Gå til innhold

Forlover med motsatt kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har valgt det?

Hvordan var det?

Anonymous poster hash: bc3cc...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min svoger hadde en kvinnelig forlover da han giftet seg med min svigerinne. Dette var før min tid i den familien, så jeg har ingen personlige beretninger om det annet enn at svigermor mener det var spesielt. Forståelig nok.



Anonymous poster hash: 436c3...d1e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har valgt det?

Hvordan var det?

Anonymous poster hash: bc3cc...b9d

Min svoger hadde en kvinnelig forlover da han giftet seg med min svigerinne. Dette var før min tid i den familien, så jeg har ingen personlige beretninger om det annet enn at svigermor mener det var spesielt. Forståelig nok.

Anonymous poster hash: 436c3...d1e

Hvorfor er det spesielt?

Er ikke dette helt normalt all den tid man har en bestevenn av motsatt kjønn? :klo:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det spesielt?

Er ikke dette helt normalt all den tid man har en bestevenn av motsatt kjønn? :klo:

Det er jo spesielt. Spesielt er ikke nødvendigvis negativt. Men husk at det er helt normalt at man mener at venner av motsatt kjønn droppes når man får kjæreste.

Anonymous poster hash: a529e...7b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit. Hvorfor skulle det ikke være det?



Anonymous poster hash: dc24f...d18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo spesielt. Spesielt er ikke nødvendigvis negativt. Men husk at det er helt normalt at man mener at venner av motsatt kjønn droppes når man får kjæreste.

Anonymous poster hash: a529e...7b2

Det håper jeg virkelig ikke er normalt.

Anonymous poster hash: 0787b...651

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt uvanlig er det nok, men jeg har vært borti det før. Det funka helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor var forloveren når hennes kompis giftet seg, gikk kjempe fint og tror ingen reagerte noe på det :) Har vel mye å si hvordan bruden/brudgommen ser på det, men tør påstå at det er heller "noe spesielt" om noen skulle reagert negativt.



Anonymous poster hash: 56dea...6a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo spesielt. Spesielt er ikke nødvendigvis negativt. Men husk at det er helt normalt at man mener at venner av motsatt kjønn droppes når man får kjæreste.

Anonymous poster hash: a529e...7b2

Er helt enig i at spesielt ikke nødvendigvis er negativt.

Er dog uenig i at det er spesielt/uvanlig å ha en bestevenn/forlover av motsatt kjønn.

Mulig jeg tilhører en spesiell vennegjeng i så måte? Jeg anser det som ganske så ordinært at man velger sin beste venn som forlover - kjønnet på vedkommende spiller da ingen rolle i så måte...

Det håper jeg virkelig ikke er normalt.

Anonymous poster hash: 0787b...651

Nei, hvem dropper venner av motsatt kjønn fordi man får seg kjæreste?

Håper også i det lengste at dette ikke er normalt...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mannlig forlover og tenkte aldri det var rart. Han er jo bestekompisen min, selvfølgelig skulle han være forlover. Hva andre tenkte vet jeg ikke, men ingen har sagt noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min skal ha bestevenninnen sin som forlover. Ser ikke noe problem i det 😊👍👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde min bestekamerat bodd i nærheten enda og vi hadde vært så gode venner som før, hadde jeg valgt ham. Vi har vært bestevenner i over ti år, det bare "klikket" mellom oss, ingen romantiske intensjoner og det var bare utrolig fint å ha en mannlig bestevenn. Han flyttet for fire år siden til en annen by et stykke unna, så jeg får bare sett ham én gang i året, og vi er ikke typen som snakker særlig på telefonen, noen av oss. Derfor har jeg valgt en kvinnelig forlover fordi hun har vært venninna mi siden barneskolen, og vi er enda bestevenner.

Jeg synes ikke det er rart å ha en forlover av motsatt kjønn. Jeg synes det er en anelse stilig, og om jeg blir bedt om å være forlover i hans bryllup så kommer jeg til å stille i dress. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forlover for en venninne som også hadde en mannlig forlover.

Det var helt naturlig siden de er barndomsvenner :)

Og en slektning til mannen min hadde broren sin som forlover :)

Anonymous poster hash: 5c3d7...504

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har valgt det?

Hvordan var det?

Anonymous poster hash: bc3cc...b9d

Jeg hadde bestekompisen min til forlover. Presten så litt opp bare da jeg sa Han heter, og synes det var kjekt at alt ikke var etter "normen". Alle i bryllupet var godt klar over at jeg kom til å velge mann som forlover, da jeg har flere kompiser enn venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...