Gå til innhold

Har dere samme farge på øyenbrynene og håret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hr brune/kommunebrunt fargede øyenbryn. Håret har et rødskjær nå, men pleier å ha svart/mørkebrunt. Har vært helt platinablond før, og har også hatt knæsj rødt hår. Har aldri farget øyenbrynene mine, de er i en ganske nøytral farge så jeg syns de har passa greit med alle hårfargene jeg har hatt. Hadde jeg farga de lysere hadde de vel forsvunnet, og hadde jeg farga de mørkere hadde de nok blitt litt vel markert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vel mørkebrune bryn og litt lysere (brunt)hår med ulike nyanser i. Heilt normalt tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjokoladebrunt hår fra naturens side. Vippene og øyenbrynene er gråsvarte. Øyenbrynene mine er ikke fyldige, det er en del rom mellom hvert enkelt hårstrå, så de er utydelige selv om de er mørke. Fyller de inn med en mørk brun farge av og til, men synes det fort ser overdrevet ut, så må være forsiktig.

På andre synes jeg det er utrolig fint med mørke, kraftige øyenbryn. De aller lyseste har neppe slike bryn, og kler det heller ikke. Men det finnes mange blonde hårfarger som "tåler" mørke bryn.

Anonym poster: 93bf8d7334e0a4bf966d3670ed13a2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har naturlig blondt hår og mørkebrune, nesten svarte øyenbryn. De er helt naturlige, og stemmer med hårene på resten av kroppen.

Da jeg var liten, og hadde kritthvitt hår og disse mørke øyenbryene, ble min mor spurt på helsestasjonen om hun farget dem.(..) Men jeg er nok bare et resultat av en mørk mamma og en lys pappa. Jeg har også blå øyne som pappa. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som avkom av en mørk brunette og en kobberrød herremann, har jeg mørkt hår og gyldne øyenbryn.

Min far gikk også fra kobberrød til helt blond i starten av tjueåra, noe som også delvis har skjedd meg. Det resulterer i at jeg ser ut som jeg har fått grått hår, og øyenbryna har blitt helt lyse.

Farger håret, men gir fanden i øyenbryn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har mørkeblondt, litt solbleket hår.. tegner øyenbrynene mine svarte. finest sånn synes jeg, iallefall på meg selv :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

jeg har håret mørkebrunt å øyenbryna 1 nyanse lysere.

Anonym poster: 2a648ce9b7c01494c358197403e6fdee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge Jan Thomas (boken) så skal øyenbrynnene alltid være to nyanser lysere enn håret.

Sier han da, men ofte syns jeg det er fint med mørke øyenbryn og lyst hår (altså helt omvendt).

Jeg har selv farge 2# på håret (altså nesten svart), og øyenbrynnene er en nyanse lysere. Så man kan nesten si de er i samme farge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født med svartbrune øyenbrun (matcher teppet) og jordbærblondt hår.. Jan Thomas kan ta seg en bolle.

Anonym poster: d94e8cb5b67efa1ee4cd65c78121437a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Øyenbrynene mine er sorte, og håret mitt er naturlig kommunegrått/lysere brun. Flere som har lurt på om jeg farger brynene mine, men det gjør jeg ikke. Farger dog håret mørkere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge Jan Thomas (boken) så skal øyenbrynnene alltid være to nyanser lysere enn håret.

Sier han da, men ofte syns jeg det er fint med mørke øyenbryn og lyst hår (altså helt omvendt).

Jeg har selv farge 2# på håret (altså nesten svart), og øyenbrynnene er en nyanse lysere. Så man kan nesten si de er i samme farge.

Det svaret har jeg venta lenge på hehe. det samme har hørt å men alle mener att jeg har tatt feil :P

Anonym poster: 2a648ce9b7c01494c358197403e6fdee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal albinoer eller de som er platinablond gå uten øyenbryn de da?

Anonym poster: d94e8cb5b67efa1ee4cd65c78121437a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det svaret har jeg venta lenge på hehe. det samme har hørt å men alle mener att jeg har tatt feil :P

Anonym poster: 2a648ce9b7c01494c358197403e6fdee

Ja, det er helt sant. Jeg husker det svært godt, for de som ikke tror oss må de gjerne lese boken! Der står det svart på hvitt.

Men skal albinoer eller de som er platinablond gå uten øyenbryn de da?

Anonym poster: d94e8cb5b67efa1ee4cd65c78121437a

Det tenkte jeg også første gang jeg leste det, og han skrev "uansett hårfarge, om du er svært lys også." osv. Så ja, han mener det ser det ut som. Hva vi personlig mener er noe annet.

Endret av sisteboss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt mørkere bryn enn hårfarge, men det jevner seg ut for jeg farger håret mørkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du blondt/lyst hår så skal man ha det noen nyanser mørkere igjen.;) har jeg hørt. ikke du skal ha det, men u kan.. jeg synes dt er fint.

Anonym poster: 2a648ce9b7c01494c358197403e6fdee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som jeg har hørt. har du blondt hår kan man ha øyenbryna mørkere. har man mørkt hår så kan man ha det 2 nyanser lysere. men om man er mørk å ha samme farge på bryna så mener jeg ikke att det er stygdt. ;)

Anonym poster: 2a648ce9b7c01494c358197403e6fdee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...