Og at andre var misunnelig på meg som var sammen med ham. Jeg som var "der nede i søla", mens han var her opp *viser med handen i hodehøyde*.

Trodde det prellet av, men har merket etter at vi flyttet fra hverandre at det har gnagd seg litt fast alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har blitt enig med moren din om hva vi skal si til deg". Moren min var mitt siste halmstrå etter at han hadde isolert meg fra alt og alle. Fremdeles, den dag i dag, lurer jeg på om andre konspirerer mot meg. Det er nesten 20 år siden jeg var sammen med ham.

Anonymous poster hash: b5b91...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokkert over denne tråden og alle skjellsordene. Jeg har aldri sagt sånt når jeg var fjortis engang, tror jeg.

Jeg ble aldri kalt stygge ord direkte, det var mer at det kom konstante drypp om at jeg ikke var bra nok. Og at andre var misunnelig på meg som var sammen med ham. Jeg som var "der nede i søla", mens han var her opp *viser med handen i hodehøyde*.

Trodde det prellet av, men har merket etter at vi flyttet fra hverandre at det har gnagd seg litt fast alt sammen.

Jeg tror faktisk at slike små drypp/stikk kan gjøre veldig stor skade.

De voldsomme verbale utfallene kan gjøre deg redd, men jeg tror det er tiden/de stadige gjentagelsene som gjør noe med deg som menneske. For meg så blir det en form for mobbing - en gang kommer man seg greit videre fra. Vi har vel de fleste opplevd episoder som kan være et engangstilfelle. Når det derimot skjer stadig, og vi sjelden eller aldri får føle oss godtatt, bra nok, trygge - da gjør det noe med oss. Jo mere subtilt det er, jo vanskeligere er det også å se det. Det er lett å avfeie som en spøk, eller å tenke at "så farlig er det ikke".

Anonymous poster hash: 8ff26...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Vi har vært sammen i tre år, han har aldri sagt noe stygt til meg.

Anonymous poster hash: 43403...c9f

Samme her :rodmer:

Men har fått slengt etter meg i tidligere forhold ting som : Jævla hore, jeg skal skyte deg og drepe deg, ta fra deg ungene, ødelegge livet ditt. Gjøre så du går uten jobb, jeg har kontakter. Skal skade deg på ordentlig , gjøre livet ditt til et helvete. Etterfulgt av kveletak, pistol mot hodet, knyttnever oppi øynene osv.. Banket gul og blå og nesten drept.

Men det er med erfaring man lærer og vet hva man vil ha i livet og det er ikke psykopater :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...